Bölüm 28

2.2K 312 291
                                    

Beğenenler içn Multi'de ki şarkı: 【GMV】- Automatic

Normalde bölümlere isim vermemişim o yüzden koyamadım ismini ama bu bölümün ismini ''Berry.'' olarak buraya düşeyim bari. İyi okumalar! Oy ve yorumları unutmayalım lütfen. ^^

Korkusundan yüzünün rengi atan Near Su'yun yanına çekildiğinde Acwel şüpheyle ''Ne oluyor?'' diye sormuştu. Kapıdan uzaklaşarak ''Bizim için geldiklerini söyledi. Dışarıda bir sürü asker var.'' dediğimde Near endişelenmiş gibi ''Şimdi ne olacak?'' diye sorduğumda yavaşça kapıya yaklaşıp etrafı gözledim. Biraz ileride iri bir kaya dikkatimi çekmişti. Elimi sallayarak ''Buraya gelin. Şu kayaya ulaşmayı başarırsak, askerleri temizleyene kadar güvende olursunuz.'' dedim ve Near'ın elinden sıkıca tuttum. Near mavi gözlerini bana dikip bir süre endişeli bir ifadeyle bana baktıktan sonra bir anda kaşlarını çatmıştı. Elini Su'yun sallanan eline uzatıp sıkıca tutarken ''Sana güveniyorum Kelly. Bize bir şey olmasına izin vermeyeceğini biliyorum.'' demişti. Ses tonu sanki bana destek olmak ister gibiydi. Güçlerimi kontrol edemediğimi o da biliyordu, fakat bana güven vermek istiyordu. Benim onun yanında olduğum gibi o da benim yanımda duruyordu. 

Başımı sallayıp yavaşça kapıya yaklaştım ve ''Hızlı olalım.'' dediğimde herkes arkamda sıra halinde durmuştu. Mırıldanmalar eşliğinde kendine gelen suyu Acwel hala kucağında tutarken ''Başlarınızı eğin ve hızlı olun.'' demişti. Kapıyı tutup kendime çektiğimde ilk başta gıcırdamış ve ardından menteşelerinden kopmuş, elimde kalmıştı. Kapıyı önüme doğru tutup ilerlemeye başladığımda kapının bizi koruyamayacak kadar ince olduğunu biliyordum fakat yine de önümde durması güven verebilirdi. 

Hızlı adımlarla kayanın arkasına geçip kendimizi kayanın dibine attığımızda birkaç kurşun kayaya çarpmış, korkunç sesler çıkartmıştı. Near'ı kollarından sıkıca tutup  sırtını kayaya verip onu yere oturttuğumda şaşkınlıkla bana baktığını görebiliyordum. Acwel'in kucağında tutmaya devam ettiği Su'yu alıp onu Near'ın önüne oturttuğumda Near sanki Su'yu korumak ister gibi kollarını ona sardığında  Near'ın sıkıca tuttuğu kutuyu aldım ve Acwel'e dönüp onun göğsüne bastırdım. Anlamamış gibi bana bakmaya devam ettiğinde ''Kyle ve Judith'i bul.'' dediğimde bunu dememi anlamış gibi gözükmüyordu. Bakışlarımı ondan ayırmadan ''Bu önemli Acwel. Onlarla ilgili bir şey gördüm ve eğer doğru anladıysam ikisi de ölecek. Şimdi onların yanına gidip şu aşıyı yap onlara.'' dediğimde etrafına bakınmıştı. Kendilerini bariyerlerin ve Fergus'un oluşturduğu kalkanın arkasında pusmuş, saldırmak için an kolluyorlardı. 

Hemen kulağımın yanından hızla bir şey geçince korkuyla kendimi kayanın arkasına attığımda Su korkakça ''Ne oluyor? Kelly, iyi misin?'' diye sorunca başımı ona çevirdim. Merakla ona doğru yanaşıp elimi yanağına koyup ''Asıl sen iyi misin?'' dememle bakışlarını Near'a çevirmişti. Kollarını ona dolayıp sarıldıktan sonra ''Beni bırakmadın Near.'' demişti. Near bu tepkiyle mutlu olmuş gibi aynı şekilde sarıldığında arkamdan Castillo ''Bu mutluluğu bölmek istemem, bilirsiniz Kelly'nin duygularını paylaşıyorum. Ama bu sevgi kucaklamasını başka bir zaman yapsak olur mu? Mesela şu adamları öldürdükten sonra?'' demişti. Kaşlarımı çatarak ona döndüğümde ellerimi sallayarak ''Bir tek sen akıllısın zaten. Bunu nasıl yapacağız? Güçlerimi kullanamıyorum bile.'' dediğimde Castillo bu dediğimle sinirlenmiş gibiydi. 

Hemen önümde çöküp yüzünü bana yaklaştırdıktan sonra ''Ama ben kullanabiliyorum.'' demesiyle gözlerine anlamadan bakıyordum. Fısıdlar bir şekilde ''Bana izin ver.'' dediğinde şüpheyle ''Ne için?'' dediğimde ''Senin için. Sen kontrol etmem için.'' demesiyle hızla ''Hayır.''dedim. Castillo sinirlenmiş gibi ''Neden? O aptal kutudan fırlayan, her ikimize de istemediğimiz şeyler olmamız için bizi kullanan adam bunu sana yapmamanı söylediği için mi? Güldürme beni Kelly. Eğer bedenini kontrol edecek olsaydım bunu yıllar önce sana ilk bağlandığımda yapardım. O yüzden bana izin ver.'' demişti. Sesi o kadar sert ve yüksek çıkmıştı ki bakışlarımı ondan kaçırmak zorunda kalmıştım. Elini çeneme koyup başımı bir hışım arkamızda ki çocuklara çevirdikten sonra ''Onlara bak Kelly. Korkuyorlar. Ve sen, sizi kurtarabilecek tek kişinin benim yöntemim olduğunu göremiyorsun bile. İzin ver bana, seni kullanayım.'' demesiyle çenemde ki elini iterek ''Bedenimi kontrol ettikten sonra beni bırakacağına nasıl güvenebilirim?'' diye sordum. Castillo yüzünü biraz daha bana eğip tehditkar bir ses tonuyla ''Tek şansın bu.'' diye konuştuğunda bakışlarım arkamızda durup birbirine sarılmaya devam etmekte olan Near ve Su'ya kaydı. 

K.A.O.S PROJESİ : YIKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin