1.4

211 19 4
                                    

"Kızım indiğinizde arayın bak, aklım kalır. Telefonunuzu paranızı yanınızda tutun. Birbirinizden ayrılmayın..." Annem nefes almadan bir sürü şey sıralarken valizimin üzerine çöktüm. Alt tarafı bit haftalığına bir yere gidiyordum.

"Tamam anne." Daha konuşmaya devam edecek gibi baktığında ayağa kalktım ve valizin kulbunu tuttum. "Anne otobüs kaçacak, hadi görüşürüz. Yeliz teyze görüşürüz. Kendimize iyi bakın!" Valizimi çekerek hızla yanlarından uzaklaşırken Oğuz da elinden geldiğince çabuk geldi yanıma.

***

seatired: Sonunda tatil!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

seatired: Sonunda tatil!

274 beğenme, 142 yorum

tulinayzan: Üzerindekini nereden aldın?

imhaderin: Tatilde bile telefonla uğraşıyorsun.

serapyorgun: Fotoğraf atacağına beni arasana!

seatired: @serapyorgun aradım ama açmadın. Yeliz teyzeyle konuştum o yüzden.

seatired: @tulinayzan inan ki hatırlamıyorum.

krycn: Sana kırmızı çok yakışıyor ;)

oguzekin: @krycn birazdan sen de hastane yatağına çok yakışacaksın ;)

seliiiingrkan: Oğuzla sevgililer mi?

ezgggiussslu: @seliiiingrkan hayır.

seliiiingrkan: @ezgggiussslu emin misin?

seatired: @seliiiingrkan hayır, emin değil.

"Sen beni mi kıskandın?" Karşımda oturan Oğuz'un sesiyle telefondan başımı kaldırdım. Gülüyordu. Omuz silktim. Bir miktar kıskanmış olabilirdim. Benim yorumlarımda olması da tetiklemiş olabilirdi.

"Bir miktar olabilir." Güldü. "Ya onu geç de, biz nasıl gideceğiz?" Beklememi işaret etti. Telefonuna dönüp bir şeylerle uğraşmaya başladı. Ben de telefona döndüm. Y'den mesaj gelmişti.

kimliğibelirsiz: Neredesin?

seatired: Otogarda.

kimliğibelirsiz: Nasıl gelmeyi düşünüyorsunuz?

seatired: Oğuz bakıyor.

seatired: Oraya minibüsle nasıl geliriz?

kimliğibelirsiz: Sürünerek.

seatired: Güzel.

seatired: Başka?

kimliğibelirsiz: Üzerinde merkez yazan minibüse binin.

kimliğibelirsiz: Merkezde indikten sonra beş dakika yürüme mesafesinde ev.

seatired: Bu kolay oldu.

seatired: Teşekkürler.

***

Hayatta kaldığım için bir bölüm daha atayım dedim. Bir de uyku tutmadı. İşlerimi anca hallettim yatağa girdim. İyi geceler.

find meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin