H: yahh bana neden bırakmadınız şimdi hepsini toparlayacaksınız ve bana yemek hazırlayacaksınız insan bir der hana'da yiyecek .
Şu anda sinirlenmiştim çünkü o kadar yemek hazırladım ve olan şeye bak hepsi yemeği bir lokmada bitirmişler nerde adalet ben de sanıyorum bunlar aşağıda beni bekliyorlar bende garibim yukarıda suga'yı uyandırmaya çalışıyorum.
Nj: sipariş ederiz
H: başlatma siparişine namjoon kendiniz hazırlayacaksınız , hepiniz
Deyip içeriye gittim otururken buz gibi suyun başımdan aşağı dökülmesi ile çığlık attım .
S: ebemi ağzınla s*ktin lan.
H: yaa SUGA SENİN
Saçlarımı çekiştire çekiştire ayağa kalktım. Suga'ya vurarak geçtim saçlarımı da savurunca suga'nın üstü hep su oldu. Yani yine zafer benim .
Yukarıya çıkıp kıyafet ayarladım. Duşa girdim . Çıkıp üstümü giyindim saçımı sadece havluyla suyunu alıp taradım ve topuz yaptım ev terliklerimi giyip aşağı indim çoktan güzel kokular geliyordu . Bir anda anladığım kadarıyla Jin 'in bağırması ile yerimde sıçradım.
J: SUGA SENİ ÖLDÜRECEĞİM TABAKLARIM SENİ S*KTIM OLUM
S: LAN , LAN BİR S*KTİR GİT
Mutfağa gidince yerde bir kaç tabağın kırık parçaları ve elinde bıçak ile suga'ya doğru yürüyen bir Jin gördüm. Jin'den ilk kez küfür duydum o bile beni korkutmuştu gerisini suga düşünsün. Jin'in yanına gidip bıçağı elime aldım. Jin şok olmuştu.
H: şeytan doldurur diye elime aldım ( dondururmu yoksa doldurur mu yada başka bir şey mi hiç bir fikrim yok. )
Masaya oturdum . Hepsinin gözlerinin içine baktım.
H: yemeğim hazır değil mi ?
J: al sandviç yaptıkta suga bey tabaklarımı kırdı.
H: başka tabak mı kalmadı ?
V: evet
H: suga Jin'e porselen takımı borçlusun.
S: biri biter biri başlar aynı şeyi demin kocacığın'da söylüyordu.
Nj-H: aynı şeyi düşünüyormuşuz demek ki o zaman alacaksın.
Aynı anda aynı dediğimiz şeylere herkes gülmüş suga göz devirmişti.
S: tamam alacağım mutlu musun?
V: çok
S: sen değil mal jin
J: mutluyum
H: sorun çözüldü ise suga gel yemek yiyelim sonra da gezelim .
Nj: tamam
Yemeğimi yedikten sonra yukarıya odaya çıktım Beyaz bir gömlek siyah pantolon ve pantolon askılığını birbirine uydurup giydim üstüme de ince bir ceket alıp saçımı ikili ördüm. Spor ayakkabı yerine düz taban babeti tercih ettim . Diğerleride hazırdı. Hepsi siyah pantolon ve Beyaz gömlek giymişti jungkook hariç o mavi pantolon ve gri bir t-short giymişti.
H: hazırsanız gidelim .
Nj: gidelim
J: bizim arabaya kim binecek
V: ben
Nj: bize
Jk: ben
Jm: ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Ficção AdolescenteSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon