Temný les

5 1 0
                                    

O dva týdny později..

Emily sebou házela a škubala ze spaní na posteli.. pronásledovali jí..
Stíny které viděla za sebou byli čím dál víc větší a hrozivější..
Běžela po temném lese a nad hlavou jí kroužili a řvali z plných plic havrani..
Dorazila na divné místo.. Ale potřebovala se schovat,takže jí nic jiného nezbývalo.. Byla to hrobka..
Přistoupila ke dveřím co už byli velmi ztrouchnivělé a viseli jen na jednom pantu.
V mysli nadávala sama na sebe,měla zůstat doma a neměla chodit ven do parku a ještě k tomu v noci..
Nakoukla dovnitř.. Ucítila jen smrad,protože tam byla tma jako v pytli.. co také čekala když byla noc..
Vklouzla dovnitř a zašmátrala v kapse pro zapalovač,vždy sebou aspoň jeden měla i když není kuřák..
Zkoušela škrtat zapalovačem ale nešlo to.. Nejmíň desetkrát to zkoušela,ale marně..
Najednou ucítila chlad vzadu na krku až se jí zježili chloupky a naskočila husí kůže.. Ten mrtvolný smrad byl tak příšerný a intenzivní až se jí udělalo špatně od žaludku..
Dala si ruku přes pusu a nos a šmátrala po tmě aby se mohla opřít o stěnu.. místo toho o něco zakopla a svalila se na zem.. Naposledy škrtla zapalovačem a doufala že konečně uvidí aspoň trochu na cestu a o co to vlastně zakopla..
Povedlo se! zapalovač se konečně rozsvítil.. Ale neměla to dělat.. z toho pohledu co viděla se jí udělalo znova špatně a pak se jí i zatmělo před očima..
Všude byli mrtvoly.. odhadem tak padesát určitě.. Byla všude krev.. Emily už upadala do mdlob z toho strašného smradu a pohledu..
Omdlela,ale koutkem oka zahlédla,jak se pár mrtvol začíná hýbat a sunou se směrem k ní.. zapalovač zhasl a všude byla tma..

Emily se vzbudila s křikem..
Posadila se na postel a do pokoje vtrhl Jace,sedl si k ní a říká "zase noční můra?",Emily si utřela pot z čela a prohrábla si rukou vlasy slepené od potu a říká "to bylo strašný.. jako živý,všude byli mrtvoly,nejmíň padesát a na konci než jsem se vzbudila,tak oživly.. hýbali se a.." a Jace "něco jako zombie?".. Emily jen přikývla,třásl se jí hlas při každém slovu.. Jace jí pohladil po rameni a říká "klid zlato.. zombie přece neexistují",pokusil se jí tím povzbudit,ale Emily do smíchu moc nebylo..
Pár minut si ještě o tom povídali na posteli a pak se Jace zvedl a říká "jdu udělat snídani a ty jdi do sprchy",Emily se zvedla z postele a říká "do sprchy jdu,ale snídani vynechám.. nemám na jídlo ani pomyšlení" a Jace "jíst musíš" a Emily "vezmu si až oběd,vážně po tom snu nemám hlad" a zavřela se do koupelny.. Jace odešel.
Emily ve sprše ze sebe smyla všechny myšlenky a noční můry i pot.. Měla však pořád špatný pocit že jí někdo sleduje,při všem co dělá,hlavně když je sama.. S Jaceem se cítí v bezpečí..
Oblékla si džíny,černé tričko s její oblíbenou skupinou Green Day a tenisky.. Udělala si drdol a vyčistila zuby a pak šla do kuchyně za ostatníma..
Jace seděl na stole a Alex si u linky četl dnešní noviny.. Jen co zahlédl Emily,odhodil noviny a říká "slyšel jsem že jsi zase měla noční můru",Emily si nalila džus do sklenice a napila se.. odložila sklenici na linku a říká "měla.. vážně nechápu proč se mi to děje,co se bude dít teď? vždy když jsem měla nějakou můru tak se něco stalo" a Alex "doufám že nic.. takže zombie?" a zasmál se,Emily se na něj podívala a říká "mě to moc vtipný nepřijde" a Alex "promiň,co budeme dneska dělat? máte nějaký plán" a Emily "nevím jak vy ale já se chci jít podívat do toho lesa" a Jace "myslíš že to je dobrý nápad?" a Emily "musím tam jít.. co když to je nějaká stopa" a Jace "půjdu s tebou" a zvedl se ze stolu a Alex "jdu taky" a Emily "někdo tu musí zůstat s Viktorem" a Alex "byl tu vždycky sám.. pár minut to vydrží i teď" a zakousl se do červeného jablka..
Jace se na Emily usmál a řekl "měla bys ale ještě něco sníst než vyrazíme",Emily sáhla na mísu pro jablko a říká s úsměvem "na cestu to stačí.. stejně budem za chvíli zpátky",Jace obrátil oči v sloup a říká "strašně zlobíš zlato",Emily se usmála a říká "co s tím uděláš.. vysaješ mi  krev?" a Jace "to bych neudělal" a Alex "ani bys nemohl.. ale všiml jsem si těch kousanců co má Emily na krku.. co se stalo?" a Jace "nic Alexi.." a koukl se do země a Emily netrpělivě přešlapovala a říká "budem tu kecat a nebo jdem do toho lesa".. Oba se na sebe podívali a raději se sebrali s šli z kuchyně..
Vylezli z domu na zahradu kde zahlédli Viktora.. Seděl na lavičce a četl si nějakou knihu.
Jace si dával svůj meč za opasek a říká "Viktore.. jdeme se podívat na okraj toho lesa,Emily zase měla noční můru".. Viktor se na ní podíval a říká "myslíte že to je dobrý nápad tam jít když jí měla?" a Alex "není.. ale Emily si myslí,že tam něco najde a nebo že to je nějaká stopa",Viktor zavřel knihu a položil jí vedle sebe a říká "dobře.. ale buďte opatrní.. je tam plno nebezpečí za každým stromem.. ten les jen vypadá že je krásný a bezpečný" a Jace "zlato.. opravdu tam chceš?",Emily hodila ohryzek od jablka na kompost co stál kus od nich a říká "jste lovci stínů.. já jsem napůl čarodějka a jako vy,co by se nám mohlo stát?".. Jace se podíval na Alexe a pak na Emily a říká "fajn.."
Alex odemkl bránu a vyšli ze zahrady..
Les byl z venku fakt nádherný,hrál všema barvama podzimu.. Ptáci zpívali a poletovali nad stromy.. bylo krásné sobotní dopoledne..
Stály na okraji lesa,Alex se rozhlédl a říká "vážně tam chcete jít?" a Emily "jestli se bojíte tak tam klidně půjdu sama" a vykročila,Jace jí stačil chytit za ruku a šel za ní.. Alex pokrčil rameny a říká si pro sebe "taky odpověď"..
Na to že svítilo sluníčko a bylo krásně teplo.. v lese bylo temno,šero a chladno..
Všem třem během pár vteřin co tam stály naskočila husí kůže..
Prodíraly se stromy a ostružiním,nikde nic na dohled a Jace říká "myslíte že tu jsou nějaká zvířata,nebo..",zarazil se protože uslyšely jak praskaly větve pod nohama někde kousek před nimi..
Alex vytáhl luk,připravoval si šíp a Emily na něj říká "Alexi klid.. vždyť to byli jen větve" a Jace "ano ale před námi.. Alexi,buď připravený kdykoliv střílet" a kývl na Alexe..
Prošli lesem dalších pár metrů.. Mlha byla hustší a chlad větší.. jako kdyby vstoupily do mrazáku..
Najednou všichni tři nastražily uši protože slyšeli další křupání větví,tentokrát za nimi.. Otočili se,ale nic neviděli.. žádný pohyb ani stíny..
Alex začal dýchat rychle a nahlas.. opřel se o strom a Jace říká "v pohodě Alexi?" a on "jsem v pohodě.. jen z toho lesa mám fakt blbý pocit" a Jace "já taky.. slyšel jsem o něm jen to nejhorší",Emily se rozhlédla a říká "asi tu fakt není žádná stopa.. vrátíme se".. ani to pořádně nedořekla a ozval se křik.. ženský křik.. Jace vytáhl meč a říká "ten křik není opravdový.. tenhle les je plný strachu a neskutečných událostí,plno vražd i sebevražd.. takže fakt nic hezkýho" a Alex "takže by tu mohli být i duchové?" a Jace "myslím si že i něco daleko horšího Alexi".. další výkřiky.. Ozývali se ze všech stran a byli čím dál víc hlasitější..
Nedalo se to vydržet.. Chtěli za každou cenu jít pryč a už se sem do toho lesa nevracet.. Dali se do běhu.. Jenže čím víc běželi,tím dál byl východ z lesa.. nechápali to,ale takhle to v tom lese bylo..
Přestali utíkat.. Najednou se Emily zastavila a zahlédla kus od nich černý stín malý budovy.. Vypadala jako ta z noční můry.. Ukázala tím směrem a říká "vidíte to?",oba se podívali tím směrem a Jace říká "co.. nic nevidím Emily" a ona "tamhle" a ukázala prstem,Alex přihmouřil oči a říká "taky nic nevidím.. nemáš halucinace z hladu?" a Emily "ne to nemám.. je tam ta hrobka z toho snu" a Jace "tak proč jí taky nevidíme?" a podíval se na Alexe,ten pokrčil rameny a říká "nechceš tam jít že ne" a Emily "podívat se na zombie" a Jace "neexistují,ale třeba tam něco je".. Emily vykročila jako první a vedla je směrem k té hrobce,kterou oni z nějakého důvodu nevidí..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat