Gecenin bilmem kaçı ve biz sahilde 8 kişi oturuyoruz . Pasta kestiler ve yedik .
J: ee çocuklar biz artık gidelim .
Nj: görüşürüz hyung
H: görüşürüz omma
S: görüşürüz Jin hyung .
J: sana noluyor
S: ben gelmeyeceğim.
J: kalk hadi
Bir kolundan tutup çekmeye başladı kalmayınca bir kolundan jimin bir kolundan jungkook çekiştirerek götürdüler.
Nj: yalnız kaldık bak gördün mü.?
H: namjoon saat kaç?
Nj: hmmm 12' ye 5 dakika var .
H: kalk
Nj: tamam
Kalktık ve sahilin kenarına tam geldik denizin dibindeydik .
H: şimdi kaç
Nj: 58 geçiyor hıh 59 oldu .
60 , 59 , 58 , 57, 56, 55... 5,4,3,2,1
Nj- H: iyiki doğdun sevgilim .
Namjoon ile aynı anda söylemiştik . Ardından da sarılmıştık namjoon'un elini tutup denize doğru yürümeye başladım. O da peşimden geliyordu . Vücudumuz soğuk su ile birleşince ellerimi onun boynuna sardım. Namjoon da ellerini belime sardı.
Nj: nefesini tut
Dediğini yaptım ikimizi de aşağı çekti. Denizin altında 1 dakika kadar durduk namjoon yakınlaşmaya başladığında bende yakınlaştım dudaklarımız birbirine değdiğinde denizin altında öpüşmüştük . Dışarıya çıktığımızda nefes nefese kalmıştık . Gözlerimin içine bakıyordu bende onun gözlerinin içine bakıyordum sanki dünyada tek biz vardık. Gecenin sessizliği ben ve o, bizi gülümseten bir gün beraber geçirdiğimiz ilk mutlu an
Yavaş yavaş denizden çıktık. Paytak paytak arabaya doğru yürüyordum . Arabaya vardığımızda namjoon bagajdan havlu çıkarttı ve bana uzattı . Bende alıp vücuduma sardım . Arabaya binip namjoon'un binmesini bekledim . O binince arabayı çalıştırdı ve evin yolunu tuttuk . Denize girdiğimiz için üzerime bir yorgunluk çökmüştü. Bende eve gidinceye kadar uyumuşum.
Namjoon'un beni kucağına aldığını hissettiğim de . Gözlerimi açtım.
H: bırak namjoon ben kendim yürüyebilirim.
Nj: hayır yorgunsun sen
H: namjoon bırak lütfen
Sakince beni yere bıraktığında yürümeye başladım. Evin içine girdik bu sefer kendi evimize gelmiştik zaten anne ve babası tatildeler . Yukarıya çıkıp sıcak bir duş aldıktan sonra üstümü giyindim. Ve hemen kendimi yatağa atıp uyudum .
Sabah gözlerime gelen güneş ışıklarıyla kalktım. Aşağı inip kahvaltı hazırladım . Telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime alıp baktım. Bilinmeyen numaradan mesaj gelmişti.
" beni ara "
Ne yani 'beni ara' nedir insan bir ben şuyum beni tanıyorsun der ama merak ediyordum . Hemen arama tuşuna basıp aradım
" alo !"
" alo acaba kiminle görüşüyorum "
" babanı sesinden tanımayacak kadar salak mısın?"
" benim babam yıllar önce öldü "
" dalga geçme, senle görüşmem lazım "
" daha neyi konuşacaksın benimle , beni nasıl zehirlemeye çalıştığınızı mı? Neyi!"
" Ailen ile ilgili hatta ailen ile de değil melek ile ilgili"
" iyi o zaman bana geleceğim yeri konum at"
Telefonu kapatıp bir kağıt ve bir kalem buldum namjoon'a küçük bir not bırakıp gidecektim .
" namjoon bu kahvaltıyı seninle yapmak isterdim fakat küçük bir işim çıktı. Fazla geç kalmam ama sen yinede yemeğini ye işine git "
Çantamı alıp evden çıktım konumu atmıştı taksi çağırıp adresi verdim . Geldiğim yer şık bir restoranttı . İçeriye girdiğimde karşıma bir garson gibi biri çıktı.
G(garson): buyrun efendim burdan .
Adamı takip ettim balkon gibi bir yerdi oraya geldiğimizde babamı gördüm . Yanına yaklaşıp eğilerek selam verdim yapmak istemesem de belki suç onda değil haneul'dadır diye düşünerek kendimi avutuyorum. Masaya oturduğumuz da. Garson gelmişti.
G: istediğiniz bir şey varmı ?
B(babam): kahvaltı yaptın mı?
Kafamı utanç ile iki yana salladım.
B: biz kahvaltı menüsü ve kahve istiyoruz .
Bana dönüp.
B: kahve içersin demi .
H: içerim,
Garson kafasını sallayıp gittiğinde babamın anlatmasını beklemeye başladım.
B: biliyor musun ? Haneul beni terk etti bende and içtim ki bir daha hayatıma birini almayacağım. Kendisinden küçük bir erkeğe aşık oldu hatta sizinkiler den . Kendisi istedi sizi oynatmayı bende bir şey demedim ama jungkook ondan ayrıldıktan sonra ona kavuşmak için her şeyi yapacağını söyleyip çekti gitti.
H: şimdi ne oldu peki.
B: eskiden sürtüklük yaptığı biri ona ilk musallat oldu sonra öldürdü.
İçimden " iyi olmuş " diye geçirmiştim ama dışarıya şaşkın bir yüz ifadesi bırakmıştım.
Yemeklerimiz geldi yedikten sonra bir kahve daha istedik . Artık konuya girmesi gerekti.
H: konuşacağın konu neydi?
B: konuşacağım konu . Kabul etmezsen hem ailen gider hem sen kendin gidersin , bunu baştan söyleyeyim. Ben düşündüm ve bir hafta süren var bir hafta sonra namjoon ile seni ayrılmış göreceğim...
H: melek ile ilgili olan konu .
B: senin sürtük annenin pislik kocasının eskiden bulaştığı bir mafya cinayetinden kalan bir kaç mafya bozuntusunun psikopat çocukları ailene kısa zaman içinde musallat olacak. O çocuklardan biri senin kız kardeşin melek ile birlikte .
H: ne ! Ciddi misin ?
B: seni tekrar uyarıyorum eğer bir hafta içinde ayrılmazsan başta jimin olmak üzere bütün arkadaşlarını önünde öldürürüm unutma .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Fiksi RemajaSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon