Dah 2 hari berlalu Ash hidup tanpa Ameer haha.. gila ayat pun .. macam la Ameer tu pergi buat selamanya ..
Boring dooo .. tak ada Ameer!! .. entah la kenapa kepala aku sejak semalam lagi sakit tak tahan tahan mungkin tubuh aku nak deman kut. Apa? korang jangan macam macam erk aku bukan rindu Ameer!! . Tapi asal dia langsung tak telifon aku .. Apa?? Yaa asal la kau bengat sangat hah Ash, kan Ameer dah kata ,dekat situ dia tak boleh main telifon doo.. adolai .. Sah memeng kau rindu dia ..Cikgu Bahasa Melayu yang mengajar di hadapan tidak di hiraukan oleh Ash kerana kepala nya begitu berat untuk diangkat. Aduhai kenapa kepala aku ni sakit sangat ni,,jari halus milik Ash memicik micik bahagian dahi. Tanpa sengaja Ash terlelap di atas meja tersebut ..
_________________________________
Tubuh Ash terasa berat untuk bangun .. mata nya masih mengantuk kelihatanya samar samar bilik tidak di kenalinya.
Ash Zulhairy cuba juga gagahkan badannya untuk bangun dari katil tersebut .. tapi tubuh nya terasa begitu lemah .. kenapa badan aku lemah sangat ni Ash cuba mengingati perkara yang berlaku semalan..
Semasa Ash tengah berjalan seorang diri untuk balik ke bilik nya Ash perasaan ada seseorang yang sedang mengikuti nya .. tetapi setelah Ash berpaling untuk melihat siapa .. tiada seorang pun di belakangnya . Ash menoleh sebayak 3 kali untuk memastikan .. tapi tetap tiada siapa pun di belakangnya
. Oleh sebab itu Ash cuba mempercepatkan langkahnya .. tapi malangnya kepala Ash berdenyut tetapi dia gagahi tubuh nya berjalan tetapi kerana terlalu cepat kaki nya tersepak tangga .. lepas kejadian tu Ash langsung tak ingat apa apa ..
Tiba tiba seseorang masuk dari pintu bilik tersebut dengan keadaan rambut dan tubuh nya basah serta hanya bertuala
Dililik di pinggangnya . Mungkin baru sudah mandi kot. . Wow sado gila badan dia tapi tak boleh lawan si Atlek tu.. Ash melopong . Apa aku gugat .. mesti la ya kau tengop la badan dia macam mana? dah la putih hihi .. gila dah kau Ash Zulhairy.Ash tertunduk kerana malu setelah lelaki tersebut perasaan yang Ash sejak tadi asyik tengop dia jer .. lelaki itu hanya melihat Ash yang menyandar di katilnya tanpa berkata apa apa ..Ishh dia ni kan langsung tak tegur aku apahal .. dah la aku tak tahu kat mana aku, getus hati Ash .. jap.. siapa hah dia ni .. tak pernah tengop pun .. macan sombong jer .. sayang kan muka hansem tapi sombong tahap dewa la dia ni .. aishhh!! Apa la kau ni Ash dah la dia tolong kau,kau pula mengumpat pasal dia.. hello bukan mengumpat tapi kenyataan okey.
Aku rasa 5 minit juga la selepas lelaki tu masuk bilik aku duduk mengelamun dan lelaki tu tenung tajam pada aku . . Macam aku penjahat pula .. yaaaa!! gila ke apa mamat ni tenung aku macam nak telan .. takut pula aku jadinya dengan dia pakai tuala duduk di meja tulis dia kot. Akhirnya lelaki tu bersuara ..
"Kau bisu ke?? Mata lelaki itu masih lagi menikam wajah manis Ash Zulhairy
What ..!! Ishhh gila, memang dia ni gila kata Ash dalam hati
Disebabkan Ash Zulhairy tidak menjawab soalan yang diajukan itu . lelaki itu bangun dengan gaya angkuh nya berada di hadapan Ash .. gayanya nampak marah .. aku rasa la dia ni dah putus wajar hijau kot .. tak abis abis kan kau mengata orang .
Lelaki itu mencegat pinggang dan menundukan sikit kepalanya. " Kau bisu ke???!!
Kau siapa?? ..kata Ash
"Tak bisu rupanya .. ingatkan bisu lepas tersepak tangga. Lelaki itu tersenyum sinis ke arah Ash ..
"Jap .. kau yang ikut aku kan,, kau nak apa ahh?? Jari Ash ditunding ke arah lelaki bertubuh sasa Ash terus menolak bahu lelaki itu.
" ermmm .. kalau aku nakkkk.. mata lelaki itu meliar ke arah tubuh Ash dengan menjilat bibir.
"Apa..?? Ash membulatkan mata ..!!Kau kau kau jangan macam macam!! Kalau tak!!
"Kalau tak apa!!! Kata lelaki itu dengan nada tinggi
Tanpa berlengah Ash ingin melarikan diri daripada lelaki itu tetapi bajunya di tarik dari belakang .. Arkhhhh gila terceket aku dibuatnya.. setan betul la marah aku dalam hati!!
"Kau nak pergi mana?? Lelaki itu menolak Ash jatuh ke tilam lalu menindih tubuh Ash yang Comel itu. Tanpa sedar bajunya telah di koyakan oleh lelaki tadi .. .. bibir lelaki itu terus melekat dekat leher Ash Zulhairy yang putih gebu itu
Jari jemari Ash digenggam oleh lelaki yang bertubuh sasa dengan erat .. kaedaan menyebabkan Ash tidak mampu menolak dan hanya mampu meronta ingin dilepaskan
"Lepaskan aku la .. Ash meronta ronta tanpa berputus asa
"Shhh... diam kau sial!! .. aku cuma nak rasa kau sikit jer ..
Arkhhh!!
Sakit!!..
Tanpa berlengah lelaki itu mengigit gigit leher milik Ash ..
Jangan!! Tolong la lepaskan akuLelaki itu mengusat ngusat batang Ash di sebalik seluar sukan Playboy yang dipakai oleh nya tadi. Tangan nya tak henti henti bermain main sekitar kemaluan aku menyebabkan ada bonjolan di sebalik seluar ku .. setelah lelaki itu melihat bonjolan itu wajahnya tersenyum sinis dan berbisik ke arah telinga yang menjadi sasarannya sejak dari tadi
"Kau dah stim!!
Aku pun tak tahu apa yang berlaku pada diriku,, rasa nikmat tiba tiba muncul apabila lelaki itu mengusap kemaluan ku .. Ash?? ..Ash??!! apa yang kau buat ni . Kau dah gila,, dia lelaki la,, kau bukan gay suara batin ku tiba tiba menerpa ke telinga.
Entah datang dari mana datang nya kekuatan aku menolak lelaki bertubuh sasa yang sedang menikmati leher ku .. oleh sebab itu lelaki itu terjatuh ke bawah katil.. Dengan peluang yang ada itu Ash Zulhairy berlari sekuat mungkin, meninggalkan lelaki itu tanpa menoleh sedikit pun ke belakang..
YOU ARE READING
SomeOne Is You
Romance"Someone is you" mengisahkan persahabatan antara Ash Zuhairy dan Ameer Daniel. Persahabatan yang terlalu dekat menyebabkan salah seorang dari mereka iaitu Ameer Daniel telah mula jatuh cinta kepada kawan baiknya. Apabila perkara tabu ini di ket...