Emily se probudila asi po třech dnech..
Ležela ve své posteli a sluneční paprsky jí svítily do obličeje.. Protáhla se,když v tom vešel do dveří Jace s miskou polévky.. Usmál se na ní a říká "musíš mít už pořádný hlad" a Emily "co se stalo?",Jace jí podal misku a sedl si na kraj její postele a říká "upadla jsi do bezvědomí po tom co bratři přenesli Iris na místo kam patří,James na tobě zkoušel nějaký runy ale z nějakého důvodu nefungovali.. nemohli jsme tě vzbudit.. Emily oni se ti hrabou v hlavě,teď bys neměla na nic myslet.."
Emily snědla několik lžic polévky a dala misku na stolek vedle postele a říká "jak jako hrabou v hlavě.. jako s mýma myšlenkama?",Jace jen přikývl a dodal "nevíme čím to je a jak to dělají ale jsi čím dál víc slabší,runy už na tebe nefungují" a Emily "to znamená co" a Jace "něco tu je v institutu a brání to aby tě chránili,budeme se muset zbavit toho démona nebo.." a Emily "nebo co.. a máte nějaký tušení kde by se mohl skrývat" a Jace "institut je velký.. hodně místností,moc úkrytů.. bude to fakt těžký ho najít.. ale nic jiného nám nezbývá,nemůžeme dál čekat co by se ti stalo příště" a pohladil Emily po tváři.. Hned se jí do obličeje vrátila barva.. červenala se.. Moc jí chyběl Jaceův dotek..
Emily se šla osprchovat.. Milovala vůni levandule..
Celá koupelna voněla levandulí,jako kdyby chodila po poli s levandulí ve Francii..
Když byla hotová.. Omotala se osuškou a vylezla ze sprchového koutu.. Když v tom měla divný pocit a zarazila se při pohledu na zrcadlo..
Bylo celé od krve.. Krvavé cákance na zdi i vaně.. Na zrcadle bylo velkým písmem krví napsáno "Kill You"..
Emily na nic nečekala a obula si pantofle,vyběhla z pokoje jen v osušce.. Přiběhla ke knihovně kterou obýval James a zabouchala na dveře.. jenže se ani po minutě neozýval.. Otevřela dveře a nakoukla dovnitř ale nebyl tam..
Šla tedy do kuchyně.. Celá udýchaná rozrazila dveře a říká "kde je James",
Jace se na ní podíval jako na zjevení a říká "ve skleníku,musel ještě něco dodělat.. co se stalo?" a Emily "tak pojď ty.. musíš něco vidět" a Alex "Emily ty si pereš věci a nemáš čistý že tu běháš po baráku v osušce?" a Emily "to není vtipný a ani podstatný proč tu tak běhám Alexi" a popadla Jace za ruku a vytáhla ho ze židle a pak i z kuchyně.. Ten měl pořád výraz jako kdyby viděl ducha a říká "už mi řekneš co se stalo" a Emily "nemůžu.. musíš to vidět sám"..
Vešli do pokoje a hned i do koupelny..
Po krvi ani památky.. Zrcadlo úplně čistý bez jediné šmouhy.. Jace se na ni zase podíval a říká "co jsi viděla?".. Emily se opřela o stěnu a říká "všechno tu bylo od krve a na zrcadle bylo napsáno zabiju tě!" a Jace "jsi si jistá.. nezdálo se ti to.. jsi přetažená" a Emily "nezdálo,snad vím co jsem viděla.. nebo mi snad nevěříš? proč bych asi tady běhala jen v osušce" a Jace "věřím ti.. jen.."
Emily poprvé poznala že jí Jace nevěří a nebo je zmatený..
Chvíli jen tak stáli a dívali se jeden na druhého.. Nebo na "záhadně" čisté zrcadlo..
Emily se v koupelně převlékla do čistého oblečení a Jace se mezitím rozhlížel po jejím pokoji jestli neuvidí něco podezřelého.. Nic však nenašel..
James je očekával v knihovně.. Chtěl vyslechnout Emily co se stalo.. Šli tedy za ním..
Jace se posadil do křesla a hrál si se svou stélou a Emily stála u Jamesovo stolu a vysvětlovala mu co viděla..
James se na ní přitom koukal a hltal každé její slovo.. Emily dala ruce v bok a říká "vím co jsem viděla" a James "já ti věřím Emily,děje se tu něco zlého a nevím jestli institut je pro tebe nebo nás bezpečný",Jace se na něj podíval a říká "myslíš že bysme si měli najít jiné místo?" a James "vím jen to že bysme neměli riskovat.. na Emily už runy z nějakého důvodu nefungují,co když démon zaútočí znovu.." a Jace "jenže on je uvnitř.. co když nás zrovna teď poslouchá a bude vědět kam se odstěhujem".. James zalistoval v knize co měl před sebou na stole a říká "bojím se.. že Emily už nebude v bezpečí nikde" a Emily "haló já jsem tady taky! nemluvte o mě jako kdybych tu nebyla" a James "to si ani nemyslíme Emily,jenže jsem zjistil ještě něco.." a Jace "co?" a podíval se tázavě na Jamese.. On spojil ruce a dal si je pod bradu a říká "když jsi byla v bezvědomí ty tři dny.. tak jsem úplně náhodou zjistil že ti zmizeli schopnosti..",Emily se posadila na židli naproti stolu protože cítila slabost a říká "jak zmizeli? už nejsem čarodějka.." a James "chtěli tě přece dostat za každou cenu k sobě aby ti je mohli vzít a zabít.. Bohužel to nějak zvládli bez tebe" a Jace "proto už runy nefungují" a James "to nejspíš bude tím.. teď si vyčítám že jsme tě dostatečně neochránili aby ti je nevzali" a Emily "vy za to nemůžete" a Jace "v tom případě musíme co nejdřív vypadnout.. dřív než zaútočí.. teď je normální civil.. je zranitelná" a James "musíme.. viděla vzkaz napsán krví na zrcadle.. to není náhoda" a Emily "když už mají mojí moc a schopnosti,proč by mě chtěli zabít?" a James "oni když někomu vezmou moc,nenechají ho naživu.. mohlo by se jim to vymstít" a Emily "vždyť už nemám žádnou sílu.. jak bych jim mohla ublížit" a Jace "žádnou sice nemáš ale oni už jsou takový.. nenechají tě naživu jen pro tvé krásné oči Emily" a James "běžte teď za Alexem.. Jacei mluv s ním jen v myšlenkách.. nemluvte o ničem důležitém nahlas,démon nesmí nic zjistit.. Já jdu najít bezpečné místo jak pro Emily tak pro nás.. Přesně v sedm tu budete a přeneseme se do nového institutu", Jace přikývl a objal Emily kolem pasu.. Ona pořád nevěřila svým uším..
Opravdu se musí odstěhovat z institutu? Může za to ona? Najde James bezpečné místo pro ně pro všechny aby je démoni zase nenašli?
Moc otázek a žádné odpovědi..
Alex seděl v kuchyni u stolu a jedl jablko..
Oba s Jaceem na sebe hleděli a nejspíš mu Jace říkal důležité informace od Jamese..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?