49. bölüm

263 26 0
                                    


Sessizce yere oturdum bütün odaları gezmiştim bütün odalar böyleydi en son yatak odasına girip sessizce yere oturdum . Ne bir şey diyebiliyorum ne de ağlayabiliyorum hiç bir şey yapamıyordum . Evim belki değersizdi ama yinede , hırsız girip her taraf dağınık bulunca  evini insanın bir içi acıyor oysaki değerli eşyam bile yoktu onlar bunu anlamış olacaktı ki her tarafı dağıtmış televizyonu falan alıp gitmişti. 

Namjoon yanıma geldi ve oturdu .

Namjoon: kafaya takma inan her şey güzel olacak . Gel hadi polise haber verelim  .

Hana: hayır namjoon istemiyorum şimdi etrafı toparlayıp uyuyalım sadece .

Dediğim gibi yapmıştık etrafı toparlayıp sarılarak uyumuştuk.

Sabah erkenden uyandım baya baya erken saat 7 buçukta uyanıp markete gittim bir şeyler alıp eve geri geldim sessizce mutfağa geçip kahvaltı hazırladım.

Herşeyi hazırladıktan sonra gidip namjoon'u uyandırdım. 

Hana: ama hadi namjoon uyan artık ne diye mız mız ediyorsun .

Namjoon: tamam tamam kalkıyorum.

Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra birlikte mutfağı toparladık. 

Oturma odasına geçip biraz film izledik ardından namjoon bana döndü ve gezmek isteyip istemediğimi sordu . Gezmek istiyordum tabiki .

Namjoon üstünü değiştirmek için evine gidecekti . Onu kapıdan yolcu edip hemen yatak odasına gittim.

Siyah bir elbise giydim uzun bir elbise . Ayak bileklerime kadar geliyordu . Üstü de zaten normal tişörtler gibiydi . Askılı değildi.

Belime bir kemer taktım çünkü geniş bir elbiseydi ve kemer takınca çok güzel oluyor .

Üstüme kısa bir ceket giydim bir tane çanta aldım yanıma. 

Kredi kartım falan hep ondaydı içinde çok para olduğunu bildiğim için kendime telefon almayı aklımın bir köşesine yazdım. 

Namjoon geldiğinde aşağı inip arabaya bindim namjoon'u öptükten sonra emniyet kemerimi taktım.  Önce gezdikten sonra bir kafeye oturduk ve kahve ile iki dilim pasta sipariş ettik.

Siparişlerimiz geldikten sonra sohbet ederek yiyorduk kafamı hafifçe sağa döndürdüm bizi izliyordu ve maskeliydi fakat maskeli bile olsa tanıyabileceğim  birisiydi .

O kişi...

●●●

Selamm

Nasılsınız

Bu bölüm nasıl oldu inanın ki bilmiyorum bana kalırsa kitap birazcık saçma oldu hangi kafayla yazıyorum bilmiyorum sjjsj

Beğen ve yorum plllss 😁

Arkadaşlar bu arada ben 38. Bölümü atmayı unutmuşum off yaa tam bir salağım jfijff

sizleri seviyorummm







↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin