3.6

133 12 5
                                    

Kucağımdaki ayıcığa daha da sarıldım ve kapıda dikilen Oğuz ve Yankı'yı yok saymaya çalıştım. Gerçekten de Oğuz'un dediği gibi birkaç dakika içerisinde bize gelmişti. Geldiğinden beri ise birlikte kapıda dikilmiş sırtımı izliyorlardı.

Adım sesleri işittiğimde gittiklerini düşünerek başımı kucağımdaki ayıcıktan kaldırdım. Kimseyi görmek istemiyormuş gibi yüzümü öyle bir gömmüştüm ki nefes alacak yerim kalmamıştı.

"Konuşmayacak mısın?" Yankı'ya aldırmadan ayıcığıma geri sığındım. Her şeyi itiraf etmişken şu an neden kaçıyordum? "Sen konuşmayacaksan ben konuşayım. Ama böyle uzaktan olmaz." Parkeden yükselen sesleri dinledim. Yanıma oturdu. "Senin o an beni bırakıp gitmene kızmadım ya da ondan saçma sapan anlamlar çıkarmadım. Utandığında kaçtığını biliyorum çünkü."

"Utanmadım ben!" Sinirle ona döndüğümde güldü. Ne yaptığımı fark ederek geri ayıcığa dönüyordum ki benden önce davranıp onu aldı ve yatağın kenarına indirdi. "Geri verir misin?" Başını iki yana salladı.

"Konuşalım sonra istediğin kadar ona sarılırsın." Kalktım ve sırtımı yatağın başlığına yasladım. Kollarımı göğsümde kavuşturarak ona baktım. "Benden bunu söylemek için mi zaman istedin?"

"Neyi?" Kaşlarını kaldırarak baktı. "Ha, şey... Söylemek için değildi. O anlık gelişti." Gülümseyerek bana baktı. "Ya sen gitsen de ben köşede ölsem biraz."

"Gel buraya." diyerek kolunu omzuma koydu ve beni çekti. Öne doğru eğildim ve kollarımı beline doladım. "Utanmıyorum falan diyorsun ama sen bayağı utanıyorsun." Geri çekilerek omzuna vurdum.

"Hayır utanmıyorum!" Gülerek beni yeniden yanına çekti. "Ya da utanıyorum. Sal beni de köşede ut..." Saçlarıma bir öpücük kondurduğunda durdum.

"Sustun sonunda." diye mırıldandı gülerek. Hiçbir şey demeden öylece durmaya devam ettim. "Bu kadar tepkisiz kalmasa mıydın sanki?" Geri çekilerek yüzüme baktı. "Deniz, iyi misin?"

"Ben o köşeye gidip utançtan ölsem daha iyi olur." Ve kollarının arasından sıyrılarak hızlı adımlarla odamdan çıktım. Kendimi banyoya atıp ardımdan kapıyı kilitledim. O karnımda hissettiğim hareketlilik de neydi?

***
Bu da kaça kaça bir hâl oldu üqğxiağfdl ama bundan sonraki bölümde kaçmayacak inşallah. Olur da canım ister kaçırırım ama istemez diye umuyorum. Az mutlu edeyim garibanları üakcispfisl

find meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin