JIMIN #1

337 19 0
                                    

*zanim się poznacie cz. 2*

Po szybkim przeczytaniu całej umowy złożyłam mój podpis w kilku miejscach.
-Teraz już nie ma odwrotu- usłyszałam i spojrzałam na mojego nowego szefa.
-Zdaję sobie z tego sprawę- powiedziałam cicho i przysunęłam kartki w jego stronę.- Jestem gotowa na to, co się wydarzy.
-Mam nadzieję- powiedział również podpisując wszystko we właściwych polach.- Wiem, że zabrzmi to śmiesznie, ale naprawdę traktuję to poważnie. Ja nie szukam tylko trenera personalnego, chodzi tutaj o kogoś, kto sprawi, że ich tyłki będą boleć każdego dnia. Musisz im dać niezły wycisk i masz na to moje całkowite zezwolenie.
-Rozumiem- powiedziałam kiwając głową.
-Ostatnio stają się bardzo oporni, a ludzie zauważają, że chyba nikt o nich nie dba- kręcił głową z dezaprobatą.- Wiem, że dasz radę, słuchałem o tobie wiele dobrych rzeczy. Chodzi mi tylko o to, aby niejako cię ostrzec przez tym wyzwaniem. Niektórzy z nich naprawdę nie lubią się ruszać, wierz mi.
-Spokojnie, jakoś sobie poradzimy- uśmiechnęłam się lekko, co mi oddał.
-Cieszę się, T/I. Powiedz mi, jesteś z Polski, tak?- zapytał, a ja lekko spuściłam wzrok.
-Tak- odparłam cicho zaczynając bawić się palcami.
-Czemu akurat Korea?- spojrzałam znów na niego zastanawiając się nad odpowiedzią.
-Po prostu kocham ten kraj- zaczęłam wzruszając ramionami.- Mój nauczyciel ze studiów powtarzał mi ciągle, że mam zadatki na pracę z wielkimi ludźmi, więc od zawsze byłam przygotowywana do wyzwań z trainee i różnymi artystami. Umiem dotrzeć nawet do tych opornych, więc stwierdziłam, że spróbuję.
-Z tego co mówił mi pan Hyuk to nie jest twoje pierwsze zetknięcie z takimi ludźmi- pokiwałam głową na jego słowa.
-Często przeprowadzałam treningi nie tylko w grupach ze zwykłymi osobami chcącymi poprawić swoją sylwetkę, ale i ćwiczyłam z wieloma wytwórniami- powiedziałam z uśmiechem.
-Cieszę się, że masz tak szerokie doświadczenie- odparł zapisując coś w swoim notesie.- Nie daj się tym zwierzętom. Widzimy się jutro pod tym adresem- podał mi karteczkę, którą wyrwał z zeszytu.

26.06.2018

Reakcje BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz