Lovec Stínů

34 5 0
                                    

Emily si teď opravdu připadala sama..
Nevěděla kde začít.. Aspoň nějaký souřadnice jí tam mohli napsat když tak moc chtějí její nějakou schopnost o který ani nevěděla..
Najednou slyšela nějaký zvuk v kuchyni,potichu se zvedla ze země a popadla deštník co měla po ruce..
Tiše našlapovala a blížila se ke dveřím od kuchyně.. Srdce měla až v krku..
Došla ke dveřím kde byla jen škvírka a dívala se skrz ní..
V ruce pevně držela ten černý deštník a byla připravená ho použít..
Viděla přes škvíru cosi na podlaze,svíjí se to a syčí.. Nemohla ani pořádně identifikovat co to je za zvíře.
Vypadalo to jako had,štír a drak dohromady.. Viděla něco takového poprvé a doufala že i naposled.. Strašně to tam páchlo.. Mělo to divný zápach,jako sto let nevynesený koš s odpadky a cítila i mrtvolný pach.. Dělalo se jí z toho špatně..
Nevěděla co má teď dělat.. Stát za dveřma a koukat na to stvoření jestli nezmizí a nebo po ní nepůjde.. Nebo jít na něj.. Ještě k tomu s deštníkem.. To by moc dobře nedopadlo a zvláště když nevěděla co to je a jak je to silný.
Když už chtěla vrazit do dveří.. Viděla jak někdo vykopl hlavní dveře z pantu.. Koukala jako opařená a nezmohla se na slovo.. Co když to je taky někdo kdo jí ublíží?..
Ten by jí nemohl ublížit pomyslela si.. Byl tak krásný..
Ten kluk měl cosi v ruce,vypadalo to jako mobil.. V druhé ruce držel meč.. Byl zvláštní,takový průhledný.. Jako kdyby byl z ledu..
Rozrazil dveře do kuchyně a šel po tom stvoření.. Asi po pěti minutách boje bylo po něm..
Otřel si meč do rukávu od dlouhého kabátu,podíval se po Emily která pořád koukala podivně a nevěděla co se právě stalo.. Upustila deštník na zem a ten kluk se usmál a řekl "vážně jsi chtěla jít na démona s deštníkem? to vidím poprvé".. Přišel k ní a natáhl k ní ruku "jsem Jace" a mrknul na ní..
Emily si připadala naprosto trapně.. Byl tak krásný a ty jeho oči.. Ty byly jako letní obloha,pronikavé a zářivé..
Nakonec spadla myšlenkama k zemi.. Usmála se a řekla "jsem Emily.. Jak jsi věděl že tu je ta věc a co to vlastně bylo?".. Jace si dal meč za opasek a řekl "byl to démon.. normální lidi démony nevidí.. Sleduju tebe a tvou rodinu už delší dobu a poslední dobou se z tebou něco děje.. Zvlášť když se probouzíš z nočních můr".. Emily to nechápala,jak jí mohl sledovat když ho neviděla a hlavně co o ní všechno ví?..
Sedla si na poslední schod na chodbě a začala mluvit o tom,že jí někdo unesl rodiče,že tu byl dopis napsaný krví a po přečtení shořel,řekla i to co v něm bylo..
Jace byl opřený o konec zábradlí a poslouchal Emily pozorně.. nic si nemohl nechat uniknout..
Když skončila tak Jace si dal ruku v bok a řekl "vím co po tobě chtěj" a Emily se na něj podívala a říká "co teda.. vždyť nic nemám" a Jace "jsi čarodějka Emily.. když jsi byla malá tak na tobě prováděli rituály a nějak se jim to zvrtlo.. Ty noční můry co se ti zdají nejsou obyčejné jako když se zdají normálním lidem" vzal jí ruku a prohlížel si jí.. Nakonec objevil to o čem mluví a pokračuje "vidíš".. Emily se podívala na svoji ruku a viděla jakési tetování,byla si jistá že to tam včera ani ráno neměla.. Zeptala se "co je to? tetování?" a Jace "kdepak.. je to runa.. zanechávaj je po sobě ty můry,některé tě ochrání.. ale některý ti dokážou taky pěkně ubližit".. Emily na něj zase koukala jako opařená a říká "a tahle je zrovna která".. Jace si jí pořádně prohlídl a říká "máš štěstí.. tahle je neškodná,je to runa co ti dovoluje vidět všelijaká stvoření z jiného světa,včetně mě".. Emily se docela bála zeptat se co je zač.. ale po pár vteřinách to řekl sám.. "jsem lovec stínů".. Emily se na něj nechápavě podívala a říká "lovec stínů?",Jace se usmál protože tu otázku čekal a řekl "démoni,vlkodlaci,upíři.. to všechno existuje a je toho víc.. nejsou to pohádky co se vypráví malým dětem.. a kvůli té runě to vidíš také".. Emily si dala hlavu do dlaní a opět jí přepadla úzkost a říká "jak je mám najít když nevím kde hledat,co když jim někdo ublíží.. co když je nenajdu včas" a tekly jí slzy.. Jace si k ní přisedl a objal jí kolem ramen.. Uklidňoval jí "najdeme je a nestane se jim nic a ani tobě" a Emily "jenže mě chtějí.. Chtějí tu moc co prý mám.." a Jace "nic si od tebe nevezmou to jim nedovolím".. A usmál se na ní.. Měla najednou pocit že v tom není sama a konečně má někoho komu to všechno může říct a nebude jí mít za pomatenou..
Od Jacea se také dozvěděla co je Karen zač.. Byla prý démon co na sebe vezme podobu jakéhokoliv člověka. Měla Emily nalákat do pasti.. Proto ta párty.. Démona Karen se už zbavil a pravá Karen neměla ani tušení,proto o žádné párty nevěděla..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat