Rozhodnutí

5 1 0
                                    

Den v institutu probíhal celkem chaoticky..
Každý přemýšlel nad tím,co bude dál..
kam půjdou,jestli Emily znovu najdou,jelikož se jí dostávají znova a znova do hlavy,tak je to jen otázka času kdy to bude..
Všichni tři seděli v obývacím pokoji u krbu a Viktor byl ve své knihovně a přemýšlel tam.. má tam prý největší klid na přemýšlení.
Alex si hrál se svou stélou a říká "už vás něco napadlo?",Jace zavrtěl hlavou a Emily říká "není nějaké kouzlo a nebo runa,která by zbavila mou krev toho jedu,který by mohl zabít Jacee?",Alex se na ní podíval a říká "nikdy jsem nad tím nepřemýšlel jestli něco takového existuje" a Jace "myslím že nic takového ani nepůjde" a Emily "proč by to nešlo?" a Jace "protože taková runa snad ani neexistuje,nebo aspoň o žádný nevím,nejde dostat z tebe ten jed který by mě zabil",Emily si povzdechla a říká "v tom případě mi došli nápady" a Alex "neboj Em,Viktor určitě na něco přijde a třeba ta runa existuje",usmál se na ní,.. jenže ten jeho úsměv značil,že o tom dost pochybuje..
Bylo po šesté večer.. tak se všichni po tom dlouhém dnu konečně najedli..
U večeře s Viktorem diskutovali o všem možném co se za poslední dny stalo..
Emily zhltla poslední sousto a říká ještě s plnou pusou "existuje nějaká runa,která by zlikvidovala ten jed co mám v krvi?",Viktorovi málem zaskočilo z tý otázky a říká "Emily,i kdyby existovala..",Emily mu skočila do řeči a říká "takže existuje?",Viktor se podíval na Jacee a říká "existuje.. ale je to nebezpečné" a Emily "všechno v tomhle světě je nebezpečné" a Alex "myslel jsem že ty runy už neexistují" a podrbal se na hlavě a Viktor "byla zrušená.. ale teď je to spíš černá magie,takže kdybys to chtěla podstoupit,něco by tě to stálo" a Emily "jako co třeba,narostl by mi ocas nebo uši osla?",Viktor se zasmál a říká "ne.. takhle to není,mohla bys ztratit svou milou duši třeba" a Alex "byla by z tebe zlá upírka" a Emily "zvládla bych to.. třeba bych se nějak přemohla a nebyla bych zlá jak říkáte" a Jace "myslím,že bys tomu zabránit nemohla" a Emily "ale možnost tu vždycky je,pokud ta runa očistí mou krev od toho jedu aby mě Jace mohl přeměnit,tak do toho jdu.. pak budu nesmrtelná a možná že se mi už ani nedostanou do hlavy",Viktor se na ní tázavě podíval a říká "jsi rozhodnutá?",Emily si povzdechla a říká "jestli to nějak neublíží Jaceovi a mě to taky nějak ochrání,tak jsem rozhodnutá,chci se vzdát tý poslední troše moci čarodějky" a Alex "a stát se upírem..".. Viktor sebral talíře od večeře a říká "jestli chceš být upír,tak to také moc jednoduché mít nebudeš.. navíc,jestli to na tobě nechá stopu černé magie,tak se také může stát,že se nebudeš živit zvířecí krví jako Jace.." a Emily "to by byla ta černá magie..",Emily v duchu přemýšlela o svém rozhodnutí a Jace říká "dokázal bych tě uskromnit na zvířecí krev,zvládnu to" a Viktor "oba si to pořádně promyslete,za hodinu přijďte do mé pracovny",Viktor odešel a Alex říká "hodinu na rozhodnutí.." a Jace "musí se rozhodnout Emily,jestli ta runa existuje tak já jsem v pohodě a přežiju to",Emily si povzdechla a říká "na jednu stranu jsem rozhodnutá,chci to podstoupit,chci být upírka a mít nesmrtelnost a žít s Jaceem navěky.. ale na tu druhou,budu mít stejně strach že mě najdou a dostanou se mi do hlavy a ty noční můry nepřestanou" a Alex "to ti právě nikdo nezaručí,ani Viktor" a Jace "ať se rozhodneš jakkoliv,všechno spolu zvládnem" a pohladil Emily po tváři,Alex se usmál a říká "přesně.. já ochráním i upíra" a Emily "dobře,jsem rozhodnutá"..
Hodina uběhla až moc rychle..
Všichni tři vyšli z kuchyně a šli k Viktorovi do knihovny.
Stál u okna a díval se někam do dálky na les,ani se na ně neotočil a říká "tak jak jste se rozhodli?",Emily se podívala na Jacee a pak na Alexe a říká "rozhodla jsem se.. půjdu do toho",Viktor se konečně otočil,podíval se na Emily vážně a říká "na sto procent jsi rozhodnutá? jak začneme.. nebude cesta zpět" a Emily "jsem.. už si to nerozmyslím" a Viktor "už se setmělo,je správný čas začít" a Alex "jako ještě dneska,já myslel že počkáte aspoň do zítra" a Viktor "není na co čekat,pokud je rozhodnutá.. mohla by si to přes noc rozmyslet,pojďte za mnou" a vykročil ke dveřím,všichni tři šli za ním..
Šli dolů po schodech.. Schody se hrozně klouzali,Emily ucítila divný zápach,zhrozila se a říká "kam to jdeme?" a Viktor "do sklepa kde se provádí rituály a přeměny",Viktor šel docela rychle,takže všichni tři doslova utíkali aby ho neztratili z dohledu..
Přišli na místo..
Byli všude zapálené svíčky a uprostřed místnosti byl nakreslený křídou velký pentagram.
Viktor rozmístil další zapálené svíčky a říká "Emily.. příští půl hodina bude pro tebe jako mučení,ale rozhodla jsi se" a Alex "nevím jestli to chci vůbec vidět" a Jace "tak se vrať nahoru" a Alex "nemůžu.. mučilo by mě to tam taky",opřel se o zeď,vypadal daleko hůř než Emily..
Když Viktor vše připravil,tak poprosil Emily ať si stoupne na pentagram.. Kolem ní byli zapálené svíčky a Viktor začal listovat ve velké knize s koženou vazbou..
Jace stál kousek od něj a díval se na Emily,vypadal ustaraně a smutně,měl strach.. Emily ho taky měla,ale nenechala to na sobě znát,Jace jí ale četl myšlenky takže věděl jak se cítí.. ale řekl jí,že je moc statečná..
Viktor se podíval na Emily i na Jacee a říká "chcete se ještě rozloučit,je to naposledy co je Emily člověk",Alex k ní přiběhl se slzami v očích a objal jí,pohladil jí po zádech a říká "sbohem Emily.. doufám že mě jako upírka hned nezabiješ",Emily se zasmála a říká "to ne.. to bych neudělala Alexi",dal jí pusu na čelo a vrátil se zpátky na svoje místo ke zdi..
Jace přišel k Emily,objal jí pevně.. pak se jí zadíval do jejích očí a říká "zvládneme to.." a Emily "já vím že jo Jacei.. miluju tě",Jace se usmál a říká "taky tě miluju" a přitiskl své rty na její..
Po dlouhém pěti minutovém polibku a rozloučení požádal Viktor Jacee,aby vzal Emily její stélu.. Jace jí pak hodil Alexovi do úschovy..
Viktor přistoupil k Emily a začal svou stélou kreslit runu ve vzduchu ve výši jejího srdce.. Měla divný tvar kolečka,půlměsíce a tečky..
Když jí Viktor měl hotovou,tak se na Emily podíval a říká "Emily.. až tu runu na tebe použiju,jed z tvé krve zmizí jen na půl hodiny,do té doby tě Jace musí přeměnit.. teď to horší",Emily se podívala na Jacee a říká "co může být horší?" a Viktor "musím tě zabít.. jedině pak tě může přeměnit",Emily měla úplně sucho v puse a polkla.. Viktor se usmál a říká "říkal jsem že to bude nebezpečné" a Emily "tak do toho.. ať je to za námi",zatřásla si rukama a Viktor říká "byla jsi malá milá čarodějka,mám tě moc rád.. sbohem Emily",mávl rukou a vtiskl runu do jejího srdce a pak jí probodl nožem..
Emily ztrácela vědomí a upadla na zem..
Všechno se seběhlo rychle.. Krev byla všude,vytékala proudem z rány,kterou jí zasadil Viktor..
Celý pentagram zalila její krev..
Alex se sesunul po zdi a sedl si na zem,nemohl se na to dívat,Emily ležela bezvládně na zemi a on jí nemohl pomoct.. Jace musel čekat několik vteřin,dokud jed nebude z její krve zcela pryč..
Viktor mu dal znamení,Jace se dal do přeměny.. Kousal Emily na několika místech,ale nejvíc kousanců měla na krku..
Po pár minutách přestal,Viktor mu řekl že by to mělo stačit.. Klekl si vedle Emily,teď mohly jen čekat až se probudí..
Půl hodiny uplynulo a Emily stále ležela na zemi.. v kaluži krve která modrala a Viktor říká "vidíte.. ta krev zmodrala,to je právě ten jed" a Alex "měla by se už vzbudit ne" a díval se na ní a Jace "co když jsme udělali něco špatně a ona se už neprobudí" a Viktor "hold jí to dýl trvá,tobě to taky trvalo dlouho Jacei.. udělali jsme všechno správně" a Alex "ale pořád jí to trvá dýl než jemu"..
Všichni tři byli nervózní,protože nevěděli kde se stala chyba..
Viktor po pár minutách odešel do své pracovny a před odchodem jim řekl,jestli se neprobudí,tak použije runu znovuzrození.. jenže ta je ještě horší než tahle..
Alex i Jace seděli u zdi a dívali se na Emily,hlídali jí..
Alex byl ještě víc nervózní a říká "sakra proč se neprobírá" a Jace "jestli se neprobere,tak už nemám pro co žít,vzdal bych se všeho" a Alex "jako že bys šel za Viktorem ať tě zabije taky?",oba se na sebe podívali a Jace říká "vrátila mi chuť do života,miluju jí a je všechno co mám".. Alex ho poplácal po rameni a něco mu chtěl ještě říct,když v tom slyšeli divný zvuk,jako když se něco plazí po zemi..
Oba se podívali směrem kde měla ležet Emily,jenže to místo bylo prázdný.. až na tu modrou krev na pentagramu.. Jace se rozhlížel po místnosti a hledal Emily.. najednou mu někdo sáhl na rameno,Jace se pomalu otočil a spatřil Emily..
Stála před ním celá od krve a měla zavřené oči.. Jace se na ní usmál a říká "Emily?.. otevři oči",Alex stál za ní a říká "co to s ní je?" a Jace "musí otevřít oči",Alex se pomalu k ní přiblížil a sáhl jí na rameno.. v tom se Emily na něj otočila a vytasila na něj své bílé špičaté tesáky.. zasyčela na něj až upadl na zem,chtěla se po něm sápat ale Jace jí chytil za ruku a ona se uklidnila a otevřela oči..
Měla je krvavě červené a šel z nich strach..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat