63. bölüm (final )

507 28 10
                                    

5 yıl sonra :

Gözlerimi hafif araladım yavaş bir biçimde ayağa kalktım.  Namjoon'a döndüm ise gidecekti ve geç kalmasını istemiyordum . Aslında işinin patronu oydu ama olsundu.  Min yoongi ona geç kaldığında kızıyordu, 

Namjoon'a döndüm ve yüzümde büyük bir gülümseme oluştu çünkü kızlarımız babasına sarılmış uyuyorlardı namjoon'u biraz dürttüm bir kaç dakika sonra gözlerini yavaşça açtı.  Sessizce konuştum

Hana: ise geç kalırsan  yoongi seni öldürür.

Namjoon şaşırdı hemen çocukları üzerinden yavaşça alıp koşarak banyoya gitti . Bende gülerek ayağa kalktım ve aşağı gittim . Hâlâ aynı evde yaşıyoruz .

Hah ben size olayı anlatmadım.  Ben o gün bayıldıktan sonra hastane götürmüşler acı bir haberle geldiler bana . Aldığım ilaçlar yüzünden bebeğimi düşürmüştüm . Bir yıl boyunca onun acısı ile yaşadım ama hayatımız aynı düzende devam ediyordu . Namjoon ise gidiyor geliyor yemek yiyoruz ve yatıyoruz.  Eun beni sürekli motive ediyor bir yerlere götürüyordu en sonunda jimin benle konuşmak istediğini söyledi,  jimin bebeğin düşmesi hayatın sonu olmadığını ve yaşamaya devam etmem gerektiğini ve benim o düşürdüğüm bebeğimin beni suçlamadığını aksine beni cennette beklediğini söyledi . Biraz daha iyi olmuştum sonrasında zaten 3 yıl sonra ikizim olmuştu.  Onlar doğalı 2 yıl oldu ve şimdi de yine hamileyim. Daha 5 aylık. 

...

Eun kahvaltıyı hazırlamıştı bile, herkes aşağı gelince kahvaltımızı yaptık. Sevgilisi olmayan abilerimin artık sevgilileri de vardı.  Bu iyi bir şeydi en azından evde kalmıyorlar.

Güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra eun ile beraber mutfağı toparladık,  sun hee'yi babası kreşe bıraktıktan sonra işe gidecekti zaten . Benim küçük çocuklarım lara ve Mina ise kendi hallerinde takılıyorlar öyle.  Eun ile beraber oturma odasına gidip sohbet etmeye başladık .

Eun: benim bir çocuğum vardı senin daha yeni evliydin . Bir anda iki  çocuğun oldu beni geçtin şimdi 3. Çocuğuna hamilesin ve bende 2. Çocuğuma

Dediği şeye kendisi gülüyordu bende ilk hiç birşey anlamadım sonradan anladım ve gülmeye başladım. Aslında pek komik değildi ama haklıydı da .

Hana: eun sana bir şey demem lazım?

Eun: buyur .

Hana: şimdi ben yemek hazırlayacağım ve namjoon'a götüreceğim ama çocuklar orda her tarafı dağıtıyor biliyorsun ki namjoon'da buna çok kızıyor.  Sen bakabilir misin ? Zaten biraz daha oynadıktan sonra uyurlar onlar

Eun: olur tatlım sen git kocanın yanına,  ama dikkatli ol .

Ayağa kalktım mutfağa gidip bir şeyler hazırladım yakaladık 1 saat sonra her şey hazırdı paketleyip bir poşete koydum . Yukarıya çıkıp üstüme sade bir elbise ve saçıma da bandana bağladım ayağıma spor ayakkabı giyip çantamı aldıktan sonra aşağı geri inip mutfaktaki eşyaları aldım. Çocukların yanına gidip oturdum .

Hana : annem , ben bir kaç saat sonra gelicem babanın yanına gidiyorum siz düzgünce oynayın eun halanızı da üzmeyin tamam mı?

Mina&lara: tamam anne

Yanağıma öpücük koyduktan sonra oyunlarına devam ettiler . Bende evden çıktım arabaya binip namjoon'un şirketine doğru sürmeye başladım.

Önümde giden araba bir anda durması ile çok hafifte olsa arabaya çarpmıştım . Hemen arabadan inip öne baktım hiç bir şey yoktu sadece biraz çizik vardı o kadar . Adam indi .

Hana :  sen ne yapıyorsun ya ! Bir anda durulur mu öyle sen nasıl araba kullanıyorsun?  Ehliyetini sana kasap mı verdi ?

Adam: bitti mi ?

Hana:  hayır bitmedi , nasıl araba sürüyorsun sen ya?!!!

Adam : parası neyse verelim niye bu kadar uzatıyorsunuz hanımefendi???!!

Hana: ben işin parasında değilim!  Ben sizin arabayı nasıl kullandığınızdayım ! Ben hamileyim hamile ya çocuğuma bir şey olsaydı? ?

Adam: offf

Hana :  2 dakika bekle lütfen.

Arabaya geri dönüp çantamdan telefonumu çıkardım ve yoongi'yi aradım en iyi o anlardı bu işlerden.

Hana: alo yoongi!! Namjoon'u da al atacağım adrese çabuk gelin yoksa çıldıracağım.

Yoongi:  bekle geliyoruz ?

Yaklaşık 5 dakika sonra namjoon'un arabasını görmüş ve sevinmiştim. Namjoon ve yoongi hemen arabadan inmiş ve bana doğru koşmuştu.  Namjoon hemen bana sarılıp iyi olup olmadığımı falan soruyordu , yoongi bir kaç dakika bana bakıp sonra yanımdaki adama bakıp sonrada arabaya bakmıştı.

Bir anda adam ile sarılmıştı.

Hana : ne oluyor burda yoongi ?

Yoongi :  tanıştırayım abim , jung Hwa .

Hana: yaa offf özür dilerim jung hwa abi .

Jung hwa : önemli değil asıl ben özür dilerim .

Biraz daha konuştuktan sonra herkes arabasına bindi ve sahile gittik benim hazırladığım yemekleri yedikten sonra herkes işine dağıldı bende yoongi'nin abisi ile eve gittim . Evde çok güzel bir akşam yemeği hazırladım herkesi çağırdım bu gün çok güzel bir gündü niye kimse hatırlamadı anlamadım ama olsundu.  Akşam yemeği herkes geldikten sonra yenildi herkes yemeğini bitirdiğinde  kalktım ve namjoon'a yaklaştım, 

Hana: namjoon bu gün tanışmamamızın 11. Yıl dönümü 11 yıldır iyisi ile kötüsü ile yanıma oldun bazen ayrılıklar yaşadık ama hayat bizi Bir şekilde tekrardan bir araya getirdi , senin sayende yepyeni bir hayat yepyeni bir aileye sahip oldum.  İyiki annemlerin borçları yüzünden evlenmişiz seni çok seviyorum .

Dedim ve elimdeki  kutuyu ona verdim . İçindekini görünce bana sarılmış, döndürmüş ve öpmüştü.  Çok sevineceğini biliyordun içinde her zaman istediği bir saat , doğmamış çocuğumuzun ilk resmi ve cinsiyetini anlamasını sağlayacak bir bebek kıyafeti vardı.  Üstünde " ben babamın biricik oğluyum " yazıyordu. 

Herkes ayağa kalktı yanımıza geldi ve sarıldı. 

Jung hwa: herkes burdayken bir selfie'ye ne dersiniz? 

Benim hikayemde böyleydi,  kötü başladı ama iyi bitmişti.  Şimdi ailem ile çok mutluyum abilerimle yengelerim ile ben bu dünyadaki en mutlu kişi olabilirim , 

●●●

Evet finali de yaptıkaslında hiç bitirmek istemezdim çünkü cidden yazarken çok keyif alarak yazdığım bir kitaptı bu kitap yaklaşık 1 yılımı verdim bu kitaba evet giremediğim zamanlar oldu yazamadığım zamanlar oldu kitapta belki hiç iyi bir kitap olmadı fakat ben cidden saçma bir kitap Olsa bile severek yazdığım bir kitap olarak kalacak sanki yazmıyorum da yaşıyormuşum gibi yazdığım bir kitap olucak yani böyle şeyleri pek fazla yazamam ben kusura bakmayın ama hepinizi seviyorum 

Bir sonraki hikaye de görüşmek dileği ile ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin