Byl čas večeře..
James také přišel a Jace jak ho viděl ve dveřích tak říká "Jamesi,děje se něco o čem my nevíme?".. James zasedl ke stolu a říká "Jacei teď bude večeře,promluvíme si o tom potom" a Alex "že bysme šli zase do nějaké akce?" a James "nebudeme se o tom bavit u jídla jasný" a podíval se na oba kluky vážně..
Tak večeřeli.. Byli lasagne a moc se Iris povedli.. Když jí Emily pochválila že to je moc dobré,tak Iris jen zakroutila hlavou a ani neodpověděla.. Dokonce se na ni ani nepodívala.. což Emily dost štvalo..
Proč to tedy neřekla že je do Jacea zamilovaná? přece kdyby to věděla,tak by jí to neudělala..
Po tiché večeři Iris sklidila nádobí a dělala u toho strašný rámus,že James nemohl začít mluvit.. tak se na ni podíval a řekl "Iris.. mohla bys přestat mlátit s těmi talíři.. přece za nic nemůžou".. Iris se na něj otočila a říká "talíře možná za nic nemůžou..",mrskla utěrkou na linku a odešla z kuchyně.. ještě bouchla dveřmi a James zakroutil hlavou a říká "co se to s ní děje" a Jace "nemáme tušení,tak už mluv.. proč jsme museli odejít z tvý pracovny a co sis potřeboval přečíst tak důležitého v soukromí?".. James se zadíval do stolu a přemýšlel.. Emily se zvedla a říká "jdu za ní.." a Jace "myslíš že je to dobrý nápad Emily",ona se na něj podívala a říká "musím.. musí to mít nějaký důvod proč se tak chová",pohladila ho po rameni a odcházela ze dveří a Jace na ní promluvil "tak já ti to pak řeknu co se tu děje",Emily jen přikývla a odešla z kuchyně..
Na chodbě institutu byla tma a chladno.. až Emily naskočila husí kůže.. Svítilo jen pár svícnů ale moc světla to nebylo..
Iris seděla na schodech a koukala do mobilu.. Emily přišla k ní,přisedla si o schod níž a říká "proč mě tak nenávidíš.. vždyť jsem ti nic neudělala",Iris se na ni ani nepodívala a říká "neudělala?.. přišla jsi sem z ničeho nic a sebrala jsi mi to na čem mi záleželo",Emily se cítila strašně.. povzdechla si a říká "je mi to líto.. prostě se to stalo,Jace přišel v pravou chvíli a jsem mu vděčná že mi zachránil život" a Iris "jasně.. to je celý on.. zachraňuje holky v nesnázích.. ale mě si ani nevšiml" a Emily "Iris.. vážně mě to mrzí,jestli ti tu překážím tak já půjdu.." a zvedala se ze schodů.. Iris se divně uchechtla a říká takovým divným hlasem "mohla bys vypadnout jednou pro vždy a ne jen z téhle chodby.. nechci tě tu! všechno jsi zkazila!".. Emily se na ni podívala a říká "co to povídáš Iris.. já se nemůžu vrátit zpátky domů to přece víš.." a Iris "mohla bys.. ať tě klidně najdou démoni a dovedou si tě k těm psychopatům,mě chybět nebudeš!".. Emily bylo ještě hůř.. nemohla věřit tomu co slyší.. ano nepadli si do oka.. ale aby jí až takhle nenáviděla? jako za co.. že si Jace vybral ji místo Iris?..
Emily se udělalo nevolno a opřela se o zeď a říká "Iris vážně nechápu kde se to v tobě bere.. věděla jsem že mě nemáš v lásce už od tý doby co mě sem Jace vzal.. ale že až takhle mě nenávidíš a přeješ mi jen to zlý..",Iris se zvedla a chytla Emily pod krkem.. dusila jí a přimáčkla ke zdi aby se nemohla hýbat a říká "nebudu se tu na vás dívat jak tady cukrujete.. Jace je můj! miluju ho a byla jsem tu dřív než ty.. buď se s ním rozejdeš a necháš mi ho,nebo ti hodně ublížím a nebude mě zajímat Jace.. bude mě nenávidět ale na to si časem zvyknu.. ještě mě tak neznáš Emily,tak si se mnou nezahrávej nebo špatně skončíš.. rozuměla jsi mi?".. Emily nemohla dýchat jak jí dusila.. měla pocit že se už nenadechne.. Iris měla v očích strašný výraz.. plný hněvu..
Když Emily konečně pustila.. rozkašlala se a nabírala dech.. když se zklidnila tak říká "to všechno nemyslíš vážně.." a Iris "něčemu jsi nerozuměla.. mám ti to zopakovat?" a blížila se k Emily.. ale ona stačila uhnout a říká "vyhrožuješ mi?" a Iris "nee.. nevyhrožuju.. jen upozorňuju,drž se od něj dál nebo se nedožiješ osmnácti a klidně tě k těm démonům sama dovedu.." a odešla.. nejspíš do jejího pokoje,ale to Emily v tu chvíli nezajímalo..
Emily měla namířeno zpátky do kuchyně.. když v tom Jace z ní vyšel a uviděl Emily jak se blíží a říká "tak co Emily,jak je na tom Iris.. popovídali jste si?" a culil se na ni,ale ona mu úsměv neoplatila a říká "šla asi k sobě do pokoje.." a Jace "stalo se něco? jsi nějaká divná" a prohlížel si ji a Emily "jsem v pohodě.. co řešil James",Jace chytil Emily za ruku.. ale ona ucukla a říká "tak co chtěl.. bylo to důležité?".. Jace sklopil hlavu.. nechápal co se s Emily děje a říká "jen mu přišel dopis od bratra Jonese.. taky lovec stínů,že prý nastanou zlé časy a kletba se náplní.. možná i.." a Emily "co.. ty noční můry?".. Emily se úplně zhrozila a Jace "když budeme spolu,tak se nám nic nestane" a přiblížil se k ní.. pohladil po tváři.. chytil za její pas a políbil jí..
Polibek přešel k líbání.. což bylo poprvé od té doby.. Emily se však bála že je Iris uvidí,tak se od něj odtáhla a řekla "tady bysme neměli.. Jacei promiň.. půjdu spát" a Jace "tak brzo.. děje se něco Emily" a podíval se na ní tak smutně.. že smutnější pohled nikdy neviděla a odpověděla mu "neděje se nic.. jen jsem unavená",Jace se ale nedal odbít a říká "jsi divná už od tý doby co jsi byla s Iris.. řekla ti něco ona".. Emily si nechtěla hrát na nějakou chudinku a hned na ni žalovat.. že jí vyhrožovala..
Tak ho pohladila po tváři a říká "jen jsme si povídali.. jdu do sprchy a pak spát.. dobrou noc" a dala mu pusu na tvář a šla nahoru po schodech,než Jace zase začne s výslechem..
Bylo jí strašně.. že ho tam tak nechala na chodbě a že mu musela lhát do očí.. že obhajovala Iris která jí vyhrožovala..
Osprchovala se a oblékla si pižamo.. vlezla do postele a jen tak přemýšlela co má dělat..
Nechtěla se rozejít s Jaceem,vždyť ho má ráda.. miluje ho..
Vybral si přece Emily.. Měla si ho víc všímat..
Myšlenky jí nedali spát.. nemohla zabrat,myslela jen na to nejhorší..
Asi po hodině někdo zaklepal na dveře.. Emily tedy vstala a šla ke dveřím..
Otevřela a stál tam Jace,jen v kraťasech od pižama.. zaculil se na ní a říká "můžu dál".. Emily si povzdechla,protože věděla že se bude bavit o Iris.. ale nakonec řekla "tak dobře.. pojď".. Jace za sebou zavřel dveře.. Emily si sedla na postel a přikrývala se,Jace si taky sedl a říká "Emily.. řekni mi co se děje,poznám když ti něco je.. přece už tě nějakou dobu pozoruju".. Emily se nadechla a říká "nemůžeme být spolu.. kvůli ní ne..",Jace se na ni podíval a říká "cože.. ona ti něco říkala.. vyhrožuje ti snad?" a Emily "nechci na ní žalovat.. Jacei.. ona mě tu nechce,překážím tu,miluje tě a chce tě.. mě vyhrožuje že se s tebou mám rozejít nebo mi ublíží a nebo mě klidně dovede k démonům.. prý jsem tě přebrala.." a Jace "nepřebrala.. ona měla šanci ale promarnila ji,takže má smůlu.. já miluju tebe a nepůjdeš nikam.." a Emily "Jacei.. ona mě zabije jestli nás spolu uvidí.. dole na chodbě.. odtáhla jsem se od tebe protože jsem se bála.. že vyjde z pokoje a uvidí nás.." a Jace "přece nebudem dělat to co ona říká.. já se tě nevzdám kvůli ní.." a vzal jí za ruku.. tentokrát Emily neucukla.. byli v bezpečí a bez ní..
Chvíli jen tak seděli a nebo se líbali a pak Jace říká "dostal jsem nápad.." a Emily "jaký?".. Jace se culil a řekl "co se rozejít na oko.. prostě před ní budem hrát že spolu nejsme.." a Emily "zvládneme to?" a Jace "musíme.. nic jiného nám nezbyde,rozcházet se doopravdy nechci.." a Emily "já taky ne.. budeme to muset vydržet" a Jace "já vím.. ale bude to těžký se tě nedotýkat.." a dal jí pusu na ruku.. jako to dělávali princové v pohádkách.. Tohle bohužel byla realita.. a dost děsivá..
Po pár minutách se rozloučili.. Jace odešel do svého pokoje co má naproti Emily..
Ona si lehla zpátky do postele a už jí bylo i líp.. nebyla na to sama.. měla jeho,svého prince..
Po pár minutách Emily usnula a nevěděla o světě..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?