Buna! :)
Sa ma prezint: sunt _Da-xia si m-am gandit de foarte mult timp sa fac aceasta carte, dar lenea m-a impiedicat asa ca dupa multe zile m-am hotarat sa o incep!
Voi incepe cu niste citate care ii "motiveaza" pe scriitorii nostri:
''Respectă și vei fi respectat"
"E o metafora,întelegi? Pui lucrul ucigator drept între dinti, dar nu-i dai puterea sa-si înfaptuiasca omorul" -Augustus Waters
'Gaseste o cale sau fa una'-Rober E. Peary
"Good friends are like stars.You don't always see them, but you know they're always there."
" Be what you wanna be not what others wanna see"
"Dacă vrei să fii scriitor, trebuie să faci două lucruri mai presus de toate: să citeşti mult şi să scrii mult.
''En amour il n'y a que la conquête et la rupture qui soient intéressantes, le reste n'est que du remplissage..." -Jean de la Fontaine (În dragoste doar începutul și ruptura sunt interesante, restul sunt de umplutură)
"Zarurile au fost aruncate"
"Two can keep a secret if one of them is dead"
"Cry as much as you want. But make sure when you're finished you never cry for the same reason again."
"Traieste viata fara regrete"
"Carpe diem!"
„Trăiește fiecare clipă la extrem pentru că mâine s-ar putea să fie mai rău!"
'If you want to be happy, be."
"Trăiește ca și cum ai muri după miezul nopții"
"Muncește până nu mai e nevoie să te prezinți"
°daca nu ai nimic de zis despre cineva sau ceva, mai bine nu mai zici nimic°
°nu iti irosi banii pe lucruri, ci cheltuie-i pe amintiri°
°sweet as sugar, cold as ice, hurt me once, i'll kill you twice"
"Ce nu te omoară, te face mai puternic."