Co se to sakra děje?

23 5 0
                                    

Emily už byla připravená na párty.. Doposud byla jen na dvou a bavilo jí to.. Loni poznala na párty jednoho kluka,Oliver se jmenoval.. Chodili spolu pár měsíců.. Dokud se neodstěhoval do Sydney. Tehdy to bylo dost těžký..
Vzala si černý úzký krátký šaty,které jí moc slušeli a líbili se jí nejvíc.. Prostě se k ní hodili.. Černá barva je její oblíbená a v jejím šatníku je jí hodně..
K šatům si vzala své oblíbené tenisky (Emily nebyla z těch holek co nosí boty na podpatku).. Ještě si udělala jednoduchý účes a namalovala se a šla dolů..
Bylo osm večer,takže rodiče už byli doma a jako obvykle se dívali na televizi.. Vešla do obýváku a mamka jí říká "Emily žádné vylomeniny a taky žádný alkohol.. Ještě ti není osmnáct",otec jen kýval hlavou jako že souhlasí s názorem matky a Emily jen odpoví "jasně mami" pak si všimla že televize normálně hraje a nevypíná se a říká "ta televize neblbne? ráno se pořád zapínala i když jsem jí vypojila ze zásuvky".. Christine na ní koukala jako na blázna a říká "zlato co to plácáš,jak by mohla,vidíš přece že hraje normálně a bez problému.. to se ti muselo jen něco zdát" a Emily "mami přísahám že to tak bylo.. proč by se mi něco takového mělo zdát".. Christine jí pohladila po vlasech a dala pusu na čelo a říká "nic se neděje to se občas stává.. přijď z té párty nějak rozumně"..
Emily měla pocit že jí tam nikdo neposlouchá o oba si určitě myslí že se zbláznila,proto se raději rozloučila a šla ke Karen kde je párty..
Došla po patnácti minutách na místo.. Překvapilo jí,že i když se tam koná párty pro dost lidí,tak tam je neobvyklé ticho a nikde nikdo..
Zazvonila a po chvilce přišla otevřít Karen,ale byla v pižamu? Emily si jí prohlížela a tvářila se podivně a říká "copak že jsi ještě v pižamu? ta párty se nekoná?".. Karen na ní koukala jako na zjevení a říká "párty? jaká.. ani bych žádnou pořádat nemohla když jsem nemocná a není mi dobře".. Emily to už nechápala a říká "vždyť jsi mě odpoledne potkala u lesíka,byla jsi tam se psem a říkala jsi mi o párty" a Karen "Emily.. já jsem celý den v posteli a žádnýho psa nemám.. jsi v pořádku? nejsi jen přetažená?".. Obě na sebe koukali jako na zjevení a ani jedna to nechápala.
Potom se rozloučili a Emily šla tedy zpátky domů..
Byla už tma,takže se sama venku ve tmě necítila dobře a v bezpečí.. Zdálo se jí že jí pořád někdo sleduje.. Za každým rohem viděla stíny a nemohla se dočkat až bude doma.. Jenže doma jí zase budou mít za blázna až se od ní dozvědí co se stalo..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat