47. bölüm

300 26 1
                                    

Omzum sarılıydı. Namjoon ile el ele eun'un olduğu odaya gittik. Daha doğurmamıştı. Diğerleri de onun yanındaydı. İçeriye girdik . Eun Bir şeyler yiyordu . Diğerleri oturmuştu Daniel eun'un yemek yemesine yardım ediyordu. Taehyung jimin ve jungkook telefonla uğraşıyordu hoseok hastanenin dergilerine bakıyordu. Yoongi uyuyordu . Jin ise yanımızda getirdiğimiz bebek kıyafetlerine bakıyordu. Hiç kimse bizi fark etmemişti. Namjoon ile birbirimize bakıp gülümsedik.

Hana: biz geldi~kk

Eun bize bakıp gülümsedi el ele tutuştuğumuzu görünce kısa süreli şok yaşadı.

Yanına oturdum biz sohbet etmeye başladık bütün olayları ona baştan sona anlattım.

Eun: abim seni üzerse bana söyle ben onun kulaklarını çekerim.

Gülmüştük biraz daha konuştuk. Namjoon gelip elini omzuma koydu .

Namjoon: Hana sen acıkmadın mı? Gel yemek yemeye gidelim.

Ayağa kalktım diğerlerini de çağırıp yemek yemek için aşağı indik yanımız da Jin, taehyung , Jungkook ve jimin vardı hoseok Daniel ve suga yukarıdaydı .

Yemeklerimizi yerken namjoon'u birisi aradı . Telefonla konuşması bitince ayağa kalktı . Bize bakıp konuşmaya başladı.

Namjoon: eun doğuruyormuş.

Hepimiz ayağa kalkıp hızlıca eun'un yanına gittik . İnanamıyorum gerçekten doğuruyor muydu? Ahhh çok mutluyumm .

Doğumhaneye götürmüşlerdi eun'u doğumhanenin önünde beklemeye başladık .

2 saat sonra:

Eun şimdi bir odadaydı. Tabiki de bizde odadaydık ve bebeğin gelmesini bekliyorduk  .

Ya ben hiç sormamıştım bebek kız mı? Erkek mi?

Kapı açıldı ve içeriye hemşire ile bebek geldi Daniel ağlıyordu namjoon elini onun omzuna koydu .

Bebek kızdı ve ismini de galiba sun hee koyacaklar. Bu aralar en ünlü olan isim gibi geliyordu bana .

Herkes dışarıya çıktı ee tabi bebek acıkmıştı eun bebeği emzirdikten sonra ben içeriye girdim bebeği yatırdık.  Sun hee uyanana kadar diğerleri dışarıda dolaşacaktı.

diğersi gün  

Hastaneden çıkabildiğimiz için mutluydum artık şu hastaneye gelmek istemiyordum  artık herhangi bir engel yoktu mutlu olacaktım . Kardeşim yaşasaydı benim mutlu olmamı istemez miydi ? İsterdi bu yüzden onun için mutlu olacağım namjoon için mutlu olacağım kendim için mutlu olacağım.

Bu sefer 3 araba ile gidiyorduk eve . Önden sun hee, eun ve Daniel arkadan ben , namjoon , jimin ve taehyung , arkadan Jin,  jhope , suga ve jungkook geliyordu ....

Eve geldiğimizde herkes arabadan indi fakat ben ve namjoon inememiştik.

Hana: namjoon bak anlamıyorsun ben bu evde o kadar çok şey yaşadım ki yani bu eve bir daha gelmek dahi istemezken sen bana burda kal diyorsun .

Namjoon: bak Hana bende sana diyorum ki burada eun tek başına sıkılacak bir arkadaşı olacaksa oda sen ol evimize yabancı sokmayalım.

Hana: namjoon anlamıyor musun ? Yada anlamak mı istemiyorsun !! Olmaz diyorum eun evet sıkılır ve bir arkadaşa ihtiyaç duyar tamam bu ben olurum ama bu evde değil.  Hem bu ev diğerlerinin evine uzak değilmi o kadar siteniz var birini bize ayır bir evde biz diğer evdede diğerleri yaşasın olmaz mı namjoon bu evde kötü anılarım aklıma geliyor !.

Namjoon:  tamam Hana tamam sen yeter ki mutlu ol .

Gülümsedim namjoon elini yanağıma koydu ve yaklaşmaya başladı tam öpecekken arabanın önündeki yere birisi vurması ile o tarafa döndük....  

İnternet yok o yüzden bölümleri yayinlayamiyorum 😢😢


 

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin