Bölüm 10

2.8K 375 349
                                    

Herkese merhaba! Dün Wattpad geleneksel bir güncelleme sürecine girdi ve ''K.A.O.S. Projesi'' serisinin birinci ve üçüncü kitabı yayından silinmiş olarak görünüyordu. Açıkçası diyene kadar hiç fark etmemiştim ve gördüğümde anlık kalp krizleri yaşadım. Eğer gelmeseydi seriyi baştan yayınlamak zorunda kalacaktım fakat geri geldi ve geri gelmesinin adına yeni bölümü atayım ve artık yeni olaylara giriş yapalım istedim. 

Bu arada unutmadan Okurkaoslarım; K.A.O.S. Projesi tam olarak 56 bin okunmaya ulaştı. Bunun için hepinize çok teşekkür ederim. Gerçekten. Evde danslar yaparak seviniyorum gördükçe. Hepinizin gözlerine ve gösterdiğiniz sevgiye çooook teşekkürler, iyi ki varsınız. Seviliyorsunuz!

Rumeysa_sadik Lanetlicicekyas  KardelenSmeyyeSevdar mucizekurt20 SlaTekel9 Emre2807FU siyahsevenpiskopat quarktek culha02 baharsu05

Ve ismini hatırlayamadığım herkese teşekkürler. 😍
İyi okumalar dilerim.

💮💮💮

Servise yöneldiğimiz zaman James aceleyle ''Şimdi ne yapacağız acaba? Ben de sizinle gelebilir miyim? Bu işler için. Eğer gece ayrı kalırsak tüm bu planlarımız fazlasıyla gecikir.'' demesiyle Jeremiah otoriter bir sesle ''Herkes servise binsin.'' demişti. 

İçeride konuştuğumuz tüm o konular fazlasıyla önemli ve kargaşa yaratacak cinstendi restorant gibi kalabalık bir yerde konuşamazdık. 

Jeremiah'ın siyah servis aracına aceleyle bindiğimizde Jeremiah bana bakarak ''Bugün acelemiz var Kelly. Gaza bir el at.'' dediğinde başımı sallayıp ayağa kalktım ve James'in önünden geçerek sürücü koltuğuna yaklaştım. Derin bir nefes alıp elimi kaldırdıktan sonra JEremiah'ın gaza basmasıyla beraber hızı arttırmak için ben de gaza yüklenmeye başladım. 

Hızı gösteren ibre her geçen saniye daha da ilerlerken servisin hızı artıyordu. James ise kucağında laptopunun olduğu çantasına daha sıkı sarılarak korkulu gözlerle karşıya bakıyordu. Gülerek ''Hızdan korktuğunu söyleme bana.'' dediğimde ''Genelde emniyet kemeri yokken sadece kaza geçirip boynumun kırılacağından korkarım.'' demesiyle gülerek ''Gücün ne?'' diye sordum. 

James bir elini koltuğa atıp sabit durmaya çalışarak ''Gücümün olduğunu nasıl anladın?'' dediğini duyduğumda ona bakarak ''Boynunda ki iz. Seni kurtardığım zaman görmüştüm.'' dedikten sonra önüme döndüm. 

Servis yolda hızla ilerlerken James zar zor nefes alarak ''Gücüm şey... Yıldırımları kontrol altına alabiliyorum.'' demişti. Gözlerimi kısıp ''Öyle mi? Nasıl keşfettin?'' diye sordum. Servisin hızlı gitmesinden dolayı fazla gergin göründüğünden onu konuşturarak oyalıyor, dikkatini dağıtıyordum ve bu işe yarıyormuş gibi görünüyordu. Yüzü daha rahat bir ifadeye bürünmüştü.

''Aslında ben,bir apartmanda yaşıyordum. Ve televizyonumun anteni dışarıdan ha-sar almıştı. Onu düzeltmek için çatıya çıktığımda üstüme yıldırım düştü.''

James'in bunu demesiyle Kisha hızla öne atlayarak ''Aramızda bir kişi bile gücüne normal yollarla kavuşmamış ya da normal bir gücü yok. Birisinin kıçından silahlar çıkar, bir diğer anılarından hasar alır, birisinin sırtında ki kanatları kopartır... Aramızda tek normal olan Su ve o da oyuncakları terminatöre çeviriyor.'' demesiyle James bakışlarını yanında heyecanla oturup tek boynuzlu atıyla oynayan Su'ya çevirmişti. 

K.A.O.S PROJESİ : YIKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin