Ráno se Emily probudila poměrně brzy.. Neměla ani noční můru ale i ve snu pořád myslela na to.. proč se Iris tak chová..
Vstala z postele a otevřela okno.. venku bylo nádherně,krásně a slunečno..
Moc jí teď chybělo jen tak se bezstarostně procházet po Londýně a na nic nemyslet.. nevědět o tomhle světě plném démonů ve kterém teď je.. děsí jí to.
Oblékla si šortky a černé tílko.. docela už jí docházelo oblečení.. vlastně všechno jí docházelo.. potřebovala by se vrátit do svého domu a vzít si ty věci co tam nechala.. ale půjde to?
Co když tam na ně budou čekat démoni.. co když se jim tam něco stane.. to přece po Jaceovi nemůže chtít aby šel s ní.. nechtěla by aby se mu něco stalo jen kvůli ní..
Třeba pomůže James a ty jeho runy..
Vyšla z pokoje a šla rovnou do kuchyně na snídani.. Divila se,že v kuchyni ještě nikdo není.. Řekla si,že udělá snídani pro všechny.. dala se do lívanců s tvarohem a marmeládou..
Když měla skoro všechny hotové,tak do kuchyně vešel Jace.. Jako obvykle v kraťasech od pižama..
Pozdravil Emily s úsměvem na tváři a říká "co to tu provádíš" a Emily "snídani",Jace k ní přišel a objal zezadu a říká jí do ucha "lívance miluju".. dával jí pusy na krk ale Emily se nemohla vůbec soustředit.. takže poslední várku lívanců připálila..
Přišel do kuchyně Alex a jen co ho Jace viděl tak popadl talíř se snídaní a šel si sednout ke stolu.. Alex se po nich podíval a říká "co se děje.. vyrušil jsem vás" a Jace "ne Alexi.. jez připravila je Emily" a Alex "no tak to si dám.. konečně nám udělal snídani někdo jiný a nejsou to jen ty müsli,kdo to má furt jíst" a dával si na svůj talíř pár lívanců.. Měli na stole i tvaroh a marmeládu.. takže se mohli obsloužit už sami..
Emily si také šla sednout ke stolu,ale dál od Jacea a Alex si toho všiml a říká "vy jste se pohádali?" a Jace "ne.. budeš držet zobák před Iris?" a Alex "no jasně.. Iris za to může že jo,já jí říkám pořád ať vás nechá napokoji že to je vaše věc" a Jace "vyhrožovala Emily,chtěla aby jsme se rozešli.. takže jsme to udělali naoko.." a Alex "to jste udělali dobře.. já jí to neřeknu,hlavně buďte nenápadný ona má oči všude" a Jace "nechápu co to s ní je.. když tu nebyla Emily,tak si mě ani nevšímala.. teď spolu chodíme a už vyhrožuje.. mimochodem výborný lívance" a zaculil se na Emily.. ta byla ráda že jim chutná..
Iris přišla do kuchyně.. Upřela vražedný pohled na Emily.. ani nepozdravila a šla k lednici.. Alex jí pozdravil a říká "Emily nám udělala lívance ke snídani,dáš si taky?" a Iris "nemám na ně chuť" a vytáhla jogurt z lednice,sedla si ke stolu vedle Jacee a říká "co dneska podnikneme".. nikdo jí neodpověděl a tak dodala "co to s váma je?" a Jace "co myslíš.." a Iris "ale notak zlato.." a Jace jí skočil do řeči a říká "tak už mi nikdy neříkej" a Alex "Iris.. není ti ze sebe zle?" a ona "proč by mělo.. mě je zle z někoho jiného" a podívala se na Emily.. Jenže Emily dělala že jí nevidí a ignorovala to.. neměla na ní náladu a ani nervy.. Jen měla chuť po ní skočit a vyřídit si to s ní..
Po pár minutách přišel na snídani i James.. Vychutnával si lívance a říká "konečně máme i něco jiného ke snídani.. moc dobré",Emily se na něj usmála a říká "díky.. Jamesi,potřebuju pak něco probrat" a on "dobře.. dosnídám a můžeme jít do pracovny".
Po snídani Emily s Jamesem a Jaceem šli do pracovny.. Emily si sedla ke stolu a říká "docházejí mi věci,potřebovala bych do svého domu pro zbytek věcí..",James jako obvykle listoval v knize a říká "bude to nebezpečné.. ale šlo by to" a Jace "půjdu s tebou" a James "můžete vzít i Iris a Alexe.. jsou dobří lovci ochrání vás" a Emily "zvládneme to i bez nich.." a James "Emily.. bylo by lepší kdyby šli s vámi.. bude vás víc" a Emily "co když se něco stane.. Iris mi to bude vyčítat že jsem jí vystavila v nebezpečí" a James "jste přece kamarádky ne.. pochopí to" a Jace "to je na delší povídání.. nejsou kámošky,Iris je žárlivka a vyhrožuje" a James "cože.. asi bych s ní měl promluvit,nu dobrá.. půjde s vámi jen Alex.. Iris bude tady a povedu s ní vážný rozhovor" a Emily "skvělí.. teď mě bude ještě víc nenávidět a říkat že si stěžuju" a James "neboj se Emily.. vyřešíme to.. Teď ti nanesu runu aby vás hned nenašli" a listoval v malé knížce a pak dodal "sice bys to už zvládla sama,ale teprve se učíš a bylo by to riskantní"..
Zamumlal nějaké zaklínadlo a svou stélou vytvořil Emily na ruce maskovací runu..
Když bylo hotovo,tak zavolali Alexe.. Řekli mu situaci a ten byl rád,že jde po dlouhé době zase do nějaké akce..
Vzali si výzbroj..
Alex je výborný lukostřelec a Jace to dobře uměl se svým mečem..
Byli připraveni tak mohli vyrazit..
Institut byl pár ulicí od jejího domu,takže mohli jít pěšky a nemuseli použít tu věc na přenesení..
Cestou si povídali a Alex říká "když jste odešli z kuchyně,tak Iris neskutečně nadávala na tebe Emily.." a Jace "co o ní říkala?" a Alex "hrozný věci.. se mě vyptávala jestli v tom nejedu s váma a jestli to náhodou jen nehrajete že jste se rozešli.." a Emily "ona mě zabije až se to dozví.." a Alex "to neudělá.. jen tím vyhrožuje aby ses jí bála,na to nemá.. ví že by jí Jace nenáviděl" a Jace "to má pravdu.. a zabil bych jí sám" a Alex "musíte být opatrní.. nesmí nic poznat,jinak jste v háji" a Jace "tak nás hlavně neprozraď ty" a Alex "nejsem svině.. nic jí vykládat nebudu o vás.. to se nemusíte bát" a Emily "děkujem Alexi".. usmála se na něj a on "ségru mám rád,ale tohle přehání"..
Mezitím došli k domu.. Emily z něj měla strašný pocit a hlavně strach..
Od té doby co jí odtamtud vzal Jace tam nebyla.. nevěděla jak to tam bude vypadat..
Dveře pořád byli vykopnuté.. to tehdy udělal Jace když jí zachraňoval před démonem..
Jace si připravil do ruky meč a vkročil do domu jako první.. Navigoval Alexe.. Emily byla mezi nimi a postupovala po Jaceových stopách..
Byli na chodbě.. Dveře do kuchyně byli vykopnuté.. od krve.. vlastně všechno tam bylo od krve..
Byl to strašný pohled a Emily se svíral žaludek..
Alex šel prozkoumat kuchyň a říká "běžte nahoru.. Emily ty si sbal ty věci a za pět minut odcházíme",Alex zmizel v kuchyni a Jace šel nahoru po schodech.. Emily ho následovala..
Schody pod jejich kroky skřípaly,bylo to dost děsivé a divné,protože Emily si nepamatovala že by skřípaly když tu byla.. Nikdy..
Jace otevřel dveře od jejího pokoje.. Nakoukl dovnitř a Emily z jeho výrazu ve tváři poznala.. že je něco špatně..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystère / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?