Institut lovců stínů

13 4 0
                                    

Emily se dívala z okna..
Měla vztek.. bála se.. litovala toho že celou dobu žila ve lžích a hlavně jí bylo na nic z toho,že žila v jednom domě s démony co si hráli na její rodiče..
Proč na ní nezaútočili? mohli jí zabít?
A taky měla vztek na sebe.. že si nedokáže vybavit tváře její vlastní rodiny.. ať to zkoušela jak chtěla.. prostě to nešlo..
Jace se objevil,přišel k ní a říká "promiň.. chtěl jsem ti o tom říct ale bál jsem se že se mi tam sesypeš",Emily měla tváře mokré od slz a říká "to bych nejspíš taky udělala".. Jace jí podal kapesník a utíral jí slzy a říká "tady jsi v bezpečí,nemůže se ti nic stát.. ta jejich runa tu nefunguje",Emily se podívala na místo kde předtím byla ta vypálená runa a říká "takže když půjdu odtud ven runa se objeví?" a Jace "to by mohla,ale James ví jak se toho zbavit".
Emily byla docela ráda,že se dostala právě sem.. nedovedla si představit kdyby jí sem Jace nevzal a ona by byla sama v tom domě a se stopovací runou.. To by jí hned měli v hrsti..
Když pochopila a přijmula celou zlou pravdu vyšli z knihovny..
Jace jí chtěl ukázat pokoj ve kterém teď bude bydlet..
Šli do druhého patra,v institutu muselo být hodně takových pokojů.. místností a bůhví čeho ještě..
Otevřel dveře od jednoho pokoje,na to že institut byla velmi stará budova,některé věci a nábytek tam byli moderní..
Obrovská postel,noční stolek vedle ní,velká skříň,toaletní stolek,dokonce měl pokoj i vlastní koupelnu.. Takový pokoj si vždycky přála.. Převažovala její oblíbená barva "černá"..
Hodila batoh na postel a říká "moc pěkný pokoj,bude se mi tu spát dobře"
a usmála se a Jace "to bude ale bacha na noční můry" a vytáhl z kapsy malej lapač snů.. Podal jí ho do ruky a dodal "třeba je odežene".. Emily mu poděkovala a dostal od ní jako poděkování pusu na tvář.. Vypadal že má větší radost než ona z toho lapače.
Chvíli v pokoji jen tak stáli a pak Jace říká "musím tě ještě seznámit s dvěma obyvateli našeho obydlí" a natáhl k ní ruku a otevřel dveře..
Vyšli z pokoje a šli po schodech dolů..
Nedokázala si představit,jak by mohla vypadat taková kuchyň v takovémhle starém objektu.. nechala se spíš překvapit..
Vešli do kuchyně.. a dost jí překvapilo že je moderní,byla moc pěkně vybavená a sladěná do bílo černé barvy.. Vlastně skoro všechno v institutu bylo laděno do těch barev.. i plno hnědých věcí tu bylo.. Ale takovou růžovou by tu někdo hledal marně..
U stolu seděl chlapec a za linkou stála dívka..
Jace promluvil "to je Emily,bude tu teď s námi bydlet",dívka zrovna míchala polévku v hrnci a říká "těší mě jsem Iris" a usmála se.. Chlapec se zrovna cpal brambůrkama a s plnou pusou řekl "já jsem Alex mladší bratr Iris" a Emily "ráda vás poznávám oba" a sedla si ke stolu,Jace udělal to samé a povídá "jinak se tu chovej jako doma"
hodil po ní úsměv a Emily mu ho oplatila..
Iris připravovala talíře na stůl.. Pak donesla i hrnec s polévkou a říká "kde je James,snad na něj zase nebudem čekat".. v tom se rozletěli dveře do kuchyně a vešel James a říká "já to slyšel".. Usadil se ke stolu a Iris všem nalila polévku a mohli se konečně najíst.. Byla pórková,tu měla Emily nejraději.. U stolu nikdo nemluvil,všichni byli potichu a jen si vychutnávali tu dobrotu..
Po  obědě Emily pomohla Iris s nádobím a říká "víte aspoň kde jsou pochovaný?" a James "víme.. vážně tam chceš?" a Emily "chci,je to moje jediný přání" a James "nu dobře Emily,ale je to za městem a budu muset něco provést s tou runou",Emily si povzdechla a řekla "tak dobře.. jdem na to"..
Jace James i Emily vyšli z kuchyně a zamířili si to rovnou do té knihovny..
James vytáhl z regálu knihu a začal v ní listovat,Jace se díval na Emily a viděl že se trochu bojí a cítí se nesvá a začal jí tedy uklidňovat "neboj se nebolí to a pak budeš hlavně volná".. Emily se jen usmála a čekala až James konečně najde to zaklínadlo..
Když to už měl tak vyzval Emily aby si stoupla do takového kruhu.. Připomínalo jí to pentagram.. A začal vyslovovat zaklínadlo.. té řeči ani moc nerozuměla..
Po pár vteřinách bylo hotovo,Emily se prohlížela a říká "to je všechno?" a James se zasmál a říká "co jsi čekala Emily,nějaké hrůzostrašné rituály?" a Emily "to ne,ale bylo to takový divný"..
Pak se s Jaceem vydala na chodbu a pak už jen vycházeli ven z institutu..

Witch Or Vampire Kde žijí příběhy. Začni objevovat