Bölüm 22

2.4K 328 348
                                    

Herkese merhaba! Bu bölümde sevilen karakterimiz olan ''Sis''in aslında gerçekte kim olduğunu ve nasıl göründüğünü size anlattım! Ve birazdan resmi görünecek olan Sis-Kelly ikilimizin resmini bana instagramdan atan sevgili güzel insan, seviliyorsun. Muck :3 :* (Resme gerçekten bayıldım .Tam anlamıyla ilerleyen zamanlarda sisin gireceği şeklin çizilmiş hali resmen. Bu arada eğer kullanıcı adını buraya yazarsan bu bölümü sana ithaf ederim. İnstagramdan soramadım kusura bakma.) İyi okumalar.
Bu arada multide ki şarkıya bayıldım. Muhtemelen LOL'cüler zaten biliyordur ama yine de siz de severseniz ismi; Awaken (ft. Valerie Broussard) | League of Legends Cinematic - Season 2019

İthaf: aqkelinebak

🔪🔪🔪

Koridorda bir süre sessizce ilerledikten sonra arkamdan Acwel gerinerek ''Senin şu sisin nesi var?'' demesiyle durup ona baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koridorda bir süre sessizce ilerledikten sonra arkamdan Acwel gerinerek ''Senin şu sisin nesi var?'' demesiyle durup ona baktım. Öylesine değil de gerçekten merak ederek sorduğunu fark ettiğimde omuz silkerek ''bilmiyorum. Biraz morali yok sanırım.'' dedim.


Acwel başını yavaşça salladıktan sonra ''Şu holograma sorsana, revir neredeymiş. Yaranı daha iyi sarmamız gerek.'' dediğinde hologramı elime aldım ve düğmesine bastım. AlanWolf'un görüntüsü belirdiğinde sırıtarak ''Anlaşılan yine bana ihtiyacınız var.'' demişti. 

Acwel rahatsız olmuş gibi ''Kes sesini ve sadece revirin nerede olduğunu söyle.'' demesiyle tek kaşımı kaldırıp ''Anlaşılan tek sinirli olan sis değilmiş.'' dedim. Ben bunu deyince Acwel kollarını göğsünde bağlayarak ''Senin de AlanWolf'u sevdiğini söyleyemem.'' demesi bir olmuştu. Başımı sallayarak AlanWolf'a dönüp ''Evet, revir nerede?'' dediğimde başını bana çevirip bir süre yapay gülüşüyle suratıma bakmış, hemen ardından da ''Omzunda ki yarayı temizlemek için arıyorsun anladığım kadarıyla. Revir eğer yanlış hatırlamıyorsam, dümdüz gittikten sonra karşınıza zaten çıkacak.'' demesiyle ''Güzel.'' dedi. Acwel'de sinirli bir homurdanmayla ''Güzel.'' dediğinde AlanWolf anlamamış gibi bakışlarını Acwel'e çevirip ''Güzel.'' demişti. 

Yürümeye başladığım zaman Acwel rahatsız olmuş gibi arkamdan ''Onu kapamayacak mısın?'' dediği zaman anlamadan ''Neden kapatayım. Belki işimize yarayan bilgiler verir.'' dememle Acwel bir süre sessiz kalmıştı. 

Koridor boyunca ilerlediğimde bir kapıya denk gelmiş olsam da üstünde bir tabelanın olmayışı tuhaftı. Bir tabela izi vardı muhtemelen burada ki tabela sökülmüştü. Elimi sallayıp ''Bir kapı buldum. Burası revir olabilir.'' dediğimde ACwel yanıma yaklaştı ve beni geriye itip ''İçeri ilk ben girerim.'' dediğinde anlamadan ona baktım. Sanki kendimi koruyamayacakmışım gibi.

''Önden buyur süper kahraman.'' dediğimde kapıyı tutup önce açmaya çalışsa da ''Kilitli bu.'' diyerek aniden çekmesiyle kapı kırılmıştı. Geri çekilip kırılan kapı parçalarını bıraktığında gülerek ''Ve artık bir kapı yok.'' dediğimde omuz silkerek ''İhtiyaçlarının olacağını sanmıyorum.'' demişti. 

K.A.O.S PROJESİ : YIKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin