"Jacei" zakřičela Emily..
Jace přiběhl k Emily která brečela a klepala se.. Klečela na zemi..
Pod tím keřem leželo Iris mrtvé tělo.. Byla celá od krve,její bílé šaty byli celé červené a nasáklé krví.. Její oči byli zakalené a otevřené dokořán.. Byl to strašný pohled..
Jace vytáhl z kapsy mobil a říká "sakra musím zavolat Jamese" a Emily "myslíš že tu leží dlouho? my jsme to ani nepoznaly že mezi námi není pravá Iris"..
Po několika minutách přiběhl James i Alex do skleníku a Jace říká "kde je ta nepravá Iris" a Alex "tu jsem dlouho neviděl".. James si klekl vedle mrtvé Iris a dlaní jí zakryl oči aby je měla zavřené a říká "kdo to mohl udělat" a Jace "no myslím že v tom má prsty ten démon co se za ní vydával.."
Alex se zhroutil a začal brečet.. Emily přišla k němu a objala ho.. jenže začala brečet taky.. Nešlo to zastavit..
James a Jace se domlouvali opodál a Alex říká "to nemůže být pravda,Emily řekni mi že to je jen sen" a podíval se na ní s tváří plnou slz..
To bylo poprvé co viděla kluka brečet.. Jenže Emily věděla že to je realita a říká "Alexi.. kéž by to byl jen sen,je mi to líto.." a on "zabiju toho kdo jí zabil.. oko za oko a zub za zub" a odtáhl se od Emily a běžel pryč.. Nejspíš k sobě do pokoje se víc vybrečet pomyslela si Emily..
Jace se díval na mrtvou Iris a říká "měli bychom se podívat po tom démonovi než znovu zaútočí" a James "ale nejdřív se musíme rozloučit s Iris, odneseme jí do města z kostí kam patří všichni lovci stínů" a Emily "jdu taky" a James "opravdu tam chceš jít Emily?" a ona "ano chci.. naposledy chci být s ní" a Jace "kam odešel Alex?" a Emily "nejspíš brečet do svého pokoje a nebo do jejího" a James "nevadí vyzvedneme ho dole"..
James vytáhl svou stélu a zakroužil s ní nad Iris.. Vytvořila se taková bledě modrá bublina a pak se i s jejím tělem vznášela asi metr nad zemí..
Všichni tři vyrazili ze skleníku a šli dolů po schodech.. Bylo to dost zvláštní když se ta bublina vznášela nad schodištěm.. Ale Emily v tomhle světě už nic zvláštního nepřišlo,byla na vše připravená za tu dobu co se stalo..
Když byli na posledních schodech zahlédli Alexe jak vyšel ze dveří od svého pokoje a utíral si slzy a říká "kam jí vedete?" a Jace "do města z kostí.. kam patří" a Alex "jdu s váma" a James "zvládneš to?" a Alex "musím.. byla to moje sestra" a Emily "co uděláme s tím démonem co se tu možná ještě vyskytuje.. a jak se sem vůbec dostal" a James "to vyřešíme potom.. jen doufám že tu něco neudělá než přijdeme"..
Jace vytáhl z kapsy ten přístroj podobný mobilu a všechny přenesl do toho města z kostí..
Emily byla zvědavá jak to tam vypadá, ale byla by raději kdyby se tam podívala za jiné situace..
Po několika vteřinách stáli před velkou bránou.. Byl to hřbitov.. ale takový ještě neviděla.. Byli tam strašně velké náhrobky a dokonce vytesaný andělé..
Vešli do malé budovy co stála uprostřed rozlehlého hřbitova..
Uvnitř byla tma a divný zápach.. skoro jako popel,plíseň a hniloba.. Emily se z toho dělalo špatně ale přežila to..
Najednou se rozsvítili všechny pochodně co byli přidělané na zdích nad schodištěm..
Šli po betonových schodech dolů.. Iris se pořád vznášela v bledě modré bublině..
Po několika schodech si Emily všimla na zdích divných čtverců s lebkamy.. Jace očekával její otázku tak jí rovnou odpověděl "tady se uchovávají ostatky lovců stínů.. jednou tu budu taky"..
Došli úplně dolů do menší místnosti kde stáli nějací pánové v šedých hábytech.. Kapuci měli přes půlku obličeje,takže Emily ani pořádně nevěděla jak vypadají..
James udělal nějaké gesto na pozdrav a říká "stalo se něco strašného" a ten jeden co k němu byl nejblíže tak říká "víme o tom.. Bratr Patrick nám už něco říkal.. je nám to moc líto".. Jeho hlas byl divný.. Takový skřehotavý..
Alex vypadal že se zase sesype ale nakonec to ustál a říká "pomstím svou sestru"..
Chvíli James s bratrstvem ještě diskutoval o nějaké věci a pak už přišel obřad..
Iris se v bublině vznášela uprostřed místnosti tři metry nad zemí a bratrstvo stálo kolem ní a něco mluvili.. Nejspíš nějaké modlitby.. Byli v cizím jazyce takže jim Emily nerozuměla..
Po pár minutách se otevřeli dvířka v kterých žhnul oheň..
Bratr dal pokyn aby se s ní mohli rozloučit i ostatní.. Alex spíš brečel a pořádně nevěděl co říct.. Emily to samé.. nezmohla se na slovo.. nešlo to..
Jen Jace a James pronesli nějakou tu smuteční řeč,ale bylo i na nich vidět že se sotva drží..
Uběhlo pár minut a bratrstvo doprovodilo Iris na místo.. Zabouchly se dvířka a všichni si povzdechli.. Nebyl to vůbec pěkný pohled a ani pocit..
Emily bylo divně.. Ne jen psychicky ale i fyzicky.. Najednou se jí zatočila hlava a upadla do bezvědomí..
ČTEŠ
Witch Or Vampire
Mystery / Thrillerpříběh o sedmnáctileté Emily která má divné sny a noční můry.. později se dozví že je čarodějka a dokáže vidět různé druhy přízraků.. najde i svou lásku? jsou přízraky z hororů skutečné? Stane se z ní lovkyně stínů a upírka?