43. bölüm

274 26 0
                                    

Telefonu almamışlardı salaklar...

Arayan kişi yoongi'ydi hemen açıp sessizce konuşmaya başladım. 

Hana:  yoongi , bir şey deme sana mevcut konumu atacağım gelin babam dediğim şerefsiz beni kaçırdı. 

Telefonu kapatıp cebime değil ayakkabıma sakladım . bu sayede bulamayacaklardı . Yani...umarım...

Yoongi'den:

Telefonun kapanması ile şaşkınca bizimkilere döndüm.  Eun doğurmamıştı sadece sancısı olabileceğini söylemişti doktor . Bu yüzden normal odaya almışlardı.

Şaşkınca bizimkilere döndüm. 

Hoseok: neredeymiş?

Yoongi: babası onu kaçırmış.

Namjoon bu cümlemi söylemeden önceki meraklı hali cümlemi söyledikten sonra göz devirip bana baktı.

Namjoon:  hadi ama hyung buna inandın mı? O babasına gitmiştir . Babası onu niye kaçırsın.

Yoongi: namjoon, bilmediğin şeyler var bence sus mevcut konumu atacak ve bizde oraya gidip ne pahasına olursa olsun onu kurtaracağız.

Namjoon:  off hyung onu kurtarmak istemiyorum,  nasıl olsa o bizi düşünmüyor,

Seokjin: namjoon çok fazla oluyorsun .

Jimin: aynen

Taehyung: bende aynı fikirdeyim kızın o kadar fazla üstüne gittinki.

Jungkook: hyu-

Namjoon: zaten siz yıllardır arkadaş olduğunuz insanı tutmayın,  namjoon ne ki zaten bir çöp,? Yada bir salak ? Ha !

Jimin:  hyung , çok abartıyorsun sevmeyen insan unutur seven insan döner anladın mı ? O bizi seviyor bundan eminim, mantıklı bir açıklaması da var , bence . Hele ki ben onun abisiyken ...

Namjoon: ben senin neyinim jimin , beni hiç mi düşünmüyorsun musun?  Ha ben onun yokluğunda ne yaşadım depresyona giren kızlar gibi evden dışarıya çıkamadım sürekli ağladım.  Ya o gün boşandığımız gun .onun orda olduğunu biliyordum en arkada jimin'in yanın da oturuyordu . Maskeliydi o da ağlamıştı göz altları mosmordu çünkü görmüştüm... onun peşinden gitmek istedim. Yapamadım...Kardeşim amerika'dan evlenmek için geldiği gün onu almaya havaalanına gittiğimde gece yarısı onu gördüm tekrardan gidiyordu . Sessiz sedasız yine gözleri mosmor olmuştu ama onu makyaj ile kapatmaya çalışmıştı sadece çalışmıştı.  Biliyorum hâlâ beni seviyor olabilir belki geçerli bir sebebi var belki , ahh bilemiyorum... ama onun yokluğunda ben çok kötü oldum ondan nefret ettim onun gelmediği her saniye öldüm. Ama, neyse...

Göz yaşını sildi. Ona yaklaştım ve sıkıca sarıldım.  Ayrıldığımız da konuşmaya başladım.

Yoongi: namjoon seni anlamaya çalışıyorum ama lütfen kurtaralım onu ben herşeyi biliyorum gerekirse size de anlatırım babası ona zarar verecek.

O sırada bildirim geldi . Konumu atmıştı.  Baktım eski bir depoydu.

Namjoon: gönderdimi?

Yoongi: hıhım

Namjoon: bana herşeyi anlatacaksan...

Yoongi: anlatacağım yolda giderken anlatacağım. Ama önce hepimizin sığabileceği araba Bir kaç silah lazım.

Namjoon: hemen hallediyorum...

Arkasını dönüp birini aradığı sırada bende diğerlerine dönüp konuştum .

Yoongi: hyung sen burada kal .

Seokjin:  hayır yoongi bende geleceğim. 

Yoongi: hyu-

Seokjin: yoongi , geleceğim dediysem geliyorum

...

Bir kaç dakika sonra herşey hazırdı hepimiz bindik arabayı Seokjin hyung sürüyordu yanında ben oturuyordum arkada ise diğerleri.  Namjoon arkadan seslendi.

Namjoon: yoongi hyung hadi anlat....

Yoongi: offf, tamam....

Herşeyi anlattım hepsi şok içindeydiler üzgünüm Hana ama bunları söylemek zorundaydım....

Namjoon: ne yani ? Bizim için mi gitti?...

Hana'dan :

Baba dediğim şerefsiz yanımda oturuyordu . İçeriye dalan adam ile hepimiz gözlerimizi oraya diktik .

Adam: uzaktan bir araba geliyor , tanıdık bir araba değil yabancı ve buraya doğru  geliyor .

Bay park: ne diyorsun sen! Herkese söyle arabayı hazırlayın gidiyoruz .

Onların hepsi çıktığında telefonu gizlice çıkartıp mesaj yazdım .

" sizin olduğunuzu tahmin ettiğim arabayı gördülerşimdi başka bir yere gidiyoruz nereye gittiğimizi bilmiyorum bizi takip edin. Kurtar beni yoongi "

Yazıp gönderdiğim sırada kapı bir anda açıldı.telefonun ekranını kapatabilmiştim ama görünmekten kaçamamıştım...

Ne kadar iyi bir bölüm oldu bilemiyorum bir şeyler salladım kaçırılma ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum . Haa bu arada bunları artık kavuştursak mı?

Güzel planlarım var . 




 

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin