culha02 bu bölüm senin için gelsin 😆😆
21 13 kelimelik bölümü sonunda bitirmeyi başardım. Umarım beğenirsiniz. Yazım, hatası olabilir o yüzden şimdiden özür dilerim. Laptopum tamirde döndü ve ben bölüm yazmaya başlarken yeniden çöktü ve telefondan yazdığım için bu, bölüm de geçikti. Umarım bölümün ilerleyişini beğenmişsinizdir.
OY VE YORUMLARI UNUTMAYALIM LÜTFEN! 🙏
Kurtarılma umuduyla bir kez daha Alex'e seslensem de zamanım daralıyor, karşımda ki şey bana giderek yaklaşıyordu.
Başka şansım yoktu. Güçlerimi olabildiğince kontrolüm altına almam gerekiyordu.
Sağ elimi ileri uzatıp, sol ayağımı, geriye attıktan sonra karşımda ki kadına odaklandım. Kadın giderek yavaşlarken zorlandığımı fark etmiştim.
İlk başlarda bu benim için çok kolaydı. Hafif bir el hareketiyle bile onu saniyeler içinde durdurabilirdim fakat şimdi üstüme bir tır geliyormuş gibiydi.
Kadının üstünde ki etkimin giderek azalmaya başladığını fark ettiğim zaman etrafımda hızla göz gezdirdim.
Çöp torbası, bir çöp konteyneri , kırık bir duvar parçası ve bir kırık dolap kapağı.
Bulunduğum yerden kendimi ileri atarak çöplerin olduğu yere koşarken hızlı düşünmeye çalıştım.
Konteyneri al ve kadına at. Kadın sendeler, birkaç saniye kazan. Yerde ki dolap parçasına koş ve uzan. Kazın grlirlen yüzüne sertçe vur. Kadın gerilediğinde karnına tekme at ve onu kendinden uzaklaştır. Ve kaç.
Güzel plan.
Yere hızla eğilip konteynıra uzandım ve kaldırıp kadına fırlattım. Kadın çarpışmanın etkisiyle beraber geriye, çöp konteyneri ile gerilediğinde yere eğilip dolap karçasını elime aldım ve var gücümle kadının suratına indirdim.
Kadın dolap kapağının yüzüne gelmesiyle beraber sağa tökezlediğinde şaşırmıştım. Elimde ki kapak parçalanmıştı ama sadece bir tokat etkisi yapılmış gibi sersemlemişti.
Olayın şokunu üstümden atarak kadının karnına tekme atıp uzaklaşmasıyla beraber koşmaya başladım.
Var gücümle "Alex!" diye bağırmamla beraber bir şeyin ayak bileklerimden yakalamasıyla beraber şiddetli bir şekilde yere düşmüştüm ve burnumu yere çarpmıştım.
Acıyla bağırıp ellerimi burnuma koyup beklediğimde kadının kendisini toparladığını duyabiliyordum.
Sırt üstü uzanıp acıyan burnumdan zorlukla nefes aldığımda gözüm kadına takılmıştı. Eline bir az önce vurduğum dolap parçasını alıp havaya kaldırdığı zaman, ilk başta yerde gördüğüm kişiye yaptığının aynısını yapacağını anlamıştım.
Tam indirmişti ki son anda ellerimi tahtanın kırık yerine koymuştum. Ellerime batan parçaları yok sayarak zorlukla tahtayı kaldırmaya çalışırken hala beni duymamakta ısrarcı olan geri zekalı Alex'e sesimi duyurmak için çığlık attım.
Karşımda ki kadın ben çığlık atınca parçayı kaldırıp bir kez daha indirdiğinde kendimi sağa itip hamlesinden kurtuldum. Göğsüne sert bir tekme atıp kendimden uzaklaştırdığımda ayağa kalkıp ondan uzaklaşmaya çalıştım.
Bir süre ikimizde bekleyip soluklandığımızda ellerimi yumruk yapıp havaya kaldırdım.
Kim olduğunu unutma Kelly! Sen korkmazsın. Sen dövüş eğitimi aldın ve sana zarar vermeye çalışan birçok kötü kişiyi yendin. Bunu sa atlatacaksın. Güçlerin seninle yoksa, sende yumruklarını kullan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.A.O.S PROJESİ : YIKIM
Ciencia Ficción⭐Serinin 3. kitabıdır.⭐ Sonunda karşı çıkıp, güçlerini birleştiren ve isyan başlatan taşıyıcılar, her şey son bulunca eskisi gibi hayallerini kurdukları özgür hayatı yaşıyorlardı. Ya da onlar öyle sanıyordu. Her şeyin bir anda alt üst olacağını ki...