Herkese merhaba! Öncelikle iki küçük duyurum var. Birincisi instagram'da ''Sinema galaksisi'' adında bir sayfamız var ve oradan düzenli olarak film içerikleri paylaşımı yapıyoruz. Yeni filmlerden haberdar olmak ve eski filmlerin editleri için takip edebilirsiniz.
İkincisi ise, yine instagramda K.A.O.S. Projesi ve diğer kitaplarım hakkında editler, kısa videolar, resimler, gelecek bölümler hakkında paylaşımlar yapmayı düşünüyorum. İlk gönderimin de Castillo hakkında kısa bir video olmasını planlıyorum. Yani eğer kafamda ki gibi olursa video Castillo için oldukça havalı olacak. Eğer açarsam destekler misiniz acaba? Buradan videoları paylaşmayı istiyordum fakat fotoğrafları galerimden eklerken videoları ekleyemiyorum, link istiyor. en son kendim youtube'ye video attığımda ise telif yemiş ve yayından kaldırılmıştı. Bu yüzden sizlere gösterme şansım olmamıştı. Bu yüzden İnstagram sayfası açmayı düşünüyorum. Bana destek olur musunuz acaba? ^^
İyi okumalar, iyi günler dilerim!
Bedenini kaldırmaya çalışırken iniltili sesler çıkarttığında Acwel yüzünü buruşturup ''Sanki şey sırasında acı çekiyor gibi görünüyorsun.'' dediğinde elimin tersiyle onun karnına vurup ''İyi misin Castillo?'' diye sordum. Yeni doğmuş bir bebek gibi uzandığı yerden doğrulmak için çırpınması devam ettiğinde uzanıp bir elimi bileğine, bir elimi de onun hala ıslak ve sümüksü sırtına koyup oturmasını sağladım.
Bir süre oturduğu yerden öylece bize baktığında kaşlarını çatıp ''Bu hayatımda yaptığım en zor şeydi.'' deyip elleriyle kendisini itip ayağa kaldırdığında eş zamanlı olarak bedeni yere yığılmıştı. Bir öksürüğün ardından ''Bu çok zor. Ve soğuk.'' dediğinde Acwel sırıtarak ''İnsan olmaya hoş geldin.'' demişti. Casatillo'ya uzanıp kollarının altından tutup onu kaldırmaya çalıştığımda bedeninin ağırlığını bana verip göğsünü göğsüme yaslamıştı. Hemen ardından bir an durup suratıma kocaman açtığında fısıltıyla ''Şu anda ne hissediyorum bilmiyorum ama bu duygu çok hoş.'' demesiyle gözlerinin içine baktım ve onu bıraktım. Bunu yapmamla beraber yere yeniden düştüğünde bağırıp ''Bunu neden yaptın?'' diye sormuştu.
Elimi belime koyarak ''Yıllarca mağarada yaşamış gibi görünüyordun. ayrıca bana yaslanmışken bu şekilde konuşmamalısın.'' dediğimde Acwel eliyle çenesini işaret ederek ''Sakalı ve bıyığını kessene.'' demişti. Castillo kendisini ayağa kaldırıp bir süre sabit durmaya çalıştıktan sonra ona bakarak ''Sen neden kesmiyorsun?'' diye sormuştu. Acwel omuz silkerek ''Senin bebek bakıcın değilim ben. Git kendin kes.'' demesiyle Castillo ''Ben buraya geldiğimde on üç yaşındaydım. İnsan olmayalı on beş sene geçti. Bu şekilde sakalımı nasıl kesmemi bekliyorsun?'' demişti. Saçımı at kuyruğu yaparken ''Castillo haklı Acwel. Onun sakalı sen kesmelisin. Sonra da ona giyinmesi için kıyafet bulalım. Bu şekilde dışarıya çıkarsa ilk gece donarak ölebilir.'' dememle Acwel sesli bir şekilde nefes verirken ''Bazen nasıl bu kadar anne gibi davrandığını çok merak ediyorum. Senin gibi asi bir kıza bu durum çok tuhaf.'' diyerek yürümeye başlamıştı.
Castillo'yu sedyeye oturtup saçlarına bakıp ona bir önlük uzattıktan sonra ''Şununla üstünü sil.'' dediğimde elimden alıp kollarına sürerken bana bakmadan ''Onunla aranızda bir ilişki var mı?'' diye sormuştu. Arkamda ki dolaba yaslanarak ''Şey, evet.'' dememle bana bakıp bir süre beklemiş, hemen ardından ''Zihninde onunla ilgili anıların bunu pek söylemiyor ama.'' demesiyle kaşlarımı çatıp devam etmesini bekledim.
Bacağını önlükle silmeye devam ederken ''Yani onunla birkaç kez öpüşmüş falan olabilirsin ama son zamanlarda onun sana olan güveni yok değil mi? Sana neredeyse hiç destek olmadı. Belki sen ona ilk zamanlarda aşıktın ama onun eski haline. O değişti. Değil mi?'' dediğinde bir süre sessiz kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.A.O.S PROJESİ : YIKIM
Ciencia Ficción⭐Serinin 3. kitabıdır.⭐ Sonunda karşı çıkıp, güçlerini birleştiren ve isyan başlatan taşıyıcılar, her şey son bulunca eskisi gibi hayallerini kurdukları özgür hayatı yaşıyorlardı. Ya da onlar öyle sanıyordu. Her şeyin bir anda alt üst olacağını ki...