Bölüm 11

2.5K 351 179
                                    

İyi okumalar! Bölüm, çok, gecikti bunun için çok özür dilerim...

Ayaklarımı masanın üstüne koyup uzandığımda James bacağıma vurup ayaklarımı indirmemi sağladıktan hemen sonra ''Tamam, öncelikle burası evin değil Kelly. Burada bir şey araştırmaya çalışıyoruz ve araştırmamız hala bitmedi.'' dediğinde ellerimi havaya kaldırıp ''Sıkıcısın.'' dedim. 

Ayağa kalkıp yürümeye başladığımda Kisha aceleyle ''Ben üst kata gidip ne var diye kontrol edeceğim.Deli gibi merak ediyorum.'' demesiyle James ellerini sallayıp ''Hiçbir şeye dokunma.'' demişti fakat Kisha onu umursuyor gibi gözükmüyordu. Gözden kaybolduğunda Alex arkasından bakarken ''Her şeye dokunacak.'' demesiyle James elelrini birbirine vurmuştu.

Bize döndükten sonra ellerini sallayarak ''Tamam, hadi takım olalım. Ben Alex'i alıyorum. Biz bu katı kontrol edeceğiz. Siz de diğer katlara bakın işte.'' demesiyle elimle James'i işaret ederek ''Seni kim patron yaptı?'' dedim. Bu dediğimle beraber kafasını kaldırıp ''Daha iyi bir planın mı var?'' demesiyle bir süre bakıştıktan sonra arkamı dönüp ''Öyle olsun. Ama bu seni patron yapmıyor.'' diyerek yürümeye başladım. Arkamdan homurdandığını duysam da bir şey demeden bir üst kata giden merdivene ilerledim ve çıkmaya başladım.

Arkamdan Acwel yavaşça beni takip ederken şüpheli bir şekilde ''Buraya önceden geldin, değil mi?'' demesiyle omuz silkip ''Evet. Bunu nasıl anladın?'' dediğimde omuz silkmiş hemen ardından da ''İyi bir tahmin sadece.'' demişti. Koridorda ki her bir tabloya, duvar süslemesine, pencerelere bakarken ''Buraya getirilen çocuklara yaptığı şeyler... O kadar çocuk sence çok korkmuş mudur?'' dediğim anda Acwel kaşlarını kaldırıp ''Bence bu yaptığı şeylere göre değişir.'' diyerek geçiştirmişti.

Bu dediğiyle ona döndüğümde Acwel devam etmesini istediğimi anlamış gibi ''Eskiden, onun için çalışırken bir olaya şahit oldum. Benden istenilen bir taşıyıcıyı o aşağıda ki kafeslerden birisine götürmem istenmişti. Ben de bunu yaptım. Odadan çıktığımda sanki herkes çıkmamı istermiş gibi aniden suratıma kapıyı kapattığı zaman, kapının arka tarafından çocuğun yalvarış ve çığlıklarını duymuştum. Tahminimce hoş şeyler değildi ve bu çığlıklara bakarsam oldukça acı çekiyordu.'' demesiyle durup ona döndüm.

Sinirle elimi kaldırıp ''Ve onu durdurmak için hiçbir şey yapmadın mı?'' dememle omuz silkip ''Şey, iyi tarafta olduğumu düşünüyordum ve pek umursadığım söylenemezdi.'' demişti. Elimle ona vurduğumda ''Bu ne içindi?'' demesiyle ona sırtımı dönüp yeniden ilerleyerek ''Ona yardım etmediğin için.'' dedim. 

Koridorda yeniden ilerlemeye başladığımızda odalara tek tek bakmaya başladım. Her birinin üstünde tabelalar vardı ve o odalarda ne yapıldığı yazıyordu. Elimi sallayıp ''Hangisine girelim?'' dediğimde bir yeri işaret etmişti. İşaret ettiği tabelada ''Kaynak Yönetimi'' yazıyordu ve ne işe yaradığı hakkında bir fikrim yoktu. 

Ellerimi sallayıp ''Harika! O zaman hadi Yönetici odasına girelim.'' diyerek kapıya yaklaştım. Bunu dememle arkamdan ''O zaman neden bana seçtirdin?'' demesiyle ''Sadece o çocuğu kurtarmadığın için sana gıcık oldum ve senin istediklerinin zıt şeylerini yapacağım.'' diyerek elimi kapıya attım.

Kapı zorlukla açılıp içeriyi gösterdiğinde terk edilmiş birçok çalışma masasıyla karşılaşmıştım. İçeriye girdiğimde Acwel anlamamış gibi ''Bu kadar çok çalışma masasının bu küçük odada ne işi var ki?'' demesiyle etrafa bakarak ''Belki de eşyalar boşaltılırken bunlar buraya toplanmıştır. Nereden bileyim? İşe yarar bir şey bakalım işte.'' dedim. Başını sallayıp ''Çekmeceleri kurcalayacağım.'' demişti. Ben de bilgisayar bulma umuduyla yan tarafta ki kapıya yaklaşıp açtığımda başka bir odayla daha karşılaşmıştım. 

K.A.O.S PROJESİ : YIKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin