Po tom strašném vyprávění je Viktor doprovodil do svého nového pokoje..
Emily se její nová ložnice moc líbila..
Velká postel s černými nebesy,černý nábytek a dokonce i závěsy na oknech byli v černé barvě..
Z okna měla výhled na ten krásný pohádkový les.. Moc se jí líbil a těšila se,až ho půjdou v příštích dnech prozkoumat s Jaceem a Alexem..
Jace měl pokoj hned vedle Emily a Alex úplně vzadu na konci chodby u schodiště.. Jeho pokoj jako jediný měl balkón.. Emily mu ho trochu záviděla.. Vždycky chtěla mít v pokoji balkón.. Milovala ten relax.. Ranní káva nebo kakao,snídaně nebo i oběd.. Příroda na dlani a na dohled,čerstvý vzduch.. Prostě nádhera..
Dům byl sice dost velký,ale měl jen dvě koupelny.. Jednu,tu v horním patře nechali Emily aby nenastal nějaký chaos a tu v přízemí měli chlapy pro sebe..
Po tom všem co se dnes stalo byla Emily dost unavená.. Tak si lehla do své postele a na chvíli se chtěla vyspat..
Zavřela oči a pořád všechno a všechny měla před očima.. Umírajícího Jamese,mrtvou Iris.. Mrtvé démony,upířího Jacee..
Myšlenky jí bloudily v hlavě.. Obrazy všech svých přátel i nepřátel..
Po pár dalších minutách usnula..Po dlouhé době přišel sen,ale nebyl obyčejný.. Jako kdyby tam doopravdy byla.. Cítila tu vůni lesa.. Chodila bosa jen v bílých šatech.. Ve vlasech měla zapletené květiny jako nějaká lesní princezna.. Připadala si jako lesní víla.
Šla hlouběji do lesa a objevilo se před ní jezero..
Klekla si na břeh a nohy si dala do vody.. Rukou se dotýkala hladiny.. Voda byla studená.. Na hladinu jezera dopadalo barevné listí ze stromů..
Připadalo jí že už tu někdy byla.. jako kdyby tohle místo už viděla..
Za sebou slyšela kroky a křupnutí větve.. Otočila se a viděla Jacee.. Byl jako temný přízrak.. Byl ale svým způsobem krásný jako vždy když se na něj dívala..
Usmál se a natáhl k ní ruku.. Emily se zvedla,vzala ho za ruku a říká "není to tu krásný Jacei" a dívala se na jezero..
Jace vydal ze sebe nějaký zvuk co připomínal uchechnutí a říká "bývalo to tu krásnější" a Emily "opravdu? co se tu stalo" a Jace "přišla jsi ty a všechno jsi zničila",Emily se na něj podívala a ještě v duchu doufala že se třeba přeslechla.. Ale Jace jí ruku tiskl pevněji a říká "neměl jsem tě vůbec zachraňovat,měli tě zabít démoni.. Iris by byla naživu,víš proč by to tu bylo krásnější? byla by tu ona a ne ty" a ještě pevněji jí sevřel ruku až Emily vykřikla a říká "Jacei co to povídáš..",
Jaceovi se najednou změnily oči.. Měl je celé černé že nebylo vidět bělmo a ani jeho pravá barva očí.. měl je podlité krví a pod očima červené žilky.. Z pusy mu vykukovali bílé ostré tesáky..
Usmál se na Emily a říká "měla by ses mě teď bát",Emily zavrtěla hlavou a říká "nebojím se tě.. neublížíš mi",Jace se zasmál a říká "nezáleží mi na tobě",
strčil do Emily a ta upadla na zem,popadla dech protože si ho málem vyrazila jakou měl Jace sílu a pro sebe si říkala "je to jen sen.. noční můra nic víc",Jace si klekl vedle ní a říká tichým hlasem "to je skutečné ty hloupá" a pohladil jí po tváři.. Emily mu tu ruku odstrčila a říká "Jace není upír.. je lovec stínů,upíry zabíjí" a Jace "myslím si,že už to je jedno jestli jsem upír nebo ne.. tohle je tvůj konec má milá" a přibližoval se k Emily těma svýma tesákama.. Ale ona ho od sebe odstrčila a postavila se na nohy..
Dala se do běhu.. Utíkala bosa po cestě na které byli opadané listy a docela to klouzalo.. Občas zakopla o nějakou tu větev.. Chtěla se od Jacee co nejvíce vzdálit.. Jenže nevěděla,že upíři jsou dost rychlý..
Sotva popadla dech,viděla Jacee jak za ní v klidu jde.. Neutíkal..
Bála se.. Měla už slzy v očích.. Jedna větev se jí stala osudnou,zakopla o ní a při pádu se bouchla do hlavy o ostrý kámen který byl schovaný pod listím..
Cítila jak jí teče krev.. dokonce cítila i pach té krve.. železný pach..
V okamžiku byl Jace u ní,usmál se a popadl jí za vlasy.. Postavil jí na nohy..
Viděl ten strach v jejích očích a jemu se to líbilo že jeho oběť má strach..
Emily měla celé čelo od krve.. vlasy měla slepené potem i krví a šaty už nebyli celé čistě bílé ale postříkané krví..
Emily cítila že brzo ztratí vědomí.. Jacee už skoro nevnímala,ale cítila jak se jí zakousl vší silou do krku a začal z ní vysávat krev i celou duši..Emily otevřela oči,posadila se na posteli a prohmatala si krk.. Docela jí bolel.. Zvedla se z postele a zadívala se do zrcadla co měla na stěně.. Nikde nic,tak proč jí bolí krk jako kdyby jí zrovna napadl upír?
Další noční můra co byla jako živá.. To tu dlouho nebylo..
A to bylo podruhé co měla ve snu Jacee jako upíra a podruhé už jí zabil.
V hlavě měla plno otázek.. Mohl by být Jace upír? ale jak to může tak perfektně skrývat.. Vždyť lovci stínů upíry zabíjejí.. Nebo že by byl obojí?
Zahnala myšlenky do kouta a vyšla ze svého pokoje.. Po chodbě šel zrovna Alex a když viděl Emily tak říká "jsi v pořádku? jsi úplně bledá" a Emily "nevíš kde je Jace?" a Alex "s Viktorem na zahradě.. jsi v pohodě?" a Emily "jsem neboj".. Alexe nechala na chodbě a šla dolů po schodech a pak dveřma ven na zahradu..
Viktor zrovna zaléval růže a Jace stál kousek od něj a o něčem mluvili.. Emily přišla rychlým krokem k nim a říká "Jacei musím s tebou mluvit",Jace se na ní otočil a říká "vypadáš hrozně ty jsi spala?" a Emily "díky za kompliment.. je to důležitý",Viktor položil konev s vodou na zem k záhonu a říká "tak já půjdu dovnitř nebudu vás rušit".. usmál se a odešel..
Jace chytil Emily za ruku a vedl jí k bráně a říká "co kdybychom se prošli",Emily si vzpomněla na les ve snu a říká "můžeme se projít jen tady na zahradě ne" a Jace "Emily co se děje.. vždyť jsi ten les chtěla vidět" a Emily "to bylo předtím než.." a Jace "před čím.. zase noční můra že jo" a sedl si na trávník.. Emily si sedla kousek vedle něj.. Trávník byl příjemně posekaný a hebký na dotek..
Emily se kousla do rtu a povídá "zase jsem tě měla ve snu a byl jsi upír.. zase jsi mě zabil,nemyslíš si že to je až moc velká náhoda?",Jace se na ní podíval a říká "snad si nemyslíš že tě chci zabít i doopravdy.. vždyť tě miluju" a usmál se na ní.. Emily si dala kolena k bradě a říká "já jen chci vědět jestli jsi upír nebo ne.. mě to prostě nesedí" a Jace "bála by ses mě?",Emily vůbec nevěděla co si o tom má myslet a proto mlčela a Jace dodal "chtěl jsem ti to říct už předtím když se ti o tom zdálo poprvé.. ale James mi to zakázal, bál se že z institutu utečeš a skončíš u démonů který by tě zabili".. Pak se odmlčel a koukal někam do dálky.. Emily vůbec nevěděla co má říct,jak má reagovat.. Tajil před ní takovou věc.. nevěděla jestli mu má ještě věřit..
Jace si vzal její ruku do své dlaně.. Měl je studené,jakto že si toho předtím nevšimla?
Pohladil jí po tváři a říká "já ti neublížím Emily.. Jsem jen napůl upír,živím se lidskou krví ale tvou nechci a hlavně nemůžu.. Záleží mi na tobě víc než na sobě a nedovolím aby ti kdokoliv ubližil",Emily pořád nenacházela slova co by mu řekla.. Nechala mluvit Jacee.. Vyprávěl jí jak se stal upírem a proč je jen poloviční lovec stínů.. Poslouchala ho a když něčemu nerozuměla tak se prostě zeptala..
Po půl hodině se zvedli z trávníku a Emily říká "proto se mi to zdálo? ale proč mě tam pokaždé zabiješ" a Jace "noční můry se vyplní jen částečně,tobě bych vážně neublížil" a Emily "takže kolik ti vlastně je?" a Jace "no.. jsem o dost starší než ty,je mi 150 let",Emily se zasmála jako nikdy a říká "co by tomu řekli rodiče kdyby věděli že randím se 150 tiletým upírem" a Jace "sice mi je tolik ale zase nestárnu" a Emily "Jacei.. chci být s tebou navěky.. Jenže zatímco ty budeš pořád mladý,já budu stárnout" a Jace "Emily slib mi,že nikdy po mě nebudeš chtít abych tě proměnil",Emily se podívala do dálky a pak říká "třeba to jednou uděláš sám" a Jace "to neudělám.. nemůžu,nechtěl bych abys trpěla jako já při proměně" a Emily "Jacei.. v životě jsem trpěla už dost" a on "to neříkám.. jenomže proměna je horší"..
Téma upíři nechali na zahradě a šli raději dovnitř do domu protože se zvedl vítr a listí jim začalo padat do obličeje..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?