9. bölüm

582 44 0
                                    

Suga'dan devam

Mutfaktan hıçkırık sesleri gelince ağladığını anlamam uzun sürmedi. Kalkıp mutfağa gittim köşeye oturmuş ağlayan hana'yı görmemle yavaş yavaş ona yaklaştım . Demin düşündüklerimi bir kenara bıraktım çünkü duydukları gerçekten canını çok acıtmışa benziyordu saçlarından tutup çekiyor ve yüzünü tırnaklarıyla çıiziyordu. Yanına tamamen geldiğimde onun elini tutup kendine zarar vermemesini sağlamıştım. Ona Sarıldığımda ağlaması daha çok şiddetlenmişti. Tae bunu duymuş olacakki koşarak aşağı gelmişti.

V: h-hyung .
S: sus tae !
H: bırakın beni ölmek istiyorum lütfen Bırak beni suga bırak.
S:hadi kalk hana içeriye gidelim lütfen.

Onu kaldırıp içeriye doğru yürümeye başladım. Onlarda arkamdan geliyorlardı salona geçip kendimi koltuğa attım sonra düzelip düzgünce oturdum karşıma da hana ve tae oturmuştu.

S: niye bize burda olduğunu söylemedin ya da niye bizden saklandın?
H: çünkü acı çekmek istemiyordum sizden uzak durdum sinirliydim namjoon'un benden nefret ettiğini anladım. Zamanla onu nasıl özlediğimi anladım sonrada bu şeye bir isim verdim. Herkesin verdiği o ismi hoşlantıyı ama ben hoşlantı belirtileri diyordum. Ama onun bana yaptıkları gelince aklıma ondan hem nefret ettiğimi hemde hoşlandığımı anladığımda kendime çok kızdım. Beni o toplantı da görünce küçük bir kavga ettik sizi yanımda istemedim çünkü o mesajlaşmaları gördükten sonra kim sinirlenmezdi ki .

S: iyi de namjoon sadece sana bu olayı yaşattı. Başka ne yaptı ki sanki dövecek kadar düşmemiştir . Ya da seni aldatmamıştır.

Hana'dan

Evet doğru duydunuz namjoon'un beni dövdüğünden sadece j-hope , Jin ve min jee unniem'in haberi vardı hiç biri bilmiyordu.
Namjoon beni tehdit etmişti söylememem için.

H: namjoon o kadar düşmüş demek ki çünkü beni dövüyordu. Aslında geçerli bir sebebi de yok içip içip bana vurduğunu söylemişti ama sarhoş değilkende bana vurmuşluğu çok. Sizce ben böyle bir hayatı hak edecek ne yaptım?
S:ben , ben bilmiyordum özür dilerim hana .
V: hyung sen ilk kez birinden özür diledin farkında mısın?
H: bırak tae demekki o şanslı insan benmişim , ilkler her zaman güzeldir.
S: hana affettin mi?
H: sence

Deyip Kollarımı açtım bana sarıldığında.

H: benim koca yürekli abilerim sizi seviyorum
S: acıktım!
H: ayaklanın abilerim beraber kahvaltı hazırlayacağız.
S: hayır!
V: sen hazırlasan
H: hayır baba yardım et bana ya da anne mi demeliyim ?
V: baba de
S: baba ?
V: efendim
H: kardeşim mi var benim ?
S: baba ne , ne yapıyorsunuz siz?, delirdiniz mi?
V: dün gece hana ile beraber kararlaştırdık onun hem babası hem annesiyim ama o bana baba diyecek.
H: yaa öyle eğlence çıktı bize de .
S: peki , ama sakın gerçek baba çocuk ilişkilerine karışmayın çıkması zor olur .

Hafif gülümseyip mutfağa ilerledim. Onlarıda çağırıp kahvaltı hazırlamaya başladım büyük bir kırılma sesiyle arkamı döndüm. Suga oppa elinde bir tabak yerde de tabak parçalarıyla bana bakıyordu. Tae içeri koşarak girdi. Kahvaltıyı bahçe de yapacağımız için masayı hazırlıyor du tae . Nefes nefese içeriye girdiğinde birbirimize bakmaya başladık.

S: zaten üç tane kalmış bu yanlız kalmasın.

Deyip diğer kalan son bir tane tabağı da yere attı ellerini birbirine vurdu

V: ne yaptın sen hyung , Jin hyung seni öldürecek ama öldürmeden önce " porselen takımım bozuldu gel buraya kaçma " diyecek eminim

Gülmeye başladığımda ikisi bana baktığında sustum.
H: ben seni korurum
S: hadi hadi kahvaltımızı yapalım hastaneye gidelim artık saklanacağın biri yok.
H: var
V: namjoon hyung var artık ondan saklanmana gerek yok
H: var
S: niye ?
H: çünkü ben onunla karşısına çıkarsam beni boşayıp başka bir kız ile evlenecek
S: yaa kıyamam ya

Deyip bana sarıldı bende ona sarıldım biraz sonra ayrıldığımız da Tae'nin bize şaşkınca bakan yüzüyle karşılaştık.

V: hyung sen çok değiştin.
H: değişmek herkese iyi gelir tae sende kendine format at yoksa evde kalacaksın.

Deyip güldüm onlarda güldü sustuğumuz da devam ettim.

H: benim gibi olun küçükken beni çok ezerlerdi bir gün bir değiştim artık hiç kimse beni ezmeye çalışmıyordu . Mesela bu yıl beni ezen biri varsa diğer yıl daha bir değişip beni ezeni ezerim.
S: hana ben yalan söyledim.
H: nasıl yani?
S: senin burda olduğunu biliyordum namjoondan vazgeç diye . Özür dilerim cidden senin bu kadar üzüleceğini bilmiyordum.
H: neyse boşver birde karşısına çıkmaktan korktuğum bir kişi daha var yani çıkmaya yüzüm yok
V: kim?
H: j-hope
S: hana ya
H: benim yüzümden onu araba çarptı
V: kendini suçlama demiştim.

1 saat sonra

Kahvaltımızı bitirmiş toparlamıştık suga ve tae üstünü değiştirmeye gideceklerdi .

H: siz giyinin bir de bize gidelim bende üstümü giyineyim ceketimde kan var ve pantolonum da yere oturduğum için kirlenmiş .
S: gel benimle
H: töbe bismillah
S: fesat anlamada gel buraya .
H: neden ?
S: sana kıyafet vereceğim.
H: ben erkek kıyafeti giymem erkek tarzı kız kıyafetleri giyerim .
S: uzatmada gel uçacam yoksa sana burdan .
H: off tamam

Tae çoktan yukarıya çıkmış odasına gitmişti. Bende suga'nın arkasından gidiyordum . Artık hiçbirine oppa demeyecektim eğer bana kızarlarsa suga beni koruyacaktı.

Bir odanın önüne gelmemizle durdum.kapının üstünde "Rm" yazıyordu. Rm kim ?

Suga beynimi okumuş gibi cevap verdi.

S: namjoon'un gurup ismi
H: sağol ama merak etmiyordum

Hı hı hiç merak etmiyorsun zaten hana hiç merak etmiyorsun

S: hiç merak etmiyorsundur zaten .

Kapıyı açıp içeriye girdi.bende arkasından girdim dolabı açıp 5 poşet, büyük poşet çıkardı .

Bunlar neyki?

S: namjoon sana bunları alıyordu ama beğenmezsin diye korkup buraya koyuyordu .
H: peki
S: istediğini al giy zaten senin ben çıkıyorum.
H:E bir zahmet

Odadan çıkınca poşettekileri yatağın üstüne boşalttım. Ve kendime bir kombin hazırladım içinde etek falan vardı ama ben eteği özel günlerde yada canım isterse giyiyordum . İçinde sadece kıyafet yoktu takı , gözlük kozmetik de vardı ama ben sadece gözlüklerden birini seçip taktım gözüme bir çanta çarptı onu alıp bir köşede giyinmeye başlayacaktım ki ilk yatağın üstündekileri
Poşete koymam gerekliydi . Hızlıca poşete yerleştirip dolaba koydum gözüme bir kağıt çarptı yerdeydi ve buruşturulmuştu . Alıp açtım içinde elle yazılmış bir yazı vardı. Okumaya başladım.

" hana özür dilerim hiç bir şeyin böyle olmasını istemezdim . Zamanla senden hoşlandım . O kusursuz yüzünü incelemeye bayıldım gece geldiğimde senin o kusursuz yüzünü inceledim . Ve şimdi sen babanın yanındasın . O haneul kızıyla beni gördüğünde kaçtığın haneul tam bir s*rtük olan haneul var ya işte o onun yanındasın ve her an sana zarar verebilirler baban iyi birisi değil hana bu gün beni yanından kovdun ve ben ne yaptım biliyor musun ? Jilet ile koluma ilk çizdiğimi attım ve bunu sensiz geçen hergünümde yapacağım seni 2 ay boyunca özledim bu gün gördüm o kadar çökmüşsün ki sana sarılmadım sadece sana yaptıkları şeyler için içimden küfürler ettim . Özür dilerim hana sana yaptığım tüm şeyler için yanıma gel bana sarıl ilk işim senin beni dövmene izin vermek. Suga hyung da öyle dedi "hana gelsin seni ona dövdüreceğim" dedi . Seni sevdim , seviyorum ve seveceğim hana hemde sonsuza dek .."

Ahh ağlıyor muyum?

Yavaş yavaş her şey düzeliyor fakat kötü şeyler yine başlarında olacak

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin