37. bölüm

283 27 3
                                    

Diğerlerine söylemek istemiyorum onlarla hasret gidermek istiyorum sadece.

gözlerimi kapattım.  O sırada kapı çaldı bir kaç saniye sonra kapı açıldı yatağın bir tarafına oturdu . Gözlerimi açıp yakalanmakta istemiyorum .

Yanımda olan kişi konuştu.

Jimin:  kardeşim , seni çok özledim senin gittiğin günden beri her gün her dakika senin karşıma çıkmanı istedim , belki dedim belki çıkar karşıma niye gittin ? Bilmiyorum ama umarım geçerli bir sebebin vardır. Seni seviyorum, seni çok seviyoruz .

Arkamı döndüm ağladım çünkü omzuma başını koydu kolumun açık yerinden öpüp odadan çıktı , o çıkınca hemen oturur pozisyona geçip ayaklarımı kendime çektim.  Kollarımı ayaklarıma sarıp başımı oraya koydum ağlamaya başladım.  Kardeşim,  kardeşimiz  çok kötüydü ben o yüzden gittim bilmiyorlarki ben gitmesem onlar ölecekler.

Kapı bir anda açılması ile kafamı kaldırmamaya çalıştım. Ama gelen kişi benim kafamı zorla kaldırmıştı.

Yoongi:  sen ağlamışsın, neden ?

Hana:  yoongi konuşmak istemiyorum lütfen .

Yatağa yatıp arkamı döndüm . Ağlamaya devam ediyordum . Göz yaşlarımı silip konuştum.

Hana:  uyumak istiyorum?

Gözlerimi kapattım ayak sesleri geldiğinde gitti sanıp döneceğim sırada konuştu,.

Yoongi:  yarın konuşacağız....

Yavaşça gözlerimi açtım da eun başımda bir bardak su ile gülümseyerek  bakıyordu . 

Anında o suyu yüzüme yemem bir oldu sesli çığlık atmam ve öksürmem bir oldu .

İçeriye koşarak namjoon girdi beni es geçip da eun'un yanına gitti.

Namjoon:  iyi misin ? Ha! Sana bir şey mi yaptı size demiştim bu kızı almayalım diye .

Kalbim ağrımıştı.   Ayağa kalktım namjoon'a ters bir bakış atıp banyoya gittim .  Elimi yüzümü yıkayıp çıktım.  Hâlâ namjoon ve da eun vardı.

Hana:  ee çıksanıza.

Namjoon: niye ?

Hana:  üstümü değiştireceğim.

Da eun :  hadi, biz çıkalım.

Onlar dışarıya çıktığında kapıyı kilitleyip  yere oturdum ve ağlamaya başladım artık otomatikman ağlıyordum .

Şimdiki sorun ise şuydu ben hala namjoon'a aşıktım o ise da eun'a hatta çocukları vardı. Artık istesemde o benim olamazdı . Ben namjoon bana gelse bile kabul edemezdim çünkü  da eun'u üzmek istemem . Onların yuvalarını yıkamam  onu sevdiğinden ayıramam.

Ben o kadar câni değilim.  Hem namjoon'un kalbini o kadar çok kırdımki bu kadar izle başka birisini sevmeyi ve yaraları sadece izi kalacak şekilde geçirmeyi başarmış onun kalbini daha çok kanatamam. Yapamam...

Okuduğunuz için teşekkür ederim

💓💓💓  

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin