Emily se probudila celkem brzo ráno.. Bylo něco kolem sedmé hodiny.
Dala si ranní sprchu,oblékla se a uklidila pokoj.. Otevřela okno,venku bylo nádherně jelikož bylo léto a měla prázdniny nemusela se připravovat do školy.. Ale měla školu ráda,studovala fotografování a kreslení což tyhle dvě věci milovala ze všeho nejvíc.. Právě pro má všude v pokoji kresby a fotky..
Nebydlí tu ani dlouho v Londýně.. Před pár měsíci se sem nastěhovali.. Ve škole má jen jednu opravdovou kámošku Ninu se kterou sedí i v lavici.. Jenže ta je zrovna na prázdninách v Norsku,kde mají příbuzné.
Emily bydlí jen se svýma rodičema Christine a Denis.. Sourozence nemá i když by si moc přála mladší sestru nebo bratra..
Vešla do kuchyně aby si připravila snídani. Rodiče zrovna odjeli do práce a ona byla v celém domě sama,jako posledních čtrnáct dní..
Udělala si snídani a šla si jí sníst ke stolu. Pořád byla celá nesvá z tý noční můry a docela se teď bála sama doma.. Ale co mohla dělat..
Když dojedla talíř šla odnést do myčky a začala poklízet v kuchyni když v tom uslyšela zvuk připomínající praskání..
Zase přišel ten divný pocit že doma není sama,ten měla poslední dobou často..
Šla tedy po zvuku a doufala že to není nic strašného.. Došla do obýváku a hned zjistila odkud je ten zvuk,byla zapnutá televize a skákali na ní jen bílé tečky.. Televizi vypla ovladačem a šla zpátky když v tom se zapla znova,Emily se už začala bát a sama pro sebe si říkala "co se to sakra děje".. Vypojila tedy televizi ze zásuvky a odcházela,jenže ona se zapla i tak.. Nechápala co se to s tou televizí děje..
Emily se rozhodla že se půjde ven projít aby nemusela být v tom domě sama celý den.. Šla se tedy převléct a vyrazila ven. Vzala si sebou i foťák aby mohla udělat nějaké nové fotky..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?