0.5

250 22 2
                                    

Yatağımda uzanmış elimdeki çikolatayı yiyordum. Bowlingden sonra bir şeyler yapacaktık fakat Yeliz teyze bizi akşam yemeğine davet etmişti ve bir şeyler hazırlamak için de Oğuz'a uzun bir alışveriş lisetesi vererek telefonu kapatmıştı. Bu sebeple hepimiz evlere dağılmıştık. Ben de uzun süredir izlemek istediğim filmlerden birini izlemeye karar vermiştim.

"Deniz, hazır mısın kızım?" Annem odamın kapısını açtığında gözleri kızarmış, yüzünde yaşlar kurumuş beni gördüğünde endişeyle yanıma geldi. Elimdeki çikolatayı komodine indirdim. "Ne oldu kızım? Kim ne yaptı da ağlıyorsun?"

"Annesi öldü!" dedikten sonra bir ağlama krizine daha girdim. Annem endişeyle bana sarıldı. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu hâlâ. "Filmdeki kızın annesi öldü, babası kızı terk etti. Sevdiği çocuk da kızı okulun önünde küçük düşürdü. Arkadaşlarının hepsi gitti, tek başına kaldı." Gözümden birkaç damla daha yaş aktı. Annem geri çekildi.

"Allah cezanı vermesin, buna mı ağladın?" Başımı salladığımda saçımı çekiştirerek ayağa kalktı. "Kalk hazırlan sonra ağlarsın kıza." Gözlerimi sildikten sonra komodinden çikolatamı aldım ve yemeye devam ettim. "Karnını doyurma şununla!" Çikolata elimden havalandı ve annem odadan çıktı. Arkasından bir süre baktıktan sonra umursamadan telefonumu elime aldım.

kimliğibelirsiz: Çok güzel yenildin.

kimliğibelirsiz: Ama gelişme var.

kimliğibelirsiz: Toplam on lobut devirdin.

seatired: Kaç turda yaptım bunu?

kimliğibelirsiz: Gülmekle o kadar meşguldüm ki sayamadım.

kimliğibelirsiz: Şimdi ne yapıyorsun?

seatired: Ağlıyorum.

seatired: Film çok kötüydü.

kimliğibelirsiz: Ne filmi? Ne oldu da ağladın?

seatired: Kızın annesi öldü, babası gitti, arkadaşları gitti, sevdiği çocuk okulun önünde onu rezil etti. Kız tek başına kaldı.

seatired: Acaba annem ölse bana da öyle olur mu?

kimliğibelirsiz: Arkadaşlarının gideceğini sanmam ama olur da giderlerse ben varım.

kimliğibelirsiz: Ben gitmem.

seatired: Ya gidersen?

kimliğibelirsiz: O zaman beni bul ve suratıma sağlam bir yumruk at.

seatired: Bunu unutmayacağım.

kimliğibelirsiz: Unutma.

find meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin