52. bölüm

259 24 2
                                    

Eun: ya Hana bizde kalsana lütfenn

Eun'un ısrarlarına daha fazla dayanamayıp kabul etmiştim

Eun'un yüzünü incelemeye başladım. çok genç görünüyordu ben 23 yaşında namjoon 25 yaşında ise o 21 veya 22 olabilirdi.

Merakıma yenik düşüp sordum ve 20 yaşında olduğunu öğrendim. İnanmıyorum bu kadar genç yaşta anne olmuştu.

Kız kıza olduğumuzdan dolayı özel şeyleride konuşabiliriz bence .

Hana: eun bir şey sorabilir miyim ?

Eun: sor tabi

Hana: neden bu kadar erken yaşta anne oldun ve ya evlendin okumuyor musun?

Eun: üniversiteyi okumadım, 17 yaşında Daniel ile karşılaştım ona karşı duygular hissettim sonra 18 yaşında sevgili olduk 19 yaşında evlendik aslında çocuğu da evlenmeden bir ay önce oldu yani çocuğum 8 aylık değil 9 aylık ve tam zamanında doğdu.

Hana: peki Daniel kaç yaşında.

Eun: 23 yaşında.

Hana: bak merakımdan soruyorum cidden çok merak ettim ama Daniel ile evlenme şeysini niye bu kadar erken alıp bu kadar erken çocuk şey oldu ?

Eun: aslında olay şu şekilde gelişti ben hamile kaldığımı öğrenince Daniele söylemedim o da bir kaç gün sonra zaten bana evlenme teklifi etti . Bende kabule ettim işte evlendik falan sonra o iş seyehatlerine gidiyor geliyor diye de ben abim gilde kalmak istedim .

Hana: hmm anladım .

Sessizlik çökmüştü yine niye hiç konuşulacak bir şeyler yok gibisinden düşünüyordum artık ayağa kalktım ve beşikte uyuyan sun hee'ye baktım gülümseyip tekrar yerime geçtim. Eun bana döndü ve kahve getireceğini bu gece benim ve onun gecesinin olacağını söyledi. İlk önce şaşırsam da sonra kabul edip onu beklemeye başladım. Daha namjoon gelmemişti ve saat gece 11'e geliyordu . Aramak hiç aklımdan geçmemişti bile . Hemen telefonumu elime alıp namjoon'u aradım. Fakat açmamıştı

Gönderilen : aşkımm💘

Namjoon nerdesin ? Saat kaç oldu yaa! ( 23: 13)

Gönderdim ve ekranı kilitledim bir kaç dakika sonra mesaj gelmişti. Bu kadar erken cevap vermesine mutlu olup hemen mesajlara girdim .

Gönderen: aşkımm💘

Namjoon şu anda duş alıyor kimsiniz? ( 23: 18)

Ekrana şaşkınca bakarken hemen bende bir şeyler yazmaya başladım.

Gönderilen: aşkımm💘

Asıl siz kimsiniz ya!? Ben sevgilisiyim , aşkım falan diyede kayıtlı olduğunu görüyorsunuzdur umarım. ( 23:19)

Sinirlendiğim için telefonu sıkmaya başlamıştım o sırada tekrar bir mesaj gelince hemen açtım.

Gönderen : aşkımm💘

Numaranız kayıtlı değil, hem namjoon'un sevgilisi benim hayal falan mı görüyorsunuz. (23: 21)

●●●

Selamm

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir




↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin