*wasze pierwsze spotkanie*
Klęczałam przy moim instrumencie dalej wpatrując się z pytającym wzrokiem w postać nade mną.
-Dziękuję- powiedziałam powoli zasuwając suwak i podnosząc się do pozycji stojącej.
Nie wiedziałam, co mam zrobić, więc szybko odwróciłam się, aby odejść, ale poczułam dotyk na ramieniu.
-Jak masz na imię?- zapytał, a ja poczułam narastający strach.
-Proszę mnie zostawić- powiedziałam wykręcając się i szybko cofając o kilka kroków.
Chwilę później już przedzierałam się przez tłum ludzi wracających z pracy. Biegłam najszybciej jak mogłam starając się nie zabić. Byłam bardzo skrępowana, jeśli nie miałby złych zamiarów albo był normalny to nie łaziłby w kapturze w taką pogodę.
Kiedy dobiegłam do mojego hotelu odetchnęłam z ulgą. Szybko ruszyłam do swojego pokoju. Nie interesowało mnie to, że może paść wiele pytań, na które nie miałam najmniejszej ochoty odpowiadać. Potrzebowałam zniknąć jak najszybciej z oczu tamtemu mężczyźnie, aby wreszcie zaznać spokoju, którego mógł mi dostarczyć jedynie mój pokój.
Otworzyłam drzwi i okazało się, że byłam sama. Zdziwiona spojrzałam na zegarek i doszłam do wniosku, że pewnie są na kolacji. Usiadłam na łóżku i zaczęłam oddychać głęboko. Ukryłam twarz w dłoniach i starałam się wyrównać przyspieszony oddech.
Kiedy rozległo się pukanie do drzwi gwałtownie odwróciłam się w tamtą stronę.
-No chyba nie- mruknęłam pod nosem wstając powoli.- Jeśli przylazłeś tutaj za mną i mnie śledziłeś przez całą drogę to ostrzegam, że zacznę krzyczeć jeśli to naprawdę ty.
Nie usłyszałam żadnej odpowiedzi. Stwierdziłam, że jeśli miałby mi coś zrobić to i tak zrobię tak, jak obiecałam.
Powoli uchyliłam drzwi, a za nimi zobaczyłam tego chłopaka tylko już bez nakrycia głowy i odwracał się w moją stronę. Moja dłoń spotkała się z moim czołem w momencie, w którym uświadomiłam sobie, że właśnie odchodził.28.06.2018
CZYTASZ
Reakcje BTS
FanfictionPOCZĄTEK: 25 czerwca 2018 🌺Mogą pojawiać się sceny 18+ i przekleństwa 🌺Wszystkie pozostałe ważne informacje w części #0 NAJWYŻSZE OCENY: ✅472 miejsce w FANFICTION (2 lipca 2018 rok)