Tok!!
Tok!!
Tokkk!!Ketukan pintu kedengaran dari luar menyebab Fahim Iman bangun perlahan lahan .. ye la peruk aku masih senak ditumbuk oleh Ameer .. padan la muka tu pandai sangat kau hantar wasap dekat Ash masa si Ameer tu ada .. kau tahu kan si Ash tu lembik .. sekali Ameer rampas telfom pun tak dapat rampas balik .. geram pula aku dengan Ash . Fahim iman cuba mendengus perlahan .. salah aku juga sebenarnya .. apahal aku buat benda bodoh dekat Ash . Bukan ke Si Ameer dah warning kau ke?? ..
" ingat Man jaga je, jangan makan .. kalau tak mampus kau aku kerjakan "
Sebelum Fahim Iman membuka pintu dia mengaup muka nya dengan tangan tanda fikiran sedang berserabuk dan kusut..Apabila Fahim Iman membuku pintu dorm nya, matanya bertebeliak melihat sekujur tubuh dengan muka macam singa marah ..
"Ameer " kata Eden Edrin yang tiba tiba keluar dalam biliknya . Urmm .. sudah!! Kau Fahim Iman .. mati kau kali ni kalau Ash betul betul cerita apa yang telah kau buat dekat dia . Kata Eden Adrian di dal hati .. Ermm si Fahim Iman dah ceritakan semuanya dekat aku tadi .. mula mula dia enggan nak cerita lepas tu dia cerita juga .. terkejut aku .. tak sangka setiausaha MPP gay!! gila.
Eden Adrian cepat cepat berdiri di tengah tengah Ameer dan Fahim Iman bagi mencegah bergaduhan
"Mir.. mir .. mir sa..sabar mir kata Eden Adrian supaya Ameer menenangkan diri .Fahim Iman hanya tercekat di belakang Eden Adrian tanpa berkata apa apa .. mungkin otak dia tengah proses nak bagi penjelasan dekat Ameer .. gini la jadinya,
Ikut hati mati, ikut rasa binasa..
"Kau tepi la Dan!! Ameer menolak perlahan ketua MPP .Kini Ameer berada betul betul depan Fahim Iman .. manakala Fahim Iman tertunduk mukanya ..
"Mir .. aku .. minta maaf ... Mir.. aku ..aku boleh jelaskan.. kata Iman Fahim terletar ketar .. mana tak terketar, si Ameer ni kalau bagi penumbuk sakit gila .. entah jadi apa kalau aku kena sepak terajang dia ni .. tak ke mati aku!!Tiba tiba Ameer menghulur kan tangan tanda ingin bersalam "Maaf.. kata Ameer sepatah.
"Hah .. Fahim Iman terkejut ..salam Ameer disambut oleh Fahim terketar keter.
Eden Adrian yang memandang pun turut terkejut ..
"Hey.. kau kenapa terketar ketar sambil menepuk bahu Fahim Iman kehairanan.Arkh!! Sakit
"Sory .. sory .. sakit ke? Jom aku bawa kau pergi klinik kata Ameer dengan muka bersalah.
"Tak .. tak apa, Eden, tadi .. tadi .. Eden dah bawa aku ke klinik kata Fahim Iman penuh curiga .. Aikk kenapa baik semacam jer Ameer dengan aku .. Ash tak cakap ke yang aku .. ishh
Ameer tersenyum "maaf sekali lagi erk.. tu la kau tak cakap awal awal ..! Ash dah cerita semua nya dekat aku! Kata Ameer selamba.sambil kaki nya berjalan masuk ke dalam dorm Fahim Iman dan Eden Adrian.Eden dan Fahim terbeliak mata apabila mendengar ayat terakhir Ameer.
"Aku... maaf. Mir.. .sengaja. eh tak, tak sengaja .. minta. Maaf. Habis bertaburan ayaat yang keluar dari mulut Fahim Iman..
"Wei lex arr . Ayat pun bertabur dah kenapa? Ala.. setakat kau jentik telinga dia mana ada aku nak marah .. tu la kau wasap dia tadi macam kau dah liwat dia, tu aku mengamuk tu ..sory erkk .. Ameer tersenyum lagi.
" Apa.? Jentik telinga?? Kata Eden Adrian dan Fahim Iman serentak ..
"korang dah kenapa? Tengop aku pelik macam tu.. betul kan? Kau jentik telinga dia Man tanpa ragu ragu ..
Fahim Iman hanya mengangguk sahaja .. betul ke Ash tak cakap dekat Ameer apa aku buat dekat dia.
"Tapi kan Fahim Iman?? Kau jentik jer telinga dia, tapi kenapa tinggal bekas kat leher dia? Muka Ameer yang tersenyum tadi kembali bengis seperti singa. Mata Ammer merenung tajam ke arah Fahim Iman
Serta merta Fahim Iman datang ke arah Ameer melutuk di kaki Ameer " Mir .. aku minta maaf .. aaku cuma, masa tu tak tahan tengop dia.. tapi aku tak buat lebih daripada tu .. aku tak liwat dia. aku buat tak sampai tahap tu .. tolong la Mir aku minta maaf .. aku salah ..aku salah .. masa tu dia pengsan kat tangga .. aku tak tahu nak bawa dia kat mana jadi aku bawa balik dekat dorm ni .. masa dia sedar dia langsung tak bercakap ..masa masa tu aku lepas mandi .. aku tegur dia tapi dia tak jawab .. aku cuba pergi dekat dia .. tapi tiba tiba nafsu aku naik .. aku tak tahan tengop bibir dia .. aku minta maaf .. percaya la aku tak liwat lagi dia ..Eden Adrian yang menyaksikan perkara tersebut juga gerun melihat muka Ameer setelah mendengar cerita Fahim Iman.
Haaaaaaaaah .. nafas Ameer tercugap cungap .. muka Ameer di dongakan ke atas gaya menarik nafas panjang
"aku dah agak .. kau ingat aku tak nampak kau tenung Ash petang tadi . Aku nampak kau tenung dia sebelum Amin tegur kau lagi la tapi aku buat buat bodoh jer . sebab apa? Sebab aku percayakan kau setan! Sebab tu la aku surah jaga dia bodoh! .. lagi satu setan! Ash tak ada cakap pun dekat aku pasal love bite kat leher dia tu .. aku nampak sendiri sial!! Di cafe pagi tadi ."Maaf .. aku tahu aku salah. Kata Fahim Iman yang berada dalam posisi menyembah kaki Ameer
Haaaaahh .. Ameer menarik nafas sekali lagi "kau tahu sial!! Aku,! aku,! kau tengop muka aku ni kata Ameer .. walaupun aku ni gay macam kau,bernafsu macam kau !! Aku tak pernah sentuh dia!! sebab apa? Sebab dia itu sahabat baik! Sebab aku cintakan dia sial ..! . Kau kirannya bernasib baik tahu Ash tak bagi tahu aku . Nasib baik kau mengaku sendiri!! . kalau tak dah lama aku terajang kau . Ameer terus keluar dari dorm tersebut meninggalkan Fahim Iman dan Eden Adrian
Eden Adrian tidak mampu berkata apa apa .. dia tak tersentak bila Ameer dia cakap yang dia gay ..sebab satu Team Alpha dah tahu dia gay .. ala aku kan naik president kelab ragbi tu mesti tahu punya. Yang aku tersentak dan tak sangka si Ameer cintakan Ash . Terlepas la aku .. aku tak cakap aku gay cuma perasaan suka dekat lelaki tu lebih sedikit dari suka perempuan.
YOU ARE READING
SomeOne Is You
Romance"Someone is you" mengisahkan persahabatan antara Ash Zuhairy dan Ameer Daniel. Persahabatan yang terlalu dekat menyebabkan salah seorang dari mereka iaitu Ameer Daniel telah mula jatuh cinta kepada kawan baiknya. Apabila perkara tabu ini di ket...