28. bölüm

274 22 3
                                    

Bu gün koreye geri dönüyordum Daniel'i aramıştım açmıştı fakat şu anlık bana bir ev bulamayacağını üzgün olduğunu söylemişti.  Sorun değil bir şekilde bir yerde kalırdım...

Uçaktan inmiştim bütün yol boyunca garip ama uyumuştum şimdi min jee unniemin evine gidiyordum .

Taksiden inip içeriye girdim kapıyı çaldım fakat açan yoktu. Arkamı döndüğümde bir kadın bana bakıyordu .

Kadın:  kime bakmıştınız

Hana:  lee min jee burda yaşıyordu.

Kadın:  min jee hanım pusan'a taşındı. ( busan da olabilir )

Hana:  ah! Teşekkür ederim , iyi günler.

Ordan çıkıp beni  bekleyen taksiye geri bindim namjoon'un evine gidemezdim oracıkta boğardı beni bu yüzden diğerlerinin evine giderim. Yok ya onlara daha çok ayıp olur olmaz olmaz.

O zaman dağ evi , dağ evine gidebilirim şimdi orda  olmazlar onlar taksiciye ilk araba kiralayacağım bir yerin adresini verdim .  Benim eski bir arkadaşım .

Hana:   eun Seo joon !

Seo joon:  efendim!

Yanıma geldiğinde şaşkınca baktı ee tabi beni beklemiyordu .

Seo joon:  ooo kim Hana!  Sen buralara uğrar mıydın yaa!

Hana:  park Hana, Kim Hana değil?

Seo joon benim ortaokul arkadaşım orda ki tek koreli bendim Seo joon gelince hemene benden çevirmemi falan istediler Türkçeyi benim sayemde öğrenmişti. Evlendikten sonra karşılaşmıştık. O kadar ...

Hana:  bana bir araba verir misin ?

Seo joon:  bu sorumu seç birini al götür.

Gülümsedim " duster"  arabasını seçtim anahtarını bana uzattı.

Hana:  parası?

Seo joon:  hayır işini bitirdikten sonra nasıl olsa getireceksin para verme.

Hana:  aslında ben bir ev bulana kadar yani yaklaşık bir ay ,

Seo joon:  sorun olmaz ...

Arabaya binip dağ evine gittim hâlâ düşündüğüm yerde ise anahtar plan tamam olacaktı.

Tam kapının girişinde posta kutusunu yana doğru çektiğimde orda olduğunu gördüm.  Yaşasın!

Evin içine girdim valizimi alıp namjoon'un odasına gittim oraya koyup aşağı indim evde hiç bir şey yoktu . Tekrar yukarıya çıkıp kredi kartımı aldım . Valizimi de yatağın altına saklayıp evden çıktım arabayı çalıştırıp markete doğru yola çıktım akşam olmadan gelmeliydim yoksa evin içine giremezdim .

Marketten bir kaç abur cubur eksikler ve bir kaç içecek aldım arabaya ilerliyordum ki yan tarafıma dönme hissi gelmişti keşke dönmeyeseydim diyorum kendi kendime ...

Bölüm bir önceki ve yine bir önceki bölümden daha çok kısa oldu ama ... 😯  

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin