14. bölüm

419 40 9
                                    

Bir kaç adım geriledim ve namjoon'un vücuduna çarptım. Namjoon kulağıma yaklaşıp

Nj: iyi misin ?

H: namjoon jungkook'un sevgilisi haneul .

Nj: sâkin ol onunla jungkook'u ayırırız .

Masaya oturduk sürekli bana bakıyordu. Yemekleri sipariş ettik onlar sohbet ederken kalktım ve lavaboya gideceğimi söyledim.

Tuvalete girdim elimi yüzümü yıkadım. O sırada kapı açıldı. İçeriye haneul girdi. Yanıma yaklaşıp hemen yanımdaki suyu açtı.

H: kendini niye mi cha diye tanıttın

Hn: çünkü benim gerçek ismim mi cha .

H: niye burdasın o mu gönderdi seni ?

Hn: hayır onun göndermedi ben geldim . Ama o göndermedi diye bu sana iyi davranacağım anlamına gelmiyor senden hâlâ nefret ediyorum jungkook artık benim .

H: sen farkında mısın bilmiyorum ama sen ondan büyüksün ve ben buna izin vermeyeceğim

Hn: hiç güleceğim yoktu .

H: yakında gülmeyeceksin makyaj güzeli .

Deyip yanından ayrıldım diğerlerinin yanına gidip oturdum .

Jk: jimin , tae , suga , rap monster hyunglarım ve hana niye somurtuyorsunuz ?

H: ;bu yemek bittikten sonra her şeyi sizin evde anlatacağız inşallah noona'nın ve hyunglarının sözünü dinlersin .

Jk: tamam ama somurtmayın mi cha sizin onu sevmediğinizi düşünecek.

V: hay ben senin mi cha'na

H: kaç yaşında kız ?

Jk: ne ?

H: kız diyorum kaç yaşında.

Jk: 20 .

S: yuh ebesinin nikahı .

Hepimiz gülmeye başlamıştık çok geçmeden de zaten haneul geldi yani mi cha geldi . ( artık "mc" olarak yazacağım mi chayı)

Yemekler gelince yemeye başladık bense tabağımla oynuyordum .

Mc: siz yemiyor musunuz ?

H: bu seni ilgilendirmez .

Jungkook sinirli bir şekilde baktığında bende umursamaz anlamda bakıp yemekle oynamaya devam ettim .

Nj: hayatım yemek yemeyecek misin ?

Mc: siz sevgili yada evli misiniz?

V: bunu en iyi senin bilmen lazımdı

Jk: niye?

Mc : boşver herhalde şaka yapıyor.

Jk: umarım öyledir.

H: uzatmada yemeğini ye jungkook hemen bitsin istiyorum bu gece .

Sessizlik oluştu yemekler bitti ve boş tabaklar kaldırıldı garson gelip " içecek alır mısınız? " sorusunu sordu herkes bir şey isteyince bende istemek zorunda kaldım . İçecekler gelince içtik.

H: ne zaman kalkıcaz .

Mc: aşkım bu gün benimle kalır mısın ?

S: kalamaz .

Mc: peki niye

V: ;biz onun abileriyiz ve izin vermiyoruz .

Jm: ve sevgilisi olsan bile onu gece kalmak için evine davet edemezsin .

Nj: onca sorunun içinde bir de hamilelikle uğraşamayız .

Jk: benim onu hamile bırakacağımı düşünüyorsunuz.

Jh: doğru jungkook onu deyil o jungkook'u hamile bırakır .

H: tamam konu kapandı evine yalnız gidiyorsun makyaj güzeli hadi jungkook sende düş peşime.

Ayağa kalktım çantamı alıp yürümeye başladım arabanın yanına gelince diğerlerinin gelmesini bekledim. Diğerleri de gelince suga, jungkook, ben ve namjoon bizim arabda, Jin, j-hope , tae ve jimin diğer arabadaydı. Namjoon arabayı çalıştırıp sürmeye başladı . Biraz sessizlik olmuştu ama bu uzun sürmedi.

Jk: niye kızı orda yalnız bıraktık ki yarın bana trip atacak. Hepsi sizin yüzünüzden.

Nj: susar mısın ?

Jk: kızımı kıskandınız bu yüzden ben hiç sevgili yapamayacağım değilmi? Hep sizin olamam maalesef ben kalbimi artık mi cha ya teslim ettim geri almaya da niyetim yok . Mı cha ya soğuk davranmalar falan ne oluyor size kız sizden küçük biraz saygı duyun .

H: sus o kız sana zarar verirse biz ne yapacağız ha madem istiyorsun ölme durumuna gelmeyi buyur yol senin ama 1 kişi işin 7 kişiden hadi beni sayma yıllardır senin yanında olan 6 kişiden vazgeçeceksen buyur ....ama o sürtük seni en fazla bir yıl yanında tutacak ya diğer yıllar ne yapacaksın o zaman da bizi kaybetmiş olacaksın !!

Bağırarak söylediğim cümlelere jungkook'ta cevap olarak bağırarak cümleler kuruyordu .

Jk: ne yani ne şimdi olan o kıza senin sürtük demeye hakkın yok anladın mı ? Burda sürtük olan sensin neden hiç sevgilinle ilgilenmiyorsun da j-hope , suga yada tae hyunglarım ile ilgileniyorsun !!

Suga'nın tokadı ile susmuştu. Ağlamaya başlamıştım ama sessiz cidden böylemi düşünüyordu. Arabanın ani bir şekilde durmasıyla korkudan ellerimi kalbime götürmüştüm. Namjoon hızla inip jungkook'u çıkardı onun inmesi ile bizde inmiştik bile arkalarından gidiyorduk suga'nın koluna girmiştim bir yandanda
Ağlıyordum.

S: ağlama hana . Onun o dediklerine bakma sen

Gözyaşlarımı silip onları takip etmeye başladım gözlerimin bulanıklığı geçtiğinde tekrar restoranta geldiğimizi fark ettim . İçeriye girdik namjoon'un yanında suga jungkook'un yanında ben duruyordum namjoon jungkook'un kolunu sıktığından sessizce

Jk: hyung kolum ,kolum çok acıyor.

Nj: sus ve bak senin sevgilim dediğin mi cha kendinden kaç yaş büyük adamla ne yapıyor.

Jungkook'tan

Namjoon hyung bizi restoranta geri getirmişti . İçeriye girene kadar Kolumu çok sıkmıştı girince de bana bir yer işaret etti oraya baktığımda bir adam ile öpüştüğünü gördüm kalbim ağrımıştı ben ona güvendim ona aşık oldum beni kandırdımı şimdi.

S: gördün mü ? Senin sevdiğin kadın baban yaşındaki kişiyi öpüyor.

Jk: gidelim lütfen dayanamayacağım

Dönüp yürümeye başladığımızda namjoon hyung anlatmaya başladı.

Nj: özür gördüğün adam Hana'nın babası hem de jimin'in babası ama ikiside babasını öldü biliyorlardı . Hana'yı bizden almaya çalışanda o adam ve o kızdı hem bizden aldılar hemde ölüme sürükledi ler içeceğinin içine ilaç atıyorlardı ...

Sahile gelmiştik her şeyi anlatmıslardı. Ve anlatım sırasında hana ağlamıştı hana şimdi deniz kenarında otururken biz ondan çok uzaktık . Kalkıp yanına gittim . Yanına oturdum .

Jk: hana ...

H: efendim jungkook .

Jk: ben özür dilerim . Sarılalım mı ?

Deyip Kollarımı açmıştım yakınlaşacağına uzaklaşmıştı .

H: ben sürtükmüşüm aman sana yavşadığımı düşünürsün.

Jk: hana sinirden söyledim onları özür dilerim .

Kalkıp gitti arkamı dönüp baktım bizimkilerin yanına gitmişti . Namjoon hyunga sarılmıştı . Ben şimdi onun gönlünü nasıl alacağım. ..


😀😀 selam nasılsınız ?

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin