Author

676 28 5
                                    

Korang nak tahu kenapa author buat cerita ni .. ermm sebab author rindu someone dah 2 tahun lebih kita orang berpisah .. berpisah sebab masing masing study .. haha macam novel kan .. tapi tak ni bukan novel ni realiti. Dia ada wasap author tapi jarang jarang . Mungkin sibuk kot. Kita orang tak semesra dulu. Dulu suka dulu .. hah!!

Author bukan nak minta perhatian, cuma nak kongsi sedih sebenarnya .. mujur la ada wappad ni .. boleh la author lupakan dia buat seketika .. dah tiga hari berturut turut author mimpi dia datang jumpa author.. entah kenapa? Mungkin terlalu rindu kut.

Sebenarnya cerita ni imaginasi author jer .. kita orang tak masuk form 6 pun. Lepas form 5 terus jer masuk u. Tu yang terpisah tu. U pun lain lain .. cerita ni ada persamaan dengan Author dan dia .. antara persamaan yang ada dalam cerita ni dengan author dan dia ialah (Ash) author memang pemalu orang nya .. tak apa la pemalu pun yang penting pandai .. cehh author angkat bakul sendiri .. tapi pemalu tu tak ada la sampai tak boleh bercakap dengan orang . (Ameer) dia, dia tu memang atlek sekolah, tapi memang dia selalu panggil author comel dan sikap hero yang ada dalam diri dia. Ada sekali author ingat lagi masa tu form 5 .. ada suatu hari tu author dan dia jalan jalan dekat padang sekolah, masa tu masa PJK, ada la budak kelas sebelah tersepak bola kena badan author .. sakit dooo .. nak tahu dia buat apa, dia bagi penumbuk padu dekat muka budak tu .. padam muka " nak tahu kenapa author kata macam tu,, sebab mamat tu selalu buat hal la.

Emmm ... kalau ada masa baca la cerita ni erk .. siannn author tulis penat penat. Author tak paksa pun

SomeOne Is YouWhere stories live. Discover now