Sabah uyandığımda etrafa bakındım koltukta yatıyordum . Yarın duruşma vardı bu yüzden bu gün ayrılma sebepleri bulmam lazımdı. Kalkıp dolabı açtım içinden sadece kahvaltılıklı çıkartıp ekmek ile yedim kendime kahve yapıp içeriye geçtim. Televizyonu açtım bir kaç dizi açıp izledim . Sonra bilgisayar ile uğraştım zaman geçmiyordu daha saat 13:24'tü çok sıkıcı.
Namjoon'dan
Şu anda yanımda bizimkiler vardı . Ve ben sesli olarak yazdığı mektubu okuyacaktım. Dün eve gelmemişti . Bu günde evde değildi . Bunu yatağa yatacakken yorganı çektim . Orda gördüm.
Namjoon: başlıyorum ...
" namjoon bana kızma bunlar gerekliydi ben seni sevmiyordum sen beni sevmiyordun . En iyisi ayrılmaktı. Sen bana çok acı çektirdin kızma bana namjoon şu anki yüz ifadeni hayal edebiliyorum ve kesinlikle bu mektubu sen sesli şekilde herkese okuyorsun . Onlarada bir mesajım var ama namjoon ilk sana namjoon beni bu gün özlersin yarın özlersin. Ama başka özleme , özlemek istesende özleme beni. Hana diye biri ile tanışmamış gibi davran ve sonra deki 'yarın bu günden daha güzel olacak' . Üzgünüm ...
Jimin öz olmasan bile abim misin ? Abimsin seni çok seviyorum eğer bir gün olurda karşılaşırsak - bu biraz zor- lütfen bana kızma oldu mu? Tanışamadığım abilerime beni anlat lütfen seni çok seviyorum . Özleyeceğim .
Jungkook benden küçük olsan bile benden olgun davrandın evet sende hata yaptın ben hiç mi yapmadım? Şu anda hayatımda ki en büyük hatayı yapıyorum hatta en büyük salaklığı ama sizin için, size zarar veriyorum biliyorum bunu ama işte... jungkook kendine dikkat et ilk önce kendini düşün oldu mu ? Sakın hayatına kötü kişileri katma yoongi'ye de ki ' ben sana emanetmişim' şu an o tatlı bir şekilde uyuyordur belkide-
Suga: uyumuyorum aptal senin gelmeni bekliyorum.
Hiç bir şey demeden devam ettim.
Namjoon:
" seni seviyorum jungkook bana kızma lütfen.
Yoongi bana en çok kızacak kişinin senin olduğunu biliyorum. Eğer bir gün karşılaşırsak bana bağırmadan sadece sarıl çünkü sana çok ihtiyacım olacak ben uzakta olmayacağım ben yaşıyor olacağım ama belki siz beni kalbinizde öldüreceksiniz beni unutacaksınız ama olsun onlara abilik yap senden küçük olanlar sana sende jin'e emanetsin seni seviyorum.
Jin , kendini yemekten mahrum bırakma boşver kilo al sen her halinle benim canım jin'im olacaksın kardeşlerine iyi bak beni unutma bana kızma beni her zaman sev ,benim seni , sizi seveceğim gibi.
Hoseok, şu an belkide ağlıyorsun "
Sustum ve hoseok'a baktım evet ağlıyordu. Derin bir nefes alıp devam ettim ağlamak istemiyordum.
" hoseok şu an belki de ağlıyorsun. Ağlama sakın ben bunu yazarken evet ağlıyorum ama sen ağlama senin o boncuk gözlerinden yaşlar düşmesin sen ağlama senin yerine ben ağlarım bana kızma ben zaten kendime kızıyorum . Senden tek istediğim beni sev . Sizin sevginizi ben uzaktan da olsa hissedeceğim .
Taehyung, benim tae'm seni çok seviyorum lütfen üzülme olur mu ? Senin yanında olamam ama senin yanında olacak kişileri biliyorum bunlar Jin, yoongi, namjoon, Hoseok, jimin, Jungkook. Bu kişiler senin yanında olacak sana sarılacak sizleri seviyorum seni çok seviyorum.
Hepinizden tek tek özür dilerim hayatınıza devam edin sizleri seviyorum ..."
Gözyaşlarımı sildim . Ve sehpanın üstündeki boşanma evraklarına baktım. Hemen bir kalem alıp imzaladım.
Jin: imzalayacak mısın?
Namjoon: evet imzalayacağım madem gitmek istiyor gitsin ve bir daha gözüme görünmesin.
Jimin: bu kadar erken mi nefret edecektin.
Ayağa kalkıp jimin'e doğru biraz eğildim.
Namjoon: ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↪DUYGUSUZ ↩ KİM NAMJOON + BTS
Roman pour AdolescentsSenin iyiliğin için seni terk etmek zorunda kalıyorum namjoon