Namjoon: ben ondan her zaman nefret ediyordum. Jimin.
Hiç bir şey demeden evden çıktım arabaya bindim ve birbirimizin doğum gününü kutladığımız yere gittim . Arabadan inip üstümden ceketi çıkardım. Ayaklarım ve ceket kum ile buluşunca yürümeye devam ettim suya ilk adımımı attığım da soğukluğundan dolayı titremiştim bir kaç adım daha attım artık dizime kadar su geliyordu dalgalar büyük olunca ölmek için en iyi yer gibi düşünmüştüm .
Hana'dan
Canım sıkıldığı için markete gitmiştim ilk hazır ramen alıp yemiş sonra eşyaları alıp eve gittim ama çok sıkıcıydı yine acaba ben namjoon'un evinde tek başıma nasıl sıkılmıyordum. İnternete girip komik videolar tiktok videoları ve rahatlatıcı videolar izleyip duruyordum türkçe vine izliyordum arasıra da galiba komik videolar gibi birşey çünkü sürekli beni güldürüyor. Evde olduğum için sürekli yemek yeme hissi geliyor bu yüzden bir şeyler hazırlayıp yine hazırladım biraz altını yakmayı başarmış olabilirim . Ama dalmıştım benim suçum değil ki off hâlâ aklımda ama o dibi tuttuğunu gördüğümde bu yenir mi diye kaç saat düşündüm Google'a bile sordum düşünün. O kadar delirmişim.
Yemeğimi yedikten sonra etrafı topladım ve hüzünlü bir sinema filmi izledim ağlarken kapı çaldı. Yüzümü silmeden kapıyı açtığım için ya hayvan gibi gözüküyordum ya da dayak yemiş biri gibi . Karşıda yakışıklı mı yakışıklı bir erkek duruyordu .
Adam: merhaba Ben Daniel.
( galiba Daniel wanna one üyesiydi cidden çok yakışıklı bir ara bakmıştım yazılışını şu an hatırlamıyorum ama okunuşu bumerang diye şarkılarını çok sevdim )
Hana: merhaba içeriye gelsene.
Yol verdiğimde içeriye geçti. Elimi yumruk yapıp ağzıma götürdüm ve ısırdım. İçeriye geçtiğimde koltuğa oturmuş mısırımdan yiyordu .
Hana: dışarıdan savaştan çıkmış gibimi gözüküyorum yoksa hayvan gibimi ?
Daniel: çok tatlı gözüküyorsun . Galiba film izlemişsin.
Hana: evet hemde duygusal.
Daniel: başka bir sorunun varsa bana anlatabilirsin .
Güvenebilir miyim acaba ?
Daniel: cidden anlatabilirsin seni dinlerim .
Hana: avukat mısın?
Daniel : avukatım.
Hana: ciddi misin?
Daniel : evet ciddiyim hadi anlat bana.
Hana: kocamı terk ettim.
Daniel: niye.
Hana: babam eğer terk etmezsen onu ve arkadaşlarını öldüreceğini söyledi.
Daniel: peki boşanacak mısın?
Hana: hıhı.
Daniel: senin avukatın olurum.
Hana: ciddi misin? Diye sormayacağım ol.
Daniel: peki. Hadi hazırlan dışarıya çıkalım.
Hemen kalkıp üstüme bir şeyler geçirdim bizimkilerle karşılaşırsak diye maske aldım. Umarım tanımazlar.
Geldiğimiz yer sahildi ama biz tam sahil değilde hani beton dökerler banklar olur ya oradayız. Sahilde birisi üstünü çıkarmadan hadi onu geçtim bu havada denize giriyordu. Tam girmemişti aslında anca dizine geliyordu su.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Novela JuvenilSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon