Yoongi beni bir yere oturtmuştu kimse benimle konuşmuyordu sadece bakıyorlardı . Orda yatan bir çocuk bir anda konuştu.
Taehyung: sen iyi misin Hana?
Hana: ben iyiyim , ama sen kötü görünüyorsun umarım iyi olursun~~
Gülümsemişti. Bir çocuk vardı ki bana özlem ile bakıyordu . Sanki aylardır beni görmüyormuş gibi gözleri dolmuştu tanıdık geliyordu ama çıkartamıyordum ki .
Ayağa kalktım bir anda hepsi bana baktı isminin da eun olduğunu öğrendiğim benimle ilgilenen ve ilgilenecek olan kız konuştu,
Da eun: bir sorun mu var ?
Hana: ha-hayır.
Namjoon: yoksa bu seferde jimin'e aşık olup terk mi edeceksin .
Hana: ne diyorsun sen ya .
Yoongi : namjoon sus !
Seokjin: aynen namjoon sus kız ne halde görmüyor musun ?
Namjoon : sustum.
Başıma giren acı ile yine dengemi kaybetmemek için tutunacak bir yer arıyordum ki kolumu birisi tutana kadar bir kaç belirsiz görüntü geçti sahil gibi bir yer . Çığlıklar geldi sonra özür dilerim abla sesi telefon mesajı garip bağrışma sesleri j-hope adında biri.
Ne oluyor bana?
Jimin: iyi misin Hana? , Hana ses ver yaa kendine gel!
Diz çöktüm ve ağlamaya başladım ben kimim neyim neden burdayım ailem nerde ? Ne oldu bana ? Hiç bir şeyi hatırlamıyorum .
Hana: ben , ben çok kötüyüm -
Namjoon: hatırladı kesin kötü olduğunu kabullendi.
Yoongi: namjoon sus!
Hana: ben çok kötüyüm , hiç bir şey hatırlayamıyorum gözümün önünden belirsiz görüntüler geçiyor " özür dilerim abla" sesi çığlıklar telefon ama ne yazdığını anlayamadığım. Ben , ben çok üzgünüm cidden .
Ağlamaya devam ettim ellerim ile yüzümü silip ayağa kalktım benim ile beraber oturan jimin de kalktı bana peçete uzatan kişiye baktım .
O ara yine gözüm karardı ama anca 2 saniye sürdü bir ses geldi ardından.
Peçeteyi alıp yüzümü tamamen sildim . Peçeteyi çöpe atıp çocuğa baktım.
Hana: sen , senin ismin j-hope mu ?
Hoseok: E-evet.
Hana: teşekkür ederim j-hope .
5 gün sonra .
Bu gün eve dönüyorduk taehyung taburcu olmuştu arabaya bindik benim bindiğim arabada da eun taehyung yoongi vardı diğerleri başka bir arabadaydı.
Hana: şeyy benim için alışverişe gidebilir miyiz?
Yoongi: neden ?
Hana: giyecek hiçbir şeyim yok .
Da eun: benimkilerden giy . Ben hamile kıyafetleri giyiyorum zaten hamile olmadan önceki giydiğim kıyafetlerden veririm sana .
Hana: teşekkür ederim.
Uçak gördüğümde gülümsedim.
Hana: uçaklar, çok güzel çok beğeniyorum keşke kanatlarım olsa uçabilsem.
Taehyung gülmüştü sonra yoongi'ye bir şey söylemişti. Yoongi de birisini arayıp bir şey dedikten sonra yön değiştirmiş ve başka bir yere gelmiştik.
Taehyung arabadan inip benim yanıma geldi cebine elini atıp bir şey çıkardı ve bana verdi bir kulaklık.
Taehyung : kaza yerinde bunu buldum bu senin, namjoon hyung hediye etmişti.
Hana: bunda ben nasıl müzik dinleyeceğim .
Telefonunu uzattı .
Hana: sen?
Taehyung: benim mp3 çalarım var.
Hana: teşekkür ederim.
Taehyung: aç ve müzik dinlemeye başla.
Onaylandıktan sonra kulaklığı önce telefona sonra kulağıma takıp gözlerimi kapattım omzumda el hissetmem ile gözlerimi açtım .
Taehyung işaret parmağı ile yukarıyı gösteriyordu. Yukarıya baktığımda bir uçak iniş yapıyordu çok güzeldi...
Şimdi sahildeydik yoongi'yi zorla da olsa da eun ile göndermiştik .
Kız 7 aylık hamile sonuçta dinlenmesi lazım değil mi ?
Taehyung'dan izin alıp biraz sahilde dolaşmaya başladım bir yandan etrafı süzüyor bir yandan da önceki hayatımda ne olduğunu düşünüyordum. Bir bankın yanından geçerken aklıma bir şeyler geldi hemen geri dönüp taehyung'un yanına gittim ona eve gitmek istediğimi söyledim ...
Eve geldiğimizde hemen duş alıp da eun'un kıyafetlerinden giydim ve yatağa yattım bu gün ki sahili düşünürken gözüm karardı.
Namjoon benim kocam ve babam çok kötü bir insan babam kardeşime kötü şeyler yaptırttı...
Ve bir çok şey daha ben hatırlıyorum ben , ben hatırlıyorum....
Vay anasını 5 gün içinde hatırladı diyeceksiniz biliyorum ama Bilerek yaptım bunu .
Canım öyle istedi .
Kkk.
Oy+ yorum = ❤😂😂
Follow:
İnstagram : park_hana.05
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Novela JuvenilSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon