Hana'danHiç bir şeyi kendi isteğimle yapmadım ona kötü davrandım kalkıp namjoon'a sarıldım ama hiç birini isteyerek yapmıyordum . Akşam olmuştu bile namjoon'a Sarıldığımda ağzımdan bir kaç kelime çıktı ama uykum olduğu için ben bile anlamadım . Umursamayıp uyudum .
Namjoon'dan
Jungkook yanımızdan kalktı Hana'nın yanına gitti hana bir kaç dakika sonra yanımıza gelip bana sarıldı onun sarılmasıyla kumların üstüne geriye doğru yattım suga hyung zaten uyumuştu . Diğerleri de eve gitmişti. Hana bir şeyler demişti anlamamıştım,.
Nj: efendim anlamadım .
H: sana ... Ahh sarılırken huzur bulduğumu farkettim namjoon.
İster istemez gülümsemiştim. Hana bir kaç dakika sonra devam etti .
H: seni seviyorum namjoon yani hiç olmazsa öyle hissediyorum .
Nj: bende seni seviyorum hana .
....
Uyumuştu kalkıp onu kucağıma aldım suga hyungu da jungkook
Uyandırmaya çalışıyordu. Arabaya gidip hana'yı on koltuğa koydum geliyorlar mı diye bakarken jungkook'un suga hyungu kucaklayarak getirdiğini gördüm onlarda arabaya binince binip sürmeye başladım.Nj: niye kucağında getirdin
Jk: uyandırmaya çalıştım " siktir git" dedi .
Nj: peki .
Jk: hyung ?
Nj: hmm
Jk: üzgünüm size Hatta Hana'ya inanmalıydım özür diliyorum hana uyuyor mu ?
Nj: evet
Jk: şeyy onun gönlünü nasıl alabilirim .
Nj: ondan özür dileyerek
Jk: onu denedim
Nj: ben konuşurum onunla hana affetme özelliğine sahip bir kız hemen affeder seni , o seni seviyor o hepimizi çok seviyor .
Jk: teşekkür ederim hyung
Eve varmıştık bile hana'yı kucağıma aldım . Jungkook'ta suga hyungu alıp eve doğru gittik kapıyı çaldık Jin hyung kapıyı açtı . İçeriye geçip merdivenlere yöneldim kendi odama gidip hana'yı yatağa yatırdım . Aşağı inip diğerlerinin yanına oturdum. Jungkook'ta Suga hyungu odasına bırakmış merdivenlerden iniyordu oda oturunca .
Jm: şimdi anladın mı her şeyi?
Jk: evet .
V: ve o kadın benimle yaşıt senden büyük haberin olsun yani .
Jk: tamam hyung . Anlattılar her şeyi.
Nj: tamam çocuklar sessiz olun küçük bir hataydı sadece şimdi düşünmemiz gereken başka şey var .
J: neymiş .
Nj: Jungkook sinirinden hana'ya "sürtük" dedi .
Her kes Jungkook'a bakınca .
Nj: sinirden dedi.
Jk: üzgünüm.
Nj: ben konuşucam affederim kafaya takmayalım şu an eylül ayının 10'un dayız ve hana'nın doğum günü var .
Jh: ne zaman ?
Nj: 11 eylül 1996 yazıyordu .
V: senin doğum gününden bir gün önce
Nj: şöyle yapmak istiyorum şimdi doğum gününde hiç kimse hatırlamayacak...
Anlattığımda yukarı çıkıp üstümü değiştirdim ve hana'nın yanına yattım.
Hana'dan
Kalktığımda namjoon'a sarılıyordum . Kalkıp hemen üstümü düzelttim. Ben bu kıyafetlerle nasıl yatmayı başardım acaba . Göbeğim açık zaten kim bilir nerelerim açıldı. Pantolon da sıkıntı yokta göbek biraz, yok ya . Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim . Aşağı indim mutfağa gidip bir şeyler hazırladım odalarına giremeyeceğim için bilgisayarı alıp müzik açtım sonses evde dolaşmaya başladım. Saate hiç bakmamıştım umarım 7 filan değildir saate baktım . 9:45 , uyanan kapısına çıkıp etrafa bakınıyordu namjoon'da uyanmıştı hepsini aşağı gönderdim. Tek suga kalmıştı kapısının önünde müziği dinlemeye bir yandan da söylemeye başladım içeriden bir bağrış sesi geldi .
S: s*ktir git!!!!
H: kalkmazsan içeriye gelip üstüne atlayacağım
S: s*ktir git çok mu şey istiyorum?!!
H: ben sana s*ktir giti göstercem şimdi. Ya kalk ya öl .
S: of uyanmıyorum
Kapıyı açıp içeriye girdim . Suga'nın üstünden battaniyesini aldım . Gıdıklamaya başladım yine uyanmayınca . Sehpadaki şişeden bardağa su doldurup yüzüne döktüm ve ordan kaçtım. Aşağı indim
Mutfağa girdiğimde şok olmuştum olamaz değilmi yani olmamıştır. Umarım bu bir şakadır...
Bu bölümü burda bitirdim ama diğer bölümde ne yapacağımı bilmiyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Teen FictionSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon