Bab 2

1.1K 37 1
                                    

Ameer masuk ke dalam Dorm nya dengan keadaan tenang kerana dorm nya begitu kemas dan bersusun rapi. Ameer menghempaskan tubuhnya yang sado ke sofa berhampiran biliknya .. Ameer tersenyum apabila teringatkan wajah kawan nya Ash Zulhairy... "mana dia?? Mata Ameer Daniel mencari rakan sedorm nya .. "tak ada .. mungkin dalam bilik kot "study" . Ameer kembali menghempaskan tubuhnya .. bukan sehari dua aku kenal Ash ..kitorang berkawan sejak sekolah rendah lagi .. tapi sifat Ash ni dia betul betul introvet la .. kalau korang tak percaya ...hah tadi ada ke patut Team Alpha atau team Ragbi aku datang ke kantin untuk berbual dengan captain dia ni Ash nak cau. Ada juga la Kawan aku tanya " big boss dia tu memang macam tu erkl?? Aku pulak jawab la "ya.. la dah nak kata apa lagi. Tapi yang harian nya Ash bila dengan aku bukan main lagi emosi la apa la .. kalau dengan orang lain senyap buat rilex jer kalau orang kata apa apa.. ishhh kau ni Mir dah tu kau kawan baik dia kan mesti la dia macam tu ..

Kawan .. aku memang ramai kawan .. lawan pun ramai .. ish jagan fikir negatif erk pasal lawan tu .. aku ni baik orangnya .. bukan apa siapa jer yang tak kenal TENGKU AMEER DANIEL di Silver High School,, orang Hot tu jadi banyak la yang dengki kan .. biasalah orang glamor kan .. patut la si Ash tak nak jadi Glomour macam aku .. kalau la sifat dia macam aku "punah" jadinya .. nanti terlepasla .. terlepas apa .. terlepas cinta hati. Yup.. aku memang gay .. so korang tak payah nak kencam aku erk! Ala.. kau rasa aku mampu ke tahan nafsu bila semua dekat sekolah ni lelaki jer tak kira dimana dalam kelas, di dewan, di dorm, di bilik mandi semua nya mahluk benama
L.E L.AK.I . Kecil sampai besar aku tergolong dalam golongan kaum Lelaki jer .. yela sekolah rendah pun sekolah lelaki jer .. tapi Aku suka dengan hidup aku macam ni .. hah. Yang pasal lawan tu.. ni pun menjadi salah satu faktor kot. Bukan apa .. manusiakan bila aku kata tak nak .. lain jadinya..

Apa Ash Zulhairy tahu tak? Yang ni gila .. kalau dia tahu mampus aku... memang dia tak tahu yang aku gay.. kata kawan lama .. ya yang ni ada benda kita boleh cakap dan ada benda kita perlu simpan . Tak macam si Ash semua benda nak simpan sendiri .. katanya dia tak suka orang tahu life dia .. itulah Ash .. yang membuat hatiku berdebar bila bersamanya .. cewahh swertnya .. nak salah kan siapa kan? Aku jadi macam ni .. ermm .. malas nak ingat pristiwa lama .. okey cau ..

Setelah itu Ameer bangun menuju ke arah bilik Ash Zulhairy .. tibanya di hadapan pintu bilik tersebut ..tanpa rasa segan Ameer terus masuk ke dalam bilik Ash."la si hidung macung ni tengah study dah agak .. "

"Ehem .. Ameer berdehem. Dia ni kalau perogol masuk bilik pun tak sedar khusuk sangat study .. tahu la best student.. kata Ameer tanpa segan silu.

Ash Zulhairy mengangkat sedikit mukanya yang mengadap buku Sejarah dunia. "Kalau perogol masuk pun nak buat apa aku ni lelaki bukan perempuan. Aishh!!

Ameer tersenyum lalu berjalan ke arah meja Study si best Student ni. " betul la lelaki, kalau perogol tu jenis gay macam mana? Nya liwat kau siapa yang susah i juga yang susah kau tu lembik orang suruh bersukan taknak ..Ameer memandang tepat ke anak mata Ash kerana ingin menunggu respon dari kawannya tu.

"Aisshhh.. Ash menjulingkan matanya ke atas. Ye la .. aku ni lembik. Kau tu gagah .. kau pernah dengar tak "perbezaan kau dan aku menyempurnakan persahabatan kita." Tak apa la kalau perogol jenis macam tu kau kan gagah perkasa, kau la selamatkan aku. Ash zulhairy tersenyum sinis

"Okeyyy... Urmmm ..Ameer terfikir sejenak.. ermmm, kalau aku perogol tu macam mana? Dengan muka selamba nya.

"Isghhh.. Yaaaaa kau? aku bagi penumbuk kan kata Ash Zulhairy dengan gelabah.. si Ameer ni dah putus wayar ke??kot kot kena bola ragbi tu kat kepala,tu jadi sewel macam ni. Ash mendengus dalam hati yang terasa panas dengan guraun Ameer tadi ..

"Ash Zulhairy kenapa gelabah sangat ni??, aku baru cakap tak rogol lagi dah gelabah tahap gabang kau ni?, .. tengop sampaikan buku sejarah pun jatuh ke lantai. Kalau aku rogol kau betul betul tak tahu la apa jadi. Nada Ameer separuh menyindir Ash Zulhairy.

"Ishh.. mata Ash menikam tajam anak mata si atlek sekolah tersebut. Yaaa .. aku tumbuk kan?

"Tumbuk la .. nah Ameer menunjuk ke arah mukanya yang hansem.. Ameer tersenyum kalau kau berani,meh kita main bertumbuk atas katil nak.. silap silap kau pergi sekolah esok terkangkang karang... Ameer Daniel mengeyitkan matanya ke arah Ash yang sedikit kehairanan melihat perangai Ameer semakin layang semakin jadi miang dia .. nasib kau lelaki Ash kalau tak dah lama kena rogol dekat si Atlek ni ..

"Ermm.. Nasib la kau sahabat aku bukan kawan aku kalau tak dah lama buku sejarah ni melayang ke muka kau!!!

Ameer tersenyum manis melihat Ash "Ash Zulhairy kau kan best Student? apa beza antara kawan dengan sahabat ..?

"Aishhh kau tu pun tak tahu ke?! .. tu la banyak sangap main sukan,baca buku tak nak .. Ash membebel seperti nenek tua .. kan dah cakap yang Ash Zulhairy ni comel.. Ash menarik nafas panjang sebelum memulakan percakapanya .. KAWAN ni terbahagi kepada dua satu kawan yang still dengan ketika kita senang jer. Yang satu lagi Kawan nak ambik Kesempatan ke atas kita .. kalau kau nak tahu lebih lanjuk wahai Encik Tengku kau boleh tanya Encik Google erk... kalau SAHABAT pula, orang yang setia dengan kita senang dan susah selalu suport kita and kenal kita luar dan dalam .. okey.

"Ouhh..tadi kau cakap aku ni sahabat kau kan?? Ameer menanyakan soalan itu kembali .. tadi kau kata juga sahabat ni setia... ermm aku setia ..aku selalu suport kau kan.. dan aku kenal dengan luaran kau tapi aku tak pernah tengop dalam kau . Meh sini Ameer menarik tangan Ash Zulhairy ke atas katil ...

"Eh ..eh kenapa ni soal Ash Zulhairy .

"Duduk" kata Ameer .. sekarang ni .. kau buka baju,seluar,apa apa yang ada dekat tubuh kau tu. Buka??

"Hah.. kekekenapa pu pula kata Ash tergagap gagap .. kau gila ke? Tak nak aku!!

"La tadi kau kata sahabat ni kena kenal luar dan dalam? Jadi luar aku dah tengop tapi dalam jer aku tak pernah tengop? Ameer muka selamba dia jer ...

"Arhhgh ..asal hari ni kau bengat sangat? Sah dah otak kau ni dah kuning!! tu la banyak sangat tengop benda porno kan ..? Soal Ash kepada Ameer .. dah dah kau keluar dari bilik aku .. aku malas nak layan kau .. kalau aku layan kau boleh jadi gila aku Ash menolak belakang Ameer supaya keluar dari biliknya .." bye..Ash terus menutup pintu biliknya .

Tok!!
Tok!!
Tok!! Ameer mengetuk kembali pintu bilik Ash .

Ash membuka pintu dengan lajunya "apa lagi?!! Kata Ash dingin .. bukan apa si Ameer la otak kuning sangat, takut aku dibuat nya .. ishh Ash zulhairy tak kan la Si Ameer tu ada selera dengan kau, kau tu dah la pendek paras bahu dia jer, dah la lembik, lagipun aku ni lelaki .. tak kan la orang segak, hansem macam si Ameer tu Gay ishhhh.. tak lojik langsung ..

Ameer tersengih seperti kerang busuk "telifon aku ..

Ash mengeluh sebelum ke meja study nya untuk mengambil barang kepunyaan Ameer. "Nah .. Ash memberikan ifone 6 kepada Ameer.

"Tq sahabat luar dan DALAM Ameer menekangkan perkataan dalam tersebut dan tersenyum..

"Ermm .. jawab Ash malas hendak melayan karenah Ameer. Hah.. Mir laung Ash "sebelum kau tidur tu bersihkan dulu otak kau yang kuning tu kasi bersih bersih ya .. Ash Zulhairy menjelirkan lidahnya sebelum menutup pintu biliknya ..


SomeOne Is YouWhere stories live. Discover now