Melek: A-abla ben çok h-
Yarıda kesilmişti çünkü yere yığılmıştı o şokla ne yapacağımı bilemeyip odalarda Samet'i aramaya başladım. Yoktu ne ara gittin bu çocuk ya!
Hemen ambulansı arayıp gelmelerini istedim . Adresi verip kapattığımda aşağı inip su aldım. Yukarıya tekrar çıkıp meleğin yanına koştum . Elime sudan birazcık döküp yüzüne serptim. Aklıma tek gelen şey buydu ne yapayım? Öğrendiğime göre kolonya daha çok mayıştırıyormuş .
Dışarıdan ambulans sesi geldiğinde aşağı tekrar koşarak indim . İn-çık, in- çık çok yormuştu beni kalbim çok hızlı atıyor ve nefesim kesiliyordu. Kapıyı açıp yukarıda olduğunu söyledim....
Şu anda meleğin uyanmasını bekliyordum. Doktor Müdahale edip odadan çıkmış ve bir kaç dakika sonra uyanacağını söylemişti. Odanın dışındaki pencereden kontrol ediyordum . En sonunda gözleri ve elleri kıpırdadığın da koşarak doktorun yanına gittim . Beraber tekrar odaya geldiğimizde meleğin yatakta oturduğunu etrafa boş boş baktığını gördüğümde gülümsedim. Yüzündeki makyaj gittiği için yaralar net gözüküyordu . İşte o gözlerimi doldurmuştu.
Doktor : kendini nasıl hissediyorsun bakalım?
Melek: yorgun...
Hana: doktor bey niye bayılmış.
Doktor: bu gün hiç yememiş galiba bu yüzden yorgun düşmüş. Bir daha böyle bir şey olursa bebeğine zarar gelebilir ...
" bebeğine zarar gelebilir. " beynimde yankılanıyordu şaşkınca meleğe döndüğümde gözünden bir damla yaş düştüğünü gördüm. Doktora teşekkür ettiğimde doktor dışarıya çıktı. Bende yavaşça onun yanına gidip sandalyeye oturdum elini tuttum .
Hana: bana her şeyi anlatıyorsun...
Melek: abla kızma ama ....
Hana: ben sana ne zaman kızdım zaten bunu bile isteye yaptırmamışsındır.
Melek: benim sevgilim olan bora ile o gün gezmeye gidecektik . Akşam hazırlanıp evden çıktım. Bora ile buluşup gidecek olduğumuz bara gittik. Ben fazla içmemiştim ama bora bayağı içmişti. Onunla eve giderken arkamızdan birinin geldiğini farkettim . Bizi bayıltıp götürmüşlerdi.
Gözünden gözyaşları biri düşüp biri geliyordu .
Melek: ah! .
Melek'ten
O gün:
Üstüme siyah kısa bir elbise giyip saçlarımı saldım yanıma hiç bir şey almadan çıkmıştım. Bora ile buluşup gideceğimiz bara geldik . Bir kadeh içtikten sonra bırakmıştım. Çok içersem kusardım . Bora fazlası ile içmişti sarhoş olmuştu. Kolundan tutarak yolda yürümeye başladık . Bora sarhoş olduğu için bir sağa bir sola gidip saçma sapan hareketler yapıyordu. Ağzımı ve burnumu tutacak bir bez konulduğunda gözüm kapanmıştı.
Uyandığımda bir odadaydım yanımda bora yatıyordu ve çıplaktı. Kendime baktığımda bende çıplaktım . Çığlık attığımda odaya yarı çıplak birisi girmişti üstüme yatıp bir elini kalçama koyup diğer eli ile çenemi sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Teen FictionSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon