První lov

4 1 0
                                    

V místnosti rituálu byla ponurá atmosféra..
Emily si pomalu zvykala na své nové já a Jace s Alexem čekali,co udělá..
Jace Emily držel za rameno a říká "Emily.. už jsi v pohodě?",Emily se na něj podívala těma krvavě červenýma očima a říká "pálí mě hrdlo.. je mi nějak divně" a Jace "klid,máš jen hlad,potřebuješ krev a nejlépe čerstvou" a Alex "nikde tu žádné zvíře nemáme" a Jace "budeme muset ulovit" a Alex "jako v tom temným lese,vždyť tam ani žádný zvíře nemusí být" a Jace "půjdeme jiným směrem,Emily potřebuje krev co nejdřív aby se dokončila proměna,jestli se co nejdřív nenapije krve,tak se může stát,že půjde po všem a bude jí jedno že to není zrovna zvíře" a Alex "jako že půjde i po nás?" a Jace "jasně.. jestli na ní nechala stopu černá magie,tak bych se ani nedivil že zrovna na zvíře chuť nemá",Jace chytil Emily za ruku,Alex šel s nimi,vystoupali schody ze sklepa a vešli do knihovny,Viktor zrovna usedl za jeho stůl a říká "takže se konečně probudila,Jacei.. pozoruješ na ní něco neobvyklého?",Jace jí nechal ať se posadí na židli a říká "budem muset co nejdřív na lov,má hlad,musí se dokončit proměna,jinak jsem na nic zatím nepřišel co by bylo špatně" a Viktor "takže to proběhlo dobře,toho jsem se nejvíc bál že se něco pokazí.. měla by se ale nejdřív dát do kupy v koupelně" a Jace "Viktore.. je tu v lese nějaká zvěř",Viktor se na něj podíval a říká "pokud vím tak tady skoro žádná není,možná pár srn a vlků,také pár přízraků o kterých ani mluvit nebudu, musíte být opatrní" a Jace "vezmeme to tím druhým směrem",vzal Emily za ruku a odvedl jí do její ložnice,vytáhla ze skříně čisté věci a odešla do koupelny..
Jace mezitím na ní počkal v jejím pokoji..
Emily ze sebe smyla všechnu krev a pot,celá sprcha byla od krve a divila se,proč jí je tolik..
Po deseti minutové sprše se osušila a převlékla do čistých džín a trička.. vyfénovala si vlasy a udělala si culík..
Stála naproti zrcadlu.. svůj odraz však v něm neviděla,už se nikdy neuvidí v zrcadle.. zapomene jak vypadá? Jace s tím taky musí žít,takže si na to bude muset zvyknout..
Udělali se jí mžitky před očima.. sedla si tedy na vanu a počkala až ta divná nevolnost přejde.. opravdu měla hlad a hlavně žízeň.
Po pár minutách vyšla z koupelny,Jace stál u jejího okna a díval se ven..
Emily si stoupla za něj a objala ho,dotýkala se rukama jeho těla a říká "už se mi z toho hladu dělá nevolno Jacei" a dala si hlavu na jeho záda.. Jace se otočil na ní a pohladil jí po vlasech a říká "neboj se.. za chvíli to přejde,jdeme ti něco ulovit",Emily se zasmála a říká "nemůžu se dočkat.. můj první lov,aspoň se pořádně najím",Jace si při té její odpovědi všiml,jak se Emily červeně rozjasnili oči a cenila své ostré zuby.. to znamenalo jediné,má pořádný hlad.. a jestli do pár minut nedostane krev,tak se v ní probudí monstrum co je všechny může napadnout..
Emily i Jace vyšli z ložnice,stavili se v kuchyni pro Alexe a pak všichni tři vylezli z domu skrz zahradu a pak rovnou po louce k lesu..
Jace se ohlídl za sebe a říká "máme fakt jen pár minut" a Alex "jenže co když za těch pár minut žádný zvíře neobjevíme?" a Jace "doufej že jo.. jinak",Alex mu skočil do řeči a říká "jinak jsme v pěkný louži" a Jace "v tom lepším případě"..
Přišli na kraj lesa a vešli do něj..
Vůbec to tam nevypadalo jako na té druhé straně.. Ten les nebyl vůbec temný,chladný a ani strašidelný..
Ušli pár metrů a zatím jim žádné zvíře neproběhlo přes cestu.. Jace ani žádné necítil svým čichem upíra..
Alex se opřel o strom a říká "cítíš něco?" a Jace "ani na kilometr necítím žádné zvíře",Emily se cítila daleko víc slabší a slabší.. z té žízně už nemohla ani chodit,udělalo se jí opět nevolno jako v tý koupelně,akorát to bylo daleko horší.. upadla na zem..
Jace si klekl k ní a říká "Emily vydrž.." a Alex "co budeme dělat?" a Jace "zbývá jediná možnost" a vyhrnoval si rukáv a Alex říká "to nemyslíš vážně Jacei,vždyť pak bude jen na lidskou krev" a Jace "máš jiný nápad.. zvěř tu není Alexi,umře pokud nedostane krev,nedokončí se přeměna",Emily se svíjela v křečích.. oči měla ještě víc krvavé a tesáky vyceněné.. začala brečet..
Jace se na to nemohl dívat jak trpí a kousl se do své ruky aby Emily ucítila čerstvou krev.. strčil jí svou ruku před obličej a říká "napij se".. Emily nečekala na nic,chtěla jen aby přestala ta bolest a žízeň.. Chytila Jaceovu ruku a začala pít krev z jeho ruky..
Alex vrtěl hlavou a říká "super.. co budeme dělat když bude chtít lidskou krev" a Jace "měl jsem jí nechat umřít? zvěř tu prostě není.. možná dál od nás.. ale ona by to neušla,byla už moc slabá",nejspíš ho to bolelo jak mu Emily doslova drtila ruku,měla daleko větší sílu a ještě jí neuměla ovládat..
Po pár minutách přestala..
Oči už neměla tak krvavé a zuby tak vyceněné.. Jace shrnul rukáv od černého svetru a říká "lepší?",Emily se na něj podívala a říká "děkuju Jacei.. cítím se úplně jinak" a Jace "to je dobře,ale je tu malý háček zlato..",Emily se zvedla ze země a oklepala ze sebe jehličí a říká "jaký háček?" a Alex "ten.. že tě už nemusí štvát že v lese není zvěř,Jace ti totiž dal napít své krve a tím tě udělal nejen svým svěřencem,ale taky už nebudeš chtít jinou krev než tu lidskou",Emily si povzdechla a říká "jak svěřencem? jsem mu spíš vděčná že mě nenechal umřít" a Jace "nenechal bych tě umřít.. svěřenec znamená,že když se ti něco stane,tak se napiješ mé krve která tě zase uzdraví" a Alex "jdeme za Viktorem" a vyšel napřed.. Jace chytil Emily za ruku a šli za Alexem..
Všichni tři vešli do knihovny,Viktor už je očekával protože je zahlédl z okna a říká "tak jaký byl první lov Emily?",Emily se podívala na Jacee a Alex říká "nebyl žádný,zvěř v lese není,Jace jí necítil ani na kilometr daleko" a Viktor "opravdu.. tak co jste udělali?" a Jace "musel jsem jí dát napít své krve..",Viktor si odkašlal a říká "co že jsi to udělal,uvědomuješ si co jsi provedl?" a Jace "co jiného jsem měl dělat,měl jsem se na ní dívat jak umírá?" a Viktor "měli jste přijít sem za mnou.. něco bychom vymysleli" a Jace "nebyl čas,šlo o minuty.. vždyť se svíjela na zemi v bolestech" a Emily "přestaňte se o mě bavit jako kdybych tu nebyla" a Viktor "dobře.. ve vzduchu vězí dost otázek,jako třeba.. kde vezmeme lidskou krev pro Emily"
a Jace "na to ti teď neodpovím,do té doby než něco vymyslíme,tak se bude krmit ode mě" a Viktor "to nemyslíš vážně Jacei" a Jace "máš jiný nápad?" a Viktor "ještě plán nemám.. ale budu muset něco vymyslet,takhle by to dlouho nešlo" a Alex "to tedy nešlo.. to se chcete krmit jeden z druhého?" a Jace "já přece lidskou krev nepiju Alexi a nezapomeň,že Emily ten jed pořád v sobě má i když je teď z ní upír" a Alex "já myslel že zmizel" a Viktor "všechno se změnilo,jen tohle v ní zůstalo.."

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat