59. bölüm

254 20 2
                                    

Sabah uyandığımda hemen yanıma baktım.  Hâlâ yanımda masum masum uyuyan namjoon'u izlemeye başladım.

Bir kaç dakika sonra namjoon'un telefonuna bir mesaj gelmişti.  Merakıma yenik düşüp telefonu komidinin üzerinden aldım ve mesajı kimin attığına baktım.  Bilinmeyen bir numaraydı . Daha çok meraklanıp açtım.  Ee tabi bilinmeyen bir numara yazınca meraklanıyor insan ister istemez .

Gönderen: bilinmeyen numara

" merhaba namjoon , uzun süre sonra ilk kez konuşmak için sana mesaj atıyorum seninle konuşmak istediklerim var . Lütfen saat 12 de , xx sokağında ki cafeye gel . "

Kim olduğunu yazmamıştı. Acaba bu kişi kimdi . Uzun süre diyordu .  Namjoon uzun süredir kimle konuşmuyordu ki. Telefonu kapatıp geri komidinin üzerine koydum . Namjoon'u öpüp uyandırdım.  Çarşafı vücuduma sarıp banyoya gittim . Duş alıp çıktım.  Namjoon daha yeni uyanmış telefonu ile oynuyordu. Mesajı görmüştür herhalde yaa . Gidecek mi bu kişi kim öğrenmem lazım benim .

Namjoon'da duş aldıktan sonra kahvaltı yaptık saat 10 du.  Namjoon ile esyalarımızı alıp arabaya bindik ve eve gittik . Evin eşyaları tamamdı . Taşınmıştık oraya . Eve gittiğimizde namjoon üstünü giyinirken herşeyi eun'a anlattım.  Eun hemen hazırlanıp sun hee'yi de hazırladı . Bana bir kaç kıyafet verdi ben giyinirken o da taksi çağırıyordu.  Kendi kıyafetlerimden giyemezdim . Çünkü namjoon odamızdaydı .  Odadan çıktık ve aşağı ilerledik . Namjoon tam kapıdaydı.

Hana:  namjoon nereye?

Biraz düşündü sonra arkasına bile bakmadan cevap verdi .

Namjoon: şirket,  aynen şirkete.

Onayladıktan sonra onun evden çıkmasını bekledik. Evden çıkıp arabaya ilerlediğinde hemen ayakkabılarımızı giyip dışarıya çıktık.  Namjoon arabayı çalıştırıp gittiğinde bizde çağırdığımız taksiye binip onu takip etmeye başladık.  Saat 12' ye geliyordu . Namjoon şirketin yolunu geçip başka bir yere gittiğinde anlamıştım oraya gideceğini.  O kafeye geldiğimizde namjoon arabadan inmedi bizde biraz uzakta durmuştuk. Bir kaç dakika sonra arabaya birisi binmişti  fakat kim olduğunu görmemiştim,

Tekrar takip etmeye başladığımızda bir sahile geldik biz yine uzakta durduk onlar arabadan inip sahile doğru gittiğinde taksici abinin parasını ödeyip bizde indik gözlük ve şapkamızı takıp oraya ilerledik . Bomboş bir yerdi . Namjoon'un yanındaki bir kızdı fakat göremiyordum ve bu benim sinirlenmeme sebep oluyordu . Bir kaç dakika sonra kız ayağa kalktı ve namjoon'u da ayağa kaldırdı.  Ona sarıldı namjoon elini o kızın beline koymuştu. 

Sinirden çatlarken kızın namjoon'u tutup öpmesi ve namjoon'un da hiç bir tepki vermemesi daha çok sinirimi zıplatmış ve ayağa kalkmıştım.  Kız namjoon'un sırtını bize çevirince kim olduğunu anlamıştım.  Bu , bu ...

●●●

Giderek kitapta saçmalamaya başladım djfjjf yazış şeklim değişti.  Ama en yakın zamanda zaten final yapıyorumAklımdaki şeyler bitsin djfjjf

Seviliyorsunuz♡   

↪DUYGUSUZ ↩  KİM NAMJOON + BTS  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin