Bylo ráno..
Za oknem svítilo slunce a vypadalo to,že bude hezký den.
Jace ležel na zádech a vypadal že spí,měl zavřené oči a tiše oddechoval.
Emily se uvelebila na jeho hrudi a začala ho zkoumat,měl doslova andělskou tvář,po pupíncích ani památka,na kluka měl fakt hezkou pleť.
Usmíval se ze spaní,takže měl asi hezký sen.
Emily zabloudila pohledem k jeho krku,kde měl ještě stopy tesáků a krve po včerejším kousnutí.. Cítila jak jí píchlo ve rtu,což znamená jediné,že se jí vysunuly z dásní upíří zuby..
Upířím pohybem vstala z postele a během několika vteřin byla v koupelně.
Dívala se na sebe do zrcadla (ano je to jen pověra,že upíři nejsou vidět v zrcadle),mrtvolně bledá tvář,oči podlité krví a vyceněné tesáky.. Měla žízeň,strašný hlad a nechtěla pomýšlet na Jace,jak leží u ní v posteli a tiše spí..
Nechtěla mu ublížit,ale hlad je silnější.
Rukama se opřela o umyvadlo a soustředila se na něco jiného,než na krev,čerstvou,rudou,tekutou,teplou krev.. Šli na ní mdloby,klekla si na zem.. Nevěděla jak dlouho klečí na zemi u umyvadla,v tu chvíli se ve dveřích objevil Jace,přišel k ní a říká "Emily jsi v pořádku?",Emily neodpovídala,nebyla v pořádku a měla strašný hlad.. Pohladil jí po vlasech a řekl "je ti něco?",vzal jí za bradu a hlavu otočil aby jí viděl do obličeje,ale ten pohled se mu vůbec nelíbil,to co před ním klečelo sice byla Emily,ale byla ve strašném stavu a jestli něco neudělá,bude to hodně zlé,jak pro ní,tak pro všechny ostatní..
Pomohl jí na nohy a řekl "Emily..",ale ona ho nenechala domluvit a říká "co se to se mnou děje Jacei",pohladil jí po tváři a zadíval se do jejích skoro černých očí podlitých krví a říká "musíme ti sehnat krev,máš jen hlad,ta moje ti zřejmě nestačí" a Emily "nemám na to sílu Jacei,cítím se strašně slabá,nezvládnu to",zamotala se jí hlava a myslela si že upadne,ale Jace zareagoval rychle a chytil jí a říká "půjdu ti ulovit něco k napití a až se z toho dostaneš,tak půjdem na lov,odnesu tě do postele",vzal jí do náruče a nesl jí z koupelny do jejího pokoje,položil jí na postel a řekl "jsem tu za pár minut,vydrž",šel ke dveřím a ohlédl se na ní,vypadala strašně,jako kdyby umírala,ale to on nemohl dovolit,na to jí až moc miloval a musel jí pomoct..
Když Jace odešel,Emily se dívala do stropu a přemýšlela,jestli to je vážně hlad a nebo jestli třeba neumírá.. Že by jí Jace tou jeho krví otrávil? A on sám o tom nevěděl,nebo ta proměna byla špatně provedená? Usnula..
Slyšela hodně vzdáleně Jace jak říká její jméno a cloumal s ní.. Emily otevřela oči a viděla Jace jak stojí u postele s něčím v ruce.
Emily si sedla na posteli a říká "vážně to musí být?" a Jace "musí,copak chceš umřít hladem,potřebuješ krev",hodil tu mrtvou lišku na zem a řekl "pojď zlato,dokud je teplá",natáhl k ní ruku,Emily ho za ní chytla a on jí dovedl na místo.. Emily si klekla vedle lišky a říká "co když jsme při tý proměně něco udělali špatně?" a Jace "proměna byla provedena dobře,máš jen hlad,znám to.. tak se napij",klekl si vedle ní.
Emily to chtěla mít rychle za sebou,ale hlavně chtěla,aby jí bylo líp,takže se do toho pustila.. Vysála z té lišky všechnu krev a už se cítila mnohem líp.. Když byla hotová,tak Jace tu lišku někam odnesl a Emily musela z koberce vyčistit tu skvrnu..
Jace po pár minutách přišel zpátky do pokoje a říká "už je to lepší co?",Emily se usmála a říká "je to lepší,cítím se mnohem líp" a Jace "to jsem rád,takže můžeme jít na ten lov?" a Emily "myslíš že mě zasytí zvířecí krev?",Jace měl pocit,že to snad ani nepromluvila Emily,cítil z ní něco jiného,něco zlého.. Měla zase tmavé oči a vyceněné tesáky a Jace říká "pro začátek ti zvířata musí stačit Emily,netroufneš si na lidi",Emily k němu přišla blíž a pohladila ho po tváři,usmála se na něj a říká "jsem teď upír a potřebuju krev",Jace ani nestihl odpovědět a Emily byla pryč.. Zvykla si celkem rychle na tu upíří rychlost..
Po pár vteřinách se procházela po lese.. Sice byla najedená,ale lákala jí chuť lidské krve.. Stála uprostřed temného lesa,nadechla se aby zavětřila nějakou vůni.. Cítila jelena,srnku a dokonce i lišku,ale po člověku ani stopy..
V mysli viděla Jace jak se na ní díval,když vyslovila tu větu a rázem byla pryč.. Šel jí vůbec hledat?
Po pár minutách chůze po pěšině ucítila tu lákavou vůni čerstvé lidské krve.. někde tu musí být člověk a je raněný,pomyslela si.. Cítila jak se jí z dásní zase vyndali ostré zuby.. Šla za tou vůní a nemohla se dočkat.
Byla už blízko,cítila to.. Najednou slyšela křupání větviček na zemi a šustění listů.. Schovala se za nejbližší strom a v tom ho spatřila.. Kolem procházel muž s košem hub,druhou ruku měl ovázanou šátkem a už prosakovala krev.. Musel se říznout o nůž.. Sedl si na pařez a napil se z láhve..
Emily vylezla z poza stromu a potichu šla za ním.. "ahoj",řekla tichým hlasem Emily,muž se lekl a otočil se na ní,stoupl si a říká "ahoj,ztratila ses?",Emily se na něj usmála a říká "ne,bydlím tady kousek odtud,jsi raněný.. potřebuješ ošetřit?",muž se podíval na svou ruku a řekl "je to jen škrábnutí,to bude dobrý",Emily se na něj zase usmála a říká "co tu děláš takhle sám uprostřed hlubokého temného lesa",muž se na ní podíval takovým divným pohledem a říká "no to bych měl říct spíš já tobě holka,sama v takovém lese" a Emily "já se ničeho nebojím" a blížila se k němu,muž před ní couvl až málem šlápl na ten pařez na kterém seděl a říká "vážně nepotřebuju pomoct",Emily se na něj usmála a říká "to ne,tobě už nikdo nepomůže",oči jí ztmavly a skočila mu po krku,muž nestačil ani zařvat jak mu Emily agresivně rvala maso na krku a sála z něj tu čerstvou krev..
Po pár minutách si sedla vedle mrtvoly,celá od krve,měl zlomený vaz jak byla nepříčetná..
Dostihlo jí svědomí,nevěděla co má dělat,jestli toho muže zakopat a nebo ho tu nechat a utéct..
Rozhodla se,že ho tu nechá a vrátí se do domu..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?