62. bölüm

287 26 2
                                    

Hana'dan : 2 ay sonra

İki ay sadece eun ve diğerleri ile konuştum namjoon'u iki aydır görmüyordum evet biraz abartmış olabilirim ama benden gitmesinden korkuyordum ve şimdi çocuğumuz ile beni bırakacak diye sürekli sinir krizleri geçiriyorum ve sürekli ilaç alıyorum . Ha bu arada 2 aylık hamile olduğumu daha geçen hafta öğrendim bu gün namjoon'un yanına gidecektim .

Hazırlandım ve evden çıktım namjoon 2 aydır odadan çıkmıyormuş . Eun'un dediğine göre de ben gelmeden hiç bir yere kıpırdamayacakmış .

Taksi çevirip evin adresini verdim.  Oraya varınca da hemen parayı ödeyip indim.  Kapıyı çaldım.  Eun açınca içeriye geçtim salona geçip selam verdim ve hızlı adımlarla bizim odamıza gittim.

Odanın kapısını yavaşça açtım,  içeriye girdiğimde elinde benim ve onun olduğu fotoğraf ile yatakta uyuyakalmış bir namjoon görmem ile yanına gidip yatağın boş yerine oturdum .

Saçlarını okşadım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Biraz kıpırdadı ve hafifçe gözlerini açtı.  Beni görünce anlamsız ifade ile bana baktı sonra bir anda bana sarıldı.

Namjoon: Hana nerelerdeydin?  Çok korktum! Özür dilerim herşey için özür dilerim beni affet ?

Hana: senin suçun olmadığını anladım zaten namjoon   .

Namjoon: nasıl anladın?

1 ay önce :

Evden sessizce çıkacağım sırada karşımda min jee'yi görmem ile korkmuş gözlerle ona baktım o bana ben ona bakıyordum.

Min jee: ne işin var senin burada?

Hana: burası benim evim .

Min jee bir anda bir şeyler düşündü ve bana üzgün bir biçimde baktı.

Min jee: konuşmuyor musunuz?

Hana: sayende

Min jee : biz biraz konuşabilir miyiz?

Hana: ne konuşacaksın?

Min jee: lütfen?

Biraz düşündüm ve kabul ettim onun evine girdik salona gidip oturdum bir kaç dakika sonra iki tane kahve ile yanıma geldi birini bana verip diğerini de kendi aldı.  Bir yudum aldım .

Min jee : bak Hana sen benim kardeşimsin canımsın sen gittikten sonra bir yandan seni düşünürken bir yandan da diğerlerini düşünüyordum ben yoongi'ye aşıktım gerçekten,  annemin ve babamın ölümü ile ne yapacağımı şaşırdım kötü biri oldum annemin ve babamın birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini biliyorsun onlar belki sonsuza kadar birbirini sevecekti ama onlar öldükten sonra aşkları bitti.  Bende bittim ... Artık birbirlerini çok sevenleri sürekli ayırıyordum mesela yoongi ile beni ilk önce kendimden başladım sonra bir kaç kişiye daha yaptım sonra Jin , jimin , Hoseok,  taehyung , jungkook'un flörtleri ile aralarını bozdum daegu'ya taşındım ve buna devam ettim . Neden yaptığımı bende bilmiyorum . Ve sizin tekrar beraber olduğunuzu öğrendiğim de sizi de ayırdım ama sonra cidden ne saçmaladığımı anladığımdan dolayı bıraktım.  Yaklaşık 2 aydır kendimi düzelttim. Artık eski min jee'yim.

Ayağa kalktım . Bir kaşımı kaldırarak ona baktım ve konuştum.

Hana: ben eski Hana olamam ama min jee seni yeniden hayatıma alamam şimdi git burdan taşın uzaklara benden uzak dur .

Min jee : öyle yapacağım zaten , ama namjoon'u affet onun bir suçu yok .

Hiç bir şey demeden yanından geçip evden çıktım. 

●●●

Hana:... öyle işte bir hafta sonra da taşındığını duydum .

Namjoon: seni seviyorum Hana.

Hana: benden seni seviyorum namjoon .

Birbirimize sarıldık ve ben ayağa kalktım.

Hana: asıl şeyi söylemedim sana .

Namjoon: neyi?

Hana: sakin oluyorsun ,anne oluyorum .

Namjoon: babası kim?!,

Dedi bağırarak bir anda kahkaha boğulup konuştum.

Hana: sensin sen gerizekalı şey seni .

Bir kaç saniye boş boş bakındık herhalde jeton yeni düşmüştü.

Namjoon: baba oluyorum heyt bee ben baba oluyorum ben ben!!

Bana sarılıp döndürmeye başladı. Bıraktığında başımın dönmesi ve karnıma giren acı ile bir anda yere yığılmıştım.

●●●

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin