JIN #1

257 10 0
                                    

*zanim się poznacie cz. 2*

Bałam się wejść do mojego pokoju hotelowego. Stałam tam niewiadomo ile czasu zanim zdecydowałam się na otworzenie drzwi. Na moje szczęście pomieszczenie było puste, więc nikt nie zadawałby mi zbędnych pytań.
Odłożyłam instrument i usiadłam na łóżku ukrywając twarz w dłoniach. Zmarnowałam swoją szansę w tak idiotycznie śmieszny sposób, że było mi cholernie wstyd.
Obawiałam się momentu, w którym ktoś jednak wróci i będzie wypytywał o to, jak mi poszło. Nie mogłam przecież powiedzieć prawdy, zostały dwa dni do naszego powrotu. Nie umiałabym znaleźć czegoś dobrego w tak krótkim czasie.
Zdecydowałam zagrać w bardzo nieczysty sposób. Tego dnia zdecydowałam się na nieprzespanie tej nocy i dopracowanie mojej najlepszej piosenki, a innym mówić, że przesłuchanie poszło świetnie i mają się do mnie odezwać. Następnego dnia idąc na 'ogłoszenie wyników' tak naprawdę znalazłabym się pod budynkiem jednej z wytwórni. Najpierw chciałam grać na litość, potem gdyby to nie zadziałało miałam w planach stanie przed drzwiami i odtwarzanie mojej piosenki przez cały czas. Wydawało się to wręcz idiotyczne i niedorzeczne, ale nie miałam innego pomysłu, więc postanawiłam zaryzykować.
-T/I, już jesteś- moje przemyślenia przerwał głos osoby wchodzącej do pokoju.- Jak poszło?
-Świetnie- moje serce na chwilę zatrzymało się kiedy zobaczyłam jak pojawia się moja tymczasowa współlokatorka.- Jutro idę na ogłoszenie wyników.
-Bardzo się cieszę, że ci się udało- powiedziała głaszcząc mnie po ramieniu.- Idziesz do Tomka? Musimy mu powiedzieć o dobrych wieściach.
-Wiesz, chyba jednak zostanę, jestem wykończona tym stresem- powiedziałam patrząc na nią przepraszająco.
-Jasne, rozumiem- zostawiła swoją torebkę i ruszyła w stronę drzwi.- Jakby coś to dzwoń.
Zostawiła mnie samą, a ja na nowo zaczęłam bić się z myślami. Miałam wyrzuty sumienia przez te kłamstwo, ale czułam, że chcę zawalczyć o tej sukces, który wcale nie był aż tak daleko.
Wystarczyło okazać trochę mojej wrodzonej upartości i czekać na cud.

26.06.2018

Reakcje BTS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz