YOONGI #4

527 27 0
                                    

*kontynuacja waszego pierwszego spotkania*

Stałam dalej w nieco niezręcznej ciszy wpatrując się w chłopaka przed sobą, który ewidentnie miał ten sam problem z odwróceniem wzroku co ja.
-Yoongi, idziesz?- chłopak usłyszał głos jednego z jego kolegów i odwrócił głowę w tamtą stronę. 
Chciał coś powiedzieć, ale szybko ruszyłam w stronę kuchni. Po drodze czułam jak moje serce zaczyna bić coraz szybciej, a oddech staje się ciężki i urywany. Jak to możliwe, że ktoś zadziałał na mnie w taki sposób podczas pierwszego zetknięcia się z nią twarzą w twarz..
Minęła mnie dziewczyna z parującym półmiskiem i wtedy oprzytomniałam. Przecież będę musiała wrócić na salę i znowu na niego spojrzeć. Przymknęłam oczy starając się uspokoić. Zachowywałam się jak te wszystkie laski, które czekały na nich w restauracji każdego dnia. Nie powinnam dać się tak łatwo ponosić, nawet jeżeli był najprzystojniejszym mężczyzną, jakiego widziałam w życiu.
To to jest ta miłość od pierwszego wejrzenia?
Zawiesiłam wzrok na tacy ze szklankami wypełnionymi gazującym napojem. Podeszłam do blatu biorąc ją i ostrożnie zaczęłam iść, aby nic nie rozlać czy zbić. Chyba spaliłabym się ze wstydu, gdyby taca wypadła mi z rąk. 
Ze strachem obserwowałam przelewający się w szkle trunek i modliłam się, aby nie chciał pójść na randkę z podłogą. Nie wiedząc kiedy udało mi się dotrzeć do mojego celu, co przyjęłam z niesamowitą ulgą.
Chłopcy już zajęli swoje miejsca przy kilku zestawionych ze sobą stolikach. Na jednym z tych, których nie używali, ustawiłam tacę, aby nie ryzykować tego, że jeszcze coś się może wydarzyć. Już z uśmiechem pełnym ulgi zaczęłam roznosić picie.
-Ona rozumie koreański?- usłyszałam cichy szept dochodzący z mojej prawej strony.
Spojrzałam na Yoongiego, który przychylał się do mamy patrząc na mnie w tym samym czasie.
-Oczywiście, że tak- pani Min odpowiedziała synowi nieco karcącym spojrzeniem.
Poczułam się nieco skrępowana kiedy chłopcy zwrócili na mnie uwagę, a Yoongi po usłyszeniu odpowiedzi uśmiechnął się do mnie szeroko, a ja poczułam jak znowu tracę oddech.

29

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

29.06.2018

Reakcje BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz