Sempena cuti pertengahan sem Organisasi Osis yang di ketua oleh Rayyan telah mencadangkan untuk mengadakan Kem di hutan untuk mengeratkan silaturahim antara siswa dan siswi.
Proposal telah diagihkan sebelum mesyuarat di betangkan. Kedua-dua Professor melihat dengan teliti dan tersenyum tanda puas dengan pembentangan dan ideal yang diajukan..
Ameer dengan muka selambanya, masih lagi meneliti isi yang berada di proposal..
" Urmm selain mengeratkan silaturahim apa lagi objektif dari Kem ini yang kita dapat.
Rayyan melihat ke arah suara tersebut dan tersenyum manis..
" Ermm.. soalan yang menarik Ameer, pada pendapat saya,, memandangkan para siswa dan siswi akan menghadapi exam sebulan lagi mereka mungkin boleh menghilagkan stress dan tekanan.. Oleh kerana kebelakangan ini pihak Mpp menghadapi satu situasi mencemaskan iaitu salah seorang siswa hampir bunuh diri disebabkan stress belajar telah diselamatkan oleh ahli Organisasi Osis. Disebabkan itu pihak Organisasi kami bercadang mengadakan Kem ini.
Ameer Hanya mendengar dan menarik nafas sambil bermonolog dalaman.
" Apa sebenarnya rancangan kau ni Rayyan..????
Ku Azila bersuara setelah mendengar penjelasan menarik oleh Rayyan.
" Pihak kaunseling juga bersetuju dengan cadangan yang Rayyan beri, sambil tersenyum.
" Kami para Professor juga bersetuju dengan cadangan menarik.. dan pihak kami akan meluluskan Dan menyediakan dana.
Ameer masih merenung proposal Dan teragak-agak untuk bersetuju..
"Ameer?? apa jawapan kamu setuju ke tidak?? Tanya Prof Hamid..
Ameer melihat lagi ke arah wajah Rayyan yang menyimpan seribu makna..
" Ermm.. setuju
******
Tiga minggu kemudian..
Setiausha Pihak organisasi Osis telah menghantar laporan tentang kumpulan yang telah ditetapkan semasa di hutan yang akan melakukan aktiviti bersama.
Pihak Osis telah menetapkan satu kumpulan terdiri daripada dua orang
Ameer terkasima setelah melihat nama Ash Zuhairy satu team dengan Rayyan, Ameer terus bangun ke bilik Osis tidak jauh dari situ.
"Apa rancangan kau sebenarnya?? kata Ameer tanpa basa-basi..
Jari Rayyan sedang menaip sesuatu di laptop nya mula berhenti..
" Eh president Mpp, betul-betul mengejutkan ini baru pertama kali kau jejak kesini.. Rayyan bangun dan mentup pintu sambil menyandar di pintu berwarna coklat di biliknya..
"Kenapa Ash satu Tim dengan kau,, apa rancangan kau??!! Nada Ameer mula sedikit meninggi..
Rayyan mengukir senyuman dan sedikit tertawa..
" Ouhh.. disebabkan hal itu ke, President Mpp datang jumpa Rayyan.
Wahh interesting, Rayyan mula mendekat,, mungkinkah kau rasa terancam?? Si Ash itu bekas aku,Rayyan memeluk Ameer dari arah belakang,, kau dengar baik-baik ye Ameer .. Aku dah sentuh seluruh tubuh dia terutama di bahagian ...Tangan Kanan Rayyan melirik ke bahagian bontot Ameer.
Ameer dari tadi menahan amarahnya mula bertindak melepaskan tumbukan ke muka Rayyan Dan menolaknya ke Sofa yang sedia ada di bilik Osis tersebut..Ameer menindih tubuh Rayyan dan memberi Amaran keras
" Kau jangan main-main dengan aku sial..!! Kau jangan sesekali berani sentuh Ash kalau tak aku..
Ameer menarik baju milik Rayyan sehingga terkoyak dihabagian dada..
Rayyan membiarkan Ameer merobek bajunya tanpa melawan,, Rayyan tertawa sinis..
"Ahh.. rupa-rupanya kau pun bernafsu dengan aku ke? Jangan dekat sini sayang,, Kita buat dekat hotel arkk ,, Rayyan mula mengigit bibir bawahnya..
" Dasar setan Gay.. aku Tak pernah jumpa manusia siallll macam kau!!
" Ameerr!!!
Prof Hamid yang melihat keadaan Ameer mula menarik Ameer turun dari tubuh Rayyan .. Prof Hamid terkejut melihat robekan yang berada di bahagian dada Rayyan, Dan sedikit lebam di bahagian pipi kirinya akibat dipukul oleh Ameer.
Rayyan mula ber akting di depan Prof Hamid..
" Hah.. terima kasih Prof selamatkan saya, Ameer sebenarnya dah gila Prof ,dia Gay Prof,, dia.. dia yang paksa Saya.. mula-mula Saya menolak tapi Ameer pukul saya dan memaksa saya , Saya takut Prof selamatkan saya .. Padahal Saya betul-betul hormat dekat dia, sanggup dia buat macam ni.
Mata Rayyan mula melirit ke arah Ameer haha mampus kau Ameer jawatan Mpp aku akan rebut dari kau.. kau tunggu!!!
" Apa kau buat ni Ameer.. !!
Prof Hamid melepaskan tamparan ke muka Ameer..
" Tak.. proff bukan macam tu.. diaaa.."Dah saya tak mahu dengar alasan.. ikut saya ke bilik saya noww!!!..
Wajah kemenangan jelas kelihatn terpapar di wajah milik Rayyan.
" Mampus kau,,!!
******
Wajah Prof Hamid menatap tajam ke arah Ameer yang berdiri di depan mejanya..
"Kau dah gila ke Ameer??!! Ni ke President Mpp, ini ke wakil pelajar.. kau sepatutnya beri teladan yang baik, bukan macam ni, bukan penting kan diri sendiri,pentingkan nafsu..!!
Ameer tersenyum sinis mendengar perkataan Prof Hamid, Ameer juga menggelengkan kepalanya sebanyak Tiga kali sambil ketawa
" Kau jangan buat Aku ketawa la.. You say I selfish ,, Now.. you selfish Ameer menunding jarinyan ke arah Prof Hamid. You say I pentingkan nasfu.. you forget something dady.. you forget.. but now not important,, why you give Rayyan handle Ash Zuhairy?? You know right, he is mine!!.
Kali ini giliran Prof Hamid pula ketawa
" Because he kau jadi macam ni.. kau dah lupa ke pristiwa di Silver High school dulu hah. Cukup Ameer tinggalkan dia, dia punca kau menderita,, tinggal kan dunia songsang ni, dekat sini ramai perempuan.. cinta macam ni tidak akan pernah kekal." Kau siapa nak atur hidup aku??.
"How dare you,, I'm your father Ameer!!
Ameer sekali lagi ketawa,,
" Kau layak ke aku panggil ayah,, kau lupa kau yang liwat aku dulu. Kau yang bawa aku ke dunia ni.. sekarang ni kau nak suruh aku berubah,, please jangan buat aku ketawa la Prof Dr. Hamid.. Kau lupa macam mana kau buat dekat mama, kau lupa kau pilih siapa dulu, kau pilih lelaki tu kan bukan mama.. sampai mama mati pun kau langsung tak peduli ??" Stopped Ameer,,!! Papa dah berubah Ameer. Tolong bagi kesempatan tebus kesalahan papa..
" Dah aku tak nak dengar,, kau jangan masuk campur dalam urusan aku,, aku gay ke apa ke bukan urusan kau Professor Dr. Hamid. It done..
Ameer mengambil keputusan beredar dari situ, tanpa mendengar penjelasan dari Prof Hamid lagi.
YOU ARE READING
SomeOne Is You
Romance"Someone is you" mengisahkan persahabatan antara Ash Zuhairy dan Ameer Daniel. Persahabatan yang terlalu dekat menyebabkan salah seorang dari mereka iaitu Ameer Daniel telah mula jatuh cinta kepada kawan baiknya. Apabila perkara tabu ini di ket...